.mycTD

volnobeh XU9M

25 posts in this topic

Volnobeh se mi drzi na cca 1100 otackach. Po startu sice par vterin zakolisa, ale pak se ustali nad tou 1000kou a uz se nehne:grr

Teplotni cidla jsem zkousel tri ruzna z toho jedno fungl nove. Nenapada nekoho, v cem by mohl byt problem? Napadla me klapka, ale to si myslym, ze by kolisal, ne?

Diky

[upravil dne 26.9.06 .mycTD]

Share this post


Link to post
Share on other sites

tak tu klapku vyzkoušej myslíš doufám vzduchovou vypni klicek sundej hadici a pootoč s ni kdž pak zapneš klicek mela by se vratit a hlavne nesmi drit taky muzes mit podelanej potak nebo nekde dirku v hadici podtlaku muze to byt cokoliv

Share this post


Link to post
Share on other sites

kovi: hadice jsem kontroloval, potenciometr meril. Volnobezny ventil to nebude, pac kdyz odpojim teplotni cidlo, tak drzi (zuby, nehty) cca 600 ot/min.

BobyD: snimac otacek na setrvaku? Zatim ne. Predpokladam, ze kdyz klekne, tak motor vubec nenatocim, ne? Podle me RJ z toho snimace bere i polohu klikovky, ne?:myslim

[upravil dne 27.9.06 .mycTD]

Share this post


Link to post
Share on other sites

odlisnej je dost, hlavne elektrika. Ja mam 1bodovku Solex. Jinak v manualu je vyslovene uvedeno, ze volnobeh, predstih, apod stelovat nejdou. Vsechno si ridi RJ.

Spis mi ted vrta hlavou ten engine speed sensor, jestli v nem muze byt chyba prestoze motor bezi.

Pro upresneni:tech 1100ot je pri zahratym motoru. Za studena je to jeste o dost vic:grr

[upravil dne 27.9.06 .mycTD]

Share this post


Link to post
Share on other sites

kovi: to jsem meril (krome cidla otacek) pred tydnem a vsechno v pohode. Ale zmerim znovu, pac me nic jineho nenapada

Me je to teda vcelku jedno, at si je volnobeh treba na 2000ot, ale rad bych se dostal se spotrebou vyrazneji pod 20l/100km :-(

Share this post


Link to post
Share on other sites

A kouskal jsi na tesnost saciho potrubi(hadice od potlaku) a Map senzor?Mel jsem prasklou hadicku od Mapu a asi se tam dostaval falesnej vzduch a volnobeh byl taky vetši....:myslim

Share this post


Link to post
Share on other sites

Pája Rybišár: koukal asi stokrat, i MAP senzor jsem menil. Navic to ted mimo mesto zere asi 15l/100 takze uz me to zacina docela s*at :grr

Mmch kdyby se nekomu tady v okoli povaloval doma XU9M, tak to zkusim vsechno poprehazovat.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Tommate: zatim asi ne. Jsem promeroval to moji a vsechno se zda ok. Porucha RJ je asi nepravdepodobna.

Jinak vcera jsem meril ´engine speed and position sensor´. Pri toceni starterem na nem ma byt >0,4V, ale ja nameril jen 0,24V. Takze zkusim jeste ten vymenit.

[upravil dne 29.9.06 .mycTD]

Share this post


Link to post
Share on other sites

.mycTD až přijdeš na to co to dělá, tak se svěř, každej poznatek dobrej :super

Share this post


Link to post
Share on other sites

kovi: jestli na to ovsem prijdu:nevim Tohle jsou ty poruchy, co obcas zase sami zmizi. Ted jdu rozkuchat a znovu prohlednu vsechny hadice a kabely

Share this post


Link to post
Share on other sites

A co takhle elektromagnetickej ventil volnoběhu?A jeho napajeni z RJ?Zkus to promeřit jestli to napěti nekolisa......:myslim

Share this post


Link to post
Share on other sites

Tak volnobeznej ventil fakt nebeha :nevim

Nevi nekdo kdy a jaky napeti do neho ma jit? Ja nasel jen hodnoty odporu, ktery mam merit na tom motorku.

Jeste dva dotazy:

1/ Nemohl by mi, prosim, nekdo zmerit odpory mezi jednotlyvymi poly toho 3pol konektoru na ventilu? Vzdycky namerim dvakrat cca 20ohmu a jednou cca 40ohmu, tak jestli je to normalni, ze jsou dve vinuti propojena.

2/ Volnobezny ventil by se mel asi ve vyzsich otackach zavirat, ne? Takze jestli zustava viset v otevrene poloze, tak je to jako by to vlastne prisavalo pod klapkou:myslim

[upravil dne 1.10.06 .mycTD]

Share this post


Link to post
Share on other sites

tak jsem to znovu premeril a resume:

na volnobeznym ventilu namerim odpory presne podle manualu, stejne tak i na kabelech. Napajeni dava pri starovani >9V, coz taky sedi. Motorek taky beha, kdyz do nej pustim proud. Takze je vlastne vsechno v poradku, akorat to nefunguje:grr

Share this post


Link to post
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!


Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.


Sign In Now

  • Recently Browsing   0 members

    No registered users viewing this page.