Merlin021 Odesláno 26. září 2006 Sdílet Odesláno 26. září 2006 Zdravím vás všetkých fanúšikov Peugeotu... Páni, mám problém s dusením motora a neviem ho vyriešiť, trvá to už rok čo behám po servisoch a všade len rozhadzujem peniaze... Je to Peugeot 406 1.8 16V, r.v. 1996... Ide oto, že v zime som zle podradil prevodový stupeň a auto podskočilo, odvtedy s motorom šklbe a čím ďalej to je horšie... Po dlhom pol roku sa zistilo prosím pekne, že je preskočený rozvod až o tri zuby, čo je riadna hovadina podľa mňa... To spravili, ale teraz sa už nedá vytlačiť ani po obmedzovač... Motor má nepravidelný chod vo voľnobežných otáčkach, strieľa do výfuku, menené sú všetky tesnenia, krokový motorček, lambda sonda, katalyzátor i sviečku už štvrtý druh... Päť krát na diagnostike a nič... Aj to ma ešte v Peugeote podviedli... Jednoducho auto jazdí pekne, kým nedupnem na plyn, vtedy ho zadusí a začne brzdiť... Nie brzdami samozrejme... Keď slabúčko pridám plyn, tak vybehne pekne na vysoké otáčky.... Najprv to celé začalo jemným cukaním motora, teraz už ledva vycúvam von z garáže... Vie mi prosím niekto poradiť? Pretože som zúfalý.... ďakujem... Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
P607Olda Odesláno 26. září 2006 Sdílet Odesláno 26. září 2006 S tím rozvodem to asi byla pravda. Soustřeď se na nalezení dobrého opraváře. Nejprve napiš, odkud jsi, aby ti někdo mohl doporučit opraváře. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Merlin021 Odesláno 26. září 2006 Autor Sdílet Odesláno 26. září 2006 No som z Lučenca, Slovensko a poviem ti, že dobrého opravára tu niet... Ikeď jeden to tu poriešil, auto už šlo stým, že vymenil lambda sondu a katalyzátor, no niečo sa natom ajtak pokazilo.. Tak som poslal do Košíc počítač, nech ho tam preflešujú a uvidí sa... No nejak tomu aj tak neverím... Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Ladis Odesláno 27. září 2006 Sdílet Odesláno 27. září 2006 Nech změřit tlaky v jednotlivých válcích, případně emise by prozradily nějakou neplechu. Může dělat problémy trhlina v těsnění pod hlavou, pokud by to šlo přez kruhy tak by foukal od kliky. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
vector Odesláno 27. září 2006 Sdílet Odesláno 27. září 2006 Původně zaslal: Merlin021 Zdravím vás všetkých fanúšikov Peugeotu... Páni, mám problém s dusením motora a neviem ho vyriešiť, trvá to už rok čo behám po servisoch a všade len rozhadzujem peniaze... Je to Peugeot 406 1.8 16V, r.v. 1996... Ide oto, že v zime som zle podradil prevodový stupeň a auto podskočilo, odvtedy s motorom šklbe a čím ďalej to je horšie... Po dlhom pol roku sa zistilo prosím pekne, že je preskočený rozvod až o tri zuby, čo je riadna hovadina podľa mňa... To spravili, ale teraz sa už nedá vytlačiť ani po obmedzovač... Motor má nepravidelný chod vo voľnobežných otáčkach, strieľa do výfuku, menené sú všetky tesnenia, krokový motorček, lambda sonda, katalyzátor i sviečku už štvrtý druh... Päť krát na diagnostike a nič... Aj to ma ešte v Peugeote podviedli... Jednoducho auto jazdí pekne, kým nedupnem na plyn, vtedy ho zadusí a začne brzdiť... Nie brzdami samozrejme... Keď slabúčko pridám plyn, tak vybehne pekne na vysoké otáčky.... Najprv to celé začalo jemným cukaním motora, teraz už ledva vycúvam von z garáže... Vie mi prosím niekto poradiť? Pretože som zúfalý.... ďakujem... No a nemáš nakopnutý hydroštely od toho, jak byl přehozenej rozvoďák ? Bylo by trochu slyšet, jak to chrastí a při vyšších otáčkách, nebo když dostane motor kakao by to mohlo začít střílet do výfukua ztrácet výkon. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
.mycTD Odesláno 27. září 2006 Sdílet Odesláno 27. září 2006 Merlin021: Preskoceny rozvody nejsou blbost. Ja mel o jeden zub a vydrzel jsem s tim jezdit pomerne dlouho. Akorat se mi zdalo, ze do kopce musim driv podrazovat, takze verim, ze i o 3zuby to muje jakstaks jet. Jinak jak pise Ladis: nech zmerit ty tlaky. Nevim jestli je mozny, ze se to potkalo a treba nedovira ventil. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Merlin021 Odesláno 29. září 2006 Autor Sdílet Odesláno 29. září 2006 ďakujem veľmi pekne tým, čo sú mi ochotní pomôcť... To stými tlakmi je tiež pravda, no sú zmerané a všetko v poriadku, až dokonca super tlaky, dokonca povedali, že sú super nato, že má ten motor 140000km... Takže nič... A tá trhlina, to dúfam že nieje, inak by ma trafil šlak... Ale asi nebude, keď sú tlaky ok... No a nerozumiem tím hydroštelákom čo tu boli spomínané... Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Merlin021 Odesláno 29. září 2006 Autor Sdílet Odesláno 29. září 2006 Dotaz: Ináč je pravda, že to chrastí a strieľa do výfuku... Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Merlin021 Odesláno 2. říjen 2006 Autor Sdílet Odesláno 2. říjen 2006 Tak páni, ECU jednotka je speť a ide to lepšie... No vyhodilo mi to chybu nejakého akčného člena... Rád by som si túto chybu vyblikal, no poznám fintu stým kľúčom a ten tester s ledkou... Tak stým kľúčom mi to nefunguje a tú ledku, no to neviem ako si nájsť ten konektor, na ktorý to mám pripojiť... Má to byť vraj konektor s dvoma PIN, ale ja mám len pod volantom nejaký veľký, ako keby z ruskej stíhačky... Vie mi niekto povedať ešte o nejakej finte? Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Recommended Posts
Zúčastnit se diskuse
Můžete odpovědět a až poté se registrovat If you have an account, sign in now to post with your account.