kmil Odesláno 25. září 2006 Sdílet Odesláno 25. září 2006 PLS help.Nejakym zpusobem se mi utrepal dratek od vstrikovace jednoho valce,takze jsem ujel tak 1 km na 3 valce a rozla se me kontrolka diagnostiky motoru.Opravil jsem ten drat,ale kontrolka nezhasla ikdyz auto jede jak ma na vsechny 4 valce.Dnes jsem rano odpojil baterii a bylo to 5 hodin odpojeno,ale stejne jak jsem ji pak pripojil,kontrolka diagnostiky motoru neshasla.Nevite,jak smazat chyby jednotky,bez nutnosti navstivit servis?Jo a je to Peugeot 206 r.v.2001 1,4 benzín 8 ventil, motor TU3JP - KFW.Co je tam ale za řídicí jednotku nevím. [upravil dne 25.9.06 kmil] Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Dakaros Odesláno 25. září 2006 Sdílet Odesláno 25. září 2006 1.4ka osmi válec jóóó! Bude to asi osmi ventil 8V! No, co já vim, tak registr chyb by se měl smazat právě odpojenim baterie, u mě to stačí odpojit tak na 5minut! Pokud to u tebe neni jinak, tak bude chyba někde jinde! ale je možný, že u 206 má jednotka jinou paměť, nebo chráněnou proti vymarání!?!?!? Neodpojil jsi třeba mínusovej pól baterie a nepoložil jsis ho na motor??? To by se tam pak zase ukostřil. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
kmil Odesláno 25. září 2006 Autor Sdílet Odesláno 25. září 2006 Dík za upozornění,překlep -opraveno.No,rychlosvorka je na + polu,takze proc bych odpojoval -.Jo a polozit ho na kostru,to bych musel rozpojovat jinde nez na baterce,protoze si nedovedu predstavit,jak by se to asi ukostrilo,když se těžko prodlouží pol baterie a dotkne motoru,že... Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Dakaros Odesláno 25. září 2006 Sdílet Odesláno 25. září 2006 Tak teď si mě dostal. Samozřejmě máš pravdu a docela se cejtim trapně!!:mad::mad: Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Recommended Posts
Zúčastnit se diskuse
Můžete odpovědět a až poté se registrovat If you have an account, sign in now to post with your account.