tomyka

nova spojka

31 posts in this topic

menili mi celu spojku. lamela, lozisko + dajaky tanier. bola nastavena tak ze zaberala hned od spodu.najazdil som uz 250 km. teraz po zohriati motoru aj pri plne vytlacenom pedali akoby sli rychlosti pres zuby. :( ked parkrat vytlacim spojku potom je to chvilu OK. treba to dajak dostelovat alebo sa tam daco dosralo?

Share this post


Link to post
Share on other sites

vypada to jakoby ti porad trochu zabirala spojka. Jestli tam mas lanko tak staci kousek pritahnout... melo by to pomoct.

2. moznost je ta, ze je uz vychozena prevodovka (jako tamoje :)) tam to jde pres zuby skoro porad, ale jenom jemne.. joooo ale zpatecka ta si musi hrknout vzdycky a uz me pekne sere..... ja chci novou prevodovkuuuuuuu

Share this post


Link to post
Share on other sites

Kluci netuším jakého jste názoru na Peugotácké převodovky ale není to žádnej zázrak že? U svého Mi16 mám spojku tvrdší než u normální 405 ale prý je to normální. Řadí fajnově ale ta zpátečka ....... musel jsem se taky naučit jak zařadit bez zubů. Jinak se zeptám: je možné odstranit vůli řadící páky???(mám zařazenou rychlost a dost se hýbe mysím tím pohyb vpřed a vzad)

Dík Tomáš

Share this post


Link to post
Share on other sites

jo, melo by to jit vymenou tech pouzder na koncich radicich tyci...... pokud se teda daji sehnat zvlast...

Share this post


Link to post
Share on other sites

Peugeotacky prevodovky nejsou nic moc, to je smutny fakt.

Treba ty pouzdyrka nejsou vymackany, ale jen cela tahla spatne nastelovany. Pak by slo jen vyhaknout tahla, povolit kontramatku, tahla zkratit, zahaknout vyzkouset, a az to budel lepsi tak dotahnout kontramatku. Ehmm... teda pokud jsou vubec stelovaci. Zkus to, uvidis.

Jinak cela tahla stoji od 500 vyse a samotna pouzdyrka jsem v katalogu nevidel, ale treba jsem se spatne dival...

Share this post


Link to post
Share on other sites

2 DJ: cd posli...... adresu ti napisu do mailu, chcu vsech 6? nebo 4? ted nevim....

Share this post


Link to post
Share on other sites

tomas1: jak se ti povedlo naucit se radit spateckupres zuby?

ja to xci vedet taky .

Share this post


Link to post
Share on other sites

mám taky tu zkušenost, že zpátečku dávám občas přes zuby. Musím úplně zastavit, šlápnout na spojku, chvíli(cca 2s)jínechat a pak to jde v pohodě. Podle mýho u těch převodovek odcházej synchrony

Share this post


Link to post
Share on other sites

u meho pezota to dela taky (zpatecka pres zuby). Jedina pomoc je pockat par vterin a pak teprv zaradit zpatecku.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Jo přesně jak píšete.Zpátečka pěkně škrká. Mám to štěstí, že jsem měl zpátečku naproti 5. Takže jsem napřed tam dal 5 a pak zpátečku.bylo to rychlé a nešrkčelo to.:D

Share this post


Link to post
Share on other sites

no dnes som zostal vysiet v meste. spojka nerozpinala vobec. uz je auto v servise na reklamacku :( som zvedavy co to bude.

Share this post


Link to post
Share on other sites

asi vim (teda si aspon myslim, ze to vim) cim to je, ze ta zpatecka jde pres zuby....

V te prevodovce je par lozisek.... ktere se po nejake dobe proste rozsypou nebo spis opotrebujou... a pak to vydava pri neutralu a neseslapnute spojce takovy chrastivy zvuck..... a pak ta zpúatecka proste jde pres zuby.... Nekdo to resi razenim 5ky pred razenim z5.čky - ja to resim dvojkou a pak zpateckou.....

Tyloziska nejspis maji za ukol nejakym zpusobem zpomalit tu hridel v prevodovce tak, aby pak ty qalty sly radit lehce a kdyz je to lozisko vychzeny, tak to proste neudela a uz se zoubecky pocitaj jak o zavod :)

Share this post


Link to post
Share on other sites

Na mojej 309 je takisto problem so spiatockou. Musim uplne zastat aj tak to ide trochu na zuby. Dosiel som vsak nato ze ked je uz vytlacena spojka, tak zaradim jednotku a hned spiatocku a tak to vobec nejde cez zuby (na 99,9 to vobec nerachoce), skuste to mozno vam to pojde. Ja som si uz nato zvykol a teraz spiatocku radim automaticky tak ze dam najprv jednotku:(

Share this post


Link to post
Share on other sites

hmmmm , s tou spietockou to mame asi vsetci :D:D:D ale nenapadlo ma ju radit tak ako to opisujete , skusim to :D

Share this post


Link to post
Share on other sites

a vyplatilo by se ty ložiska nějak opravovat? Vím, že je levnější řadit dvojku, ale možná, že to tak složitý není to opravit, i když rozebírat převodovku... to budu radši řadit tu dvojku

Share this post


Link to post
Share on other sites

vplati se to pouze v pripade, ze jses puntickar a opravdu to chces mit tip-top v pohode.... jinak se oplati, a vyjde to i levnej, radit tu 2ku :cool:

Share this post


Link to post
Share on other sites

Pánové zkoušel jsem úplně zastavit, pořádně vyšlápnout spojku no a když toto provedu jde tam bez zubů. Inu chce to citovku.:D

Share this post


Link to post
Share on other sites

Taky ji tam nedávám přes zuby radši znovu vyšlápnu spojku a jde to :)

Share this post


Link to post
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!


Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.


Sign In Now

  • Recently Browsing   0 members

    No registered users viewing this page.