jack Odesláno 26. září 2006 Sdílet Odesláno 26. září 2006 Uz si nevim rady nase 205 Gti upravene na rallye, kdyz se vytoci tak kolem 5500 - 6000 ot/min uplne vypne zapalovani otacky jdou na 0,tak na 0,5s kdyz se otacky prehoupnou pres 6000 tak vse v poho az do 7000 ot, pak omezi omezovac. Uz jsme vymenili snimac otacek, zapalovaci modul, vahu vzduchu, jinou ridici jednotku, potenciometr skrtici klapky a nic platne. nevite co by to jeste mohlo byt. ve ctvrtek chceme jed rallye Kramolin a porad to zlobi. pls help Dekuju moc Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
jack Odesláno 27. září 2006 Autor Sdílet Odesláno 27. září 2006 Do tech 5500 ot/min to jede uplne bez chybicky, pak od 5500 - 6000 ot to skubne jako svina a pak zas k 7000 ot to jede. Jeste mi napadlo, davali jsme tam taky pouzitou vahu vzduchu, zda by to nechtelo novou. Znamemu to delalo neco podobneho, dali mu novou vahu a v poho. Ale uz vidim chybu ve vsem a ona to bude urcite nejaka blbina. ale jaka? Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
vector Odesláno 27. září 2006 Sdílet Odesláno 27. září 2006 Původně zaslal: jack Do tech 5500 ot/min to jede uplne bez chybicky, pak od 5500 - 6000 ot to skubne jako svina a pak zas k 7000 ot to jede. Jeste mi napadlo, davali jsme tam taky pouzitou vahu vzduchu, zda by to nechtelo novou. Znamemu to delalo neco podobneho, dali mu novou vahu a v poho. Ale uz vidim chybu ve vsem a ona to bude urcite nejaka blbina. ale jaka? No blbina, jako třeba, že váha vzduchu ti při 5500 hodí nulu a jednotka zjisí, že tam nejde vzduch a zavře palivo. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
jack Odesláno 27. září 2006 Autor Sdílet Odesláno 27. září 2006 tak myslis ze by to mohla byt ta vaha vzduchu? jeste mi poradil jeden servisak ze tohle hodne delaji potenciometry skrtici klapky, ten jsem taky zkousel jiny, ale ne novy. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
.mycTD Odesláno 27. září 2006 Sdílet Odesláno 27. září 2006 ja teda vahu v aute nemam, ale pocitam, ze je to potenciometr. Takze bych promeril odpor v celem rozsahu, jestli tam neni nejakej vakl. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
.mycTD Odesláno 27. září 2006 Sdílet Odesláno 27. září 2006 potenciometr na klapce by to nedelal pri stale stejnych otackach. Predpokladam, ze ti to vynechava na vsechny rychlostni stupne? Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
jack Odesláno 27. září 2006 Autor Sdílet Odesláno 27. září 2006 presne tak pri vsech rychlostech. Ten potenciometr by to delal kdybych mel pedal plinu v te poloze, kde je odporova vrstva narusena, ta poloha by byla porad stejna => nedelalo by to presne kolem 5500 - 6000 tis otacek ale zkusim ho promerit dikys Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
jack Odesláno 27. září 2006 Autor Sdílet Odesláno 27. září 2006 ted jsem to zkousel uplne odpojit, ten potenciometr skrtici klapky a ono to GTi bez toho normalne jede a pridava. Uz nechapu vubec nic. Jake informace o poloze skrtici klapky dostane RJ? uz jste se s tim nekdo setkal. Ted to GTi jede s odpojenou lamda sondou, odpojenym potenciometrem:bojim Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Dakaros Odesláno 27. září 2006 Sdílet Odesláno 27. září 2006 Pokud neni lambda, tak ŘJ počítá s nějakými universálními hodnotami, neni to OK, ale fungovat by to mělo! Mé auto bez poťáku nejede. Podle mě ŘJ nezná polohu klapky, ale dokáže ji odhadnout z hodnot váhy vzduchu, ale to je jen moje teorie! Je zajímavý, že zrovna u 5500-6000 to nejede, mě něco podobnýho (ale jen u 2000-2500ot) dělaly špatný kabely ke svíčkám- nemuže to být tím? (nebo samotnejma svíčkama) Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
.mycTD Odesláno 27. září 2006 Sdílet Odesláno 27. září 2006 jack: myslel jsem promerit tu vahu pri vsech polohach, ne potak na klapce. Jinak me motor taky jede bez potenciometru klapky, ale blbe. Ono je to hlavne tim, ze RJ posbira udaje ze vsech cidel a pak je navzajem kombinuje. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
jack Odesláno 27. září 2006 Autor Sdílet Odesláno 27. září 2006 ted bez roho potaku to blbne tak z 1/4 co pred tim, je to lepsi, ale obcas to taky skubne. jj taky si myslim ze ted to bere hlavne info o tom kolik striknout paliva z mnozstvi nasavaneho vzduchu. pls: jak promerim vahu vzduchu v jednotlivych polohach? Dekuji P.S: kdyz zkousim provest diagnostiku blikaci metodou K, tak se do modu dostan, pak to zablika 3x a konec, zadne druhe blikani po pause neni,Cim to? Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
.mycTD Odesláno 27. září 2006 Sdílet Odesláno 27. září 2006 vahu v aute nemam, takze nevim. Ale predpokladam, ze by mela jitpromerit podobnym zpusobem jako ten potak na klapce:myslim Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Dakaros Odesláno 27. září 2006 Sdílet Odesláno 27. září 2006 No, tak to bude asi první kód- 12 (neboli blik pauza blik blik= 3x blik)to je signál začátku zkoušky, potom by se měla kontrolka zase rožnout a svítit a ty by jsi měl zopakovat postup, který jsi dělal před začátkem to 3x bliknutí!! Jakou metodou to děláš- klíčkem, nebo tim diag konektorem a ukostřenim jednoho vývodu??? Jestli klíčkem, tak jsem tu popisoval jak na to, zkus hledat ,,diagnostika motoru´´ Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
jack Odesláno 27. září 2006 Autor Sdílet Odesláno 27. září 2006 nene to 1 x blik pak pausa pak 2 x blik to je jasny, vstup do diagnostiky ale pak, kdyz to ma vyblikat chyby tak to blikne 3 x a konec. Pak uz nic., Delam to metodou kabel ukostrit z konektoru M70. Ale metodou klicku mezi polohama 2-3 to taku bliklo jen 3x a dost. divne co. Tak bez toho potenciometru to Gti jede jeste lip nez s nim, ale porad to obcas skubne, ted uz trochu vejs, tak ve 6100 ot/min uz je to na palici, co to muze jeste delat:bojim Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
michal.doubravsky Odesláno 27. září 2006 Sdílet Odesláno 27. září 2006 Původně zaslal: jack nene to 1 x blik pak pausa pak 2 x blik to je jasny, vstup do diagnostiky ale pak, kdyz to ma vyblikat chyby tak to blikne 3 x a konec. Pak uz nic., Delam to metodou kabel ukostrit z konektoru M70. Ale metodou klicku mezi polohama 2-3 to taku bliklo jen 3x a dost. divne co. Tak bez toho potenciometru to Gti jede jeste lip nez s nim, ale porad to obcas skubne, ted uz trochu vejs, tak ve 6100 ot/min uz je to na palici, co to muze jeste delat:bojim tak to bude chyba 30,ne?Jestli nějaká taková existuje. [upravil dne 27/9/06 michal.doubravsky] Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
jack Odesláno 27. září 2006 Autor Sdílet Odesláno 27. září 2006 30 neexistuje 31 je Lambda sonda a ta uz je taky odpojena. Proste to auto jede lip bez lamda sondy, bez potenciometru skrtici klapky, bez aktivniho uhli ale porad to jeste obcas skubne jak blazen uz nevim co jeste na tom aute vymnenit:bojim Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
jack Odesláno 27. září 2006 Autor Sdílet Odesláno 27. září 2006 tak jsem rozebral vahu vzduchu, je tam odporova draha, po ktere jezdi jezdec a kdyz jsem to meril ohmetrem, tak odpor roste od cca 40ohmu do 1100 ohmu, pak zas klesa, ale pri cca 700 ohmu to najednou vylitne na 1100 ohmu, pak zas klesne na 750 a tak to lita cca 5mm odporove drahy a je klid. Tak to urcite vaha, nebo spis odporova vrstva je v prdeli.Je to na desticce plosneho spoje na 4 sroubkach, neda se koupit jenom ta desticka? nebo se musi cela vaha? vaha ma na sobe stelovaci sroubek, ktery reguluje asi nejaky kondenzator, vapada to tak, co se tim steluje? Urcite to vydrene mistecko na te draze, zapricinuje to ze to pri urcitych otackach = mnozstvi nasavaneho vzduchu = vydrene misto na odporove draze = otacky padnou na 0, pak mnoztvi nasavaheno vzduchu klesne pohne se klapka tak i jezdec na draze a zas to bezi. Tak si myslim ze to je to misto Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
raa Odesláno 28. září 2006 Sdílet Odesláno 28. září 2006 jestli ma 205 GTI stejnej \"potencometr plynu\" jako 309GTI, tak to zadny potenciometr neni - vevnitr jsou jen dva mikrospinace, zrejme to snima stav \"bez plynu\" a \"plny plyn\". Uz jsem to tu pred casem nekomu popisoval. Proto ti to zrejme jezdi i s odpojenym \"potenciometrem\". Jine modely maji opravdu potenciometr a proto logicky bez nej nejezdi a casto maji problemy s poskozenou odporovou drahou. U meho GTI se poskozeny \"potenciometr\" projevoval kolisanim volnobehu a chcipanim na volnobeh - RJ zrejme nepoznala spravne stav \"bez plynu\" a spatne ridila :-) To auto navic bylo dost stare, takze se na tom chvipani mohly podilet i dalsi veci... Pokud mas vahu vzduchu Bosh, tak bys ji mohl sehnat na vrakarne, krome Peugeotu jsem ji videl napr. i ve starem Volvu. Serizeni na 205GTI je samozrejme jina otazka... Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
vector Odesláno 28. září 2006 Sdílet Odesláno 28. září 2006 Původně zaslal: jack tak jsem rozebral vahu vzduchu, je tam odporova draha, po ktere jezdi jezdec a kdyz jsem to meril ohmetrem, tak odpor roste od cca 40ohmu do 1100 ohmu, pak zas klesa, ale pri cca 700 ohmu to najednou vylitne na 1100 ohmu, pak zas klesne na 750 a tak to lita cca 5mm odporove drahy a je klid. Tak to urcite vaha, nebo spis odporova vrstva je v prdeli.Je to na desticce plosneho spoje na 4 sroubkach, neda se koupit jenom ta desticka? nebo se musi cela vaha? vaha ma na sobe stelovaci sroubek, ktery reguluje asi nejaky kondenzator, vapada to tak, co se tim steluje? Urcite to vydrene mistecko na te draze, zapricinuje to ze to pri urcitych otackach = mnozstvi nasavaneho vzduchu = vydrene misto na odporove draze = otacky padnou na 0, pak mnoztvi nasavaheno vzduchu klesne pohne se klapka tak i jezdec na draze a zas to bezi. Tak si myslim ze to je to misto Někdo tu kdysi vymejšlel, jakse to dá udělat sítotiskem a podobné věci. V praxi se prostě koupí za 3-4000 nová váha, kdo má nervy tak za půlku starší... Na tom nic nevymyslíš. Dé se posunout místo, kudy to jezdí, ale zas to pak dává trochu jiné hodnoty... při dnešní ceně paliv a při tom, jakej to má vliv na spotřebu se nevyplatí nic vymejšlet. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
jack Odesláno 29. září 2006 Autor Sdílet Odesláno 29. září 2006 to by odpovidalo, ze je to jen spinac polohy klapky, ON/OFF. Skoda ze neprodavaji jen tu desticku s odporovou drahou do te vahy vzduchu, podle me je jinka uplne v pohode. Ale jeste by bylo dobre zjistit na co je ten regulacni sroub, asi s tim zkusim trochu pootocit a uvidim co to udela:) Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Recommended Posts
Zúčastnit se diskuse
Můžete odpovědět a až poté se registrovat If you have an account, sign in now to post with your account.