Sign in to follow this  
Followers 0
Merlin021

Dusenie motora Peugeot 406

9 posts in this topic

Zdravím vás všetkých fanúšikov Peugeotu... Páni, mám problém s dusením motora a neviem ho vyriešiť, trvá to už rok čo behám po servisoch a všade len rozhadzujem peniaze... Je to Peugeot 406 1.8 16V, r.v. 1996... Ide oto, že v zime som zle podradil prevodový stupeň a auto podskočilo, odvtedy s motorom šklbe a čím ďalej to je horšie... Po dlhom pol roku sa zistilo prosím pekne, že je preskočený rozvod až o tri zuby, čo je riadna hovadina podľa mňa... To spravili, ale teraz sa už nedá vytlačiť ani po obmedzovač... Motor má nepravidelný chod vo voľnobežných otáčkach, strieľa do výfuku, menené sú všetky tesnenia, krokový motorček, lambda sonda, katalyzátor i sviečku už štvrtý druh... Päť krát na diagnostike a nič... Aj to ma ešte v Peugeote podviedli... :grr Jednoducho auto jazdí pekne, kým nedupnem na plyn, vtedy ho zadusí a začne brzdiť... Nie brzdami samozrejme... :) Keď slabúčko pridám plyn, tak vybehne pekne na vysoké otáčky.... Najprv to celé začalo jemným cukaním motora, teraz už ledva vycúvam von z garáže... Vie mi prosím niekto poradiť? Pretože som zúfalý.... ďakujem...

Share this post


Link to post
Share on other sites

S tím rozvodem to asi byla pravda.

Soustřeď se na nalezení dobrého opraváře. Nejprve napiš, odkud jsi, aby ti někdo mohl doporučit opraváře.

Share this post


Link to post
Share on other sites

No som z Lučenca, Slovensko a poviem ti, že dobrého opravára tu niet... Ikeď jeden to tu poriešil, auto už šlo stým, že vymenil lambda sondu a katalyzátor, no niečo sa natom ajtak pokazilo.. Tak som poslal do Košíc počítač, nech ho tam preflešujú a uvidí sa... No nejak tomu aj tak neverím...

Share this post


Link to post
Share on other sites

Nech změřit tlaky v jednotlivých válcích, případně emise by prozradily nějakou neplechu.

Může dělat problémy trhlina v těsnění pod hlavou, pokud by to šlo přez kruhy tak by foukal od kliky.

Share this post


Link to post
Share on other sites
Původně zaslal: Merlin021

Zdravím vás všetkých fanúšikov Peugeotu... Páni, mám problém s dusením motora a neviem ho vyriešiť, trvá to už rok čo behám po servisoch a všade len rozhadzujem peniaze... Je to Peugeot 406 1.8 16V, r.v. 1996... Ide oto, že v zime som zle podradil prevodový stupeň a auto podskočilo, odvtedy s motorom šklbe a čím ďalej to je horšie... Po dlhom pol roku sa zistilo prosím pekne, že je preskočený rozvod až o tri zuby, čo je riadna hovadina podľa mňa... To spravili, ale teraz sa už nedá vytlačiť ani po obmedzovač... Motor má nepravidelný chod vo voľnobežných otáčkach, strieľa do výfuku, menené sú všetky tesnenia, krokový motorček, lambda sonda, katalyzátor i sviečku už štvrtý druh... Päť krát na diagnostike a nič... Aj to ma ešte v Peugeote podviedli... :grr Jednoducho auto jazdí pekne, kým nedupnem na plyn, vtedy ho zadusí a začne brzdiť... Nie brzdami samozrejme... :) Keď slabúčko pridám plyn, tak vybehne pekne na vysoké otáčky.... Najprv to celé začalo jemným cukaním motora, teraz už ledva vycúvam von z garáže... Vie mi prosím niekto poradiť? Pretože som zúfalý.... ďakujem...

No a nemáš nakopnutý hydroštely od toho, jak byl přehozenej rozvoďák ? Bylo by trochu slyšet, jak to chrastí a při vyšších otáčkách, nebo když dostane motor kakao by to mohlo začít střílet do výfukua ztrácet výkon.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Merlin021: Preskoceny rozvody nejsou blbost. Ja mel o jeden zub a vydrzel jsem s tim jezdit pomerne dlouho. Akorat se mi zdalo, ze do kopce musim driv podrazovat, takze verim, ze i o 3zuby to muje jakstaks jet. Jinak jak pise Ladis: nech zmerit ty tlaky. Nevim jestli je mozny, ze se to potkalo a treba nedovira ventil.

Share this post


Link to post
Share on other sites

ďakujem veľmi pekne tým, čo sú mi ochotní pomôcť... To stými tlakmi je tiež pravda, no sú zmerané a všetko v poriadku, až dokonca super tlaky, dokonca povedali, že sú super nato, že má ten motor 140000km... Takže nič... A tá trhlina, to dúfam že nieje, inak by ma trafil šlak... Ale asi nebude, keď sú tlaky ok... No a nerozumiem tím hydroštelákom čo tu boli spomínané...

Share this post


Link to post
Share on other sites

Tak páni, ECU jednotka je speť a ide to lepšie... No vyhodilo mi to chybu nejakého akčného člena... Rád by som si túto chybu vyblikal, no poznám fintu stým kľúčom a ten tester s ledkou... Tak stým kľúčom mi to nefunguje a tú ledku, no to neviem ako si nájsť ten konektor, na ktorý to mám pripojiť... Má to byť vraj konektor s dvoma PIN, ale ja mám len pod volantom nejaký veľký, ako keby z ruskej stíhačky... Vie mi niekto povedať ešte o nejakej finte?

Share this post


Link to post
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!


Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.


Sign In Now
Sign in to follow this  
Followers 0

  • Recently Browsing   0 members

    No registered users viewing this page.