KotvaGTi Odesláno 22. září 2006 Sdílet Odesláno 22. září 2006 Je tohle pristrojovka z GTI? Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
John Odesláno 22. září 2006 Sdílet Odesláno 22. září 2006 Pokud si pamatuju,tak jsou to budiky z verze XS. GTI má ještě teplotu a tlak oleje ukazatele. Ale jinak jsou to ty sami co jsou v GTI. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Crack Odesláno 23. září 2006 Sdílet Odesláno 23. září 2006 Jo jo johne pamatuješ si to dobe,je to přesně tak;) Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Pavel205 Odesláno 23. září 2006 Sdílet Odesláno 23. září 2006 jj přesně takovou mám na svém XS:roker Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
KotvaGTi Odesláno 23. září 2006 Autor Sdílet Odesláno 23. září 2006 Diky lidi. Ptam se, protoze jsem koupil gti a na ruznych obrazcich jsem videl, ze gti ma jinou pristrojovku. Nedavala se tahle treba do starsich gti taky? mam r.v. 86 Pavle205, muzes sem hodit fotku nebo obrazek tveho motoru 1.4? Mam 1.6 gti a nekde jsem cetl ze tam maji byt stelovaci ventily, dneska jsem sundal viko a ejhle, jsou tam hydroštely. [upravil dne 23.9.06 KotvaGTi] [upravil dne 23.9.06 KotvaGTi] Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
oddie Odesláno 23. září 2006 Sdílet Odesláno 23. září 2006 A ty \"hydro stavy\" tam asi tak vidíš kde? Je tam velké ho..., a ne \"hydro stavy\". Vůle ventilů se tu samozřejmě nastavuje ručně, a to výměnou vymezovacích podložek mezi dříkem ventilu a hrníckem, stejně jako u všech jiných OHC motorů bez hydraulických zdvihátek. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
KotvaGTi Odesláno 23. září 2006 Autor Sdílet Odesláno 23. září 2006 Je to vubec GTI motor? Podle sani si myslim ze jo, ale neni to ten mladsi z druhy \"evoluce\" 1.6 GTI? Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
KotvaGTi Odesláno 23. září 2006 Autor Sdílet Odesláno 23. září 2006 Aha, v tom pripade jsem sptane koukal jak vypada motor s hydroštely, kazdopadne dik za info oddie. Meril jsem vule a mam tam na sani vsude 20 a na vejfuku 40-45, je to tak ok? Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
oddie Odesláno 23. září 2006 Sdílet Odesláno 23. září 2006 Jo, to je OK, předpis pro tyhle benzíny je 0,20/0,40, takže je asi někdo dělal. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
KotvaGTi Odesláno 23. září 2006 Autor Sdílet Odesláno 23. září 2006 Nevis prosim Te, kde sezenu šteft s matici, ktery drží vačkovou hřídel? Jeden je tam na konci svych sil... Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Pavel205 Odesláno 24. září 2006 Sdílet Odesláno 24. září 2006 tady je foto 1.4 XS 80PS typ XY8 (150B) r.v. 89: [upravil dne 24.9.06 Pavel205] [upravil dne 24.9.06 Pavel205] Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Pavel205 Odesláno 24. září 2006 Sdílet Odesláno 24. září 2006 jo a na GTi se dávala myslím i u 86 ta palubka jako u novějšíh..asi ji někdo vyměnil třeba kvůli poruše..je stejná až na ty budíky místo kterých tam máš teď jen kontrolky Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
KotvaGTi Odesláno 24. září 2006 Autor Sdílet Odesláno 24. září 2006 Dekuju vsem za rady Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
oddie Odesláno 24. září 2006 Sdílet Odesláno 24. září 2006 Původně zaslal: KotvaGTi Nevis prosim Te, kde sezenu šteft s matici, ktery drží vačkovou hřídel? Jeden je tam na konci svych sil... Pokud chceš vyloženě jen šroub, tak třeba www.fabory.cz, jinak obecně vrakáče či inzeráty. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Tommys Odesláno 25. září 2006 Sdílet Odesláno 25. září 2006 KotvaGTI -- Chlape když koukám na ten obrázek nahoře tý přístrojovky, mám ten samej problém co máš ty s budíkem teploty, pokud dobře vidím, máš vyplej klíček a přístroje jsou zhasnutý, ale i přesto ti ručička ukazuje 70 stupňů, dělá mi to uplně to stejný, jakmile nastartuju ručička se vrátí na začátek do nuly a vylejzá kam má a je to dobrý, ale když vypnu zapalování, ručička i když by měla spadnout dolů spadne dolů a vyleze přibližně jako tobě, nevíte někdo co s tím? Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
vix Odesláno 26. září 2006 Sdílet Odesláno 26. září 2006 Kotva GTi : motory do obsahu 1.4 jsou typu TU, motory od 1.6 jsou tpu XU (a jiné verze, než GTi se s 1.6 snad nedělaly - no, oni Frantíci v těch 80 letech auta s obsahem nad 1600 ccm kvůli reklamě snad jinak ani neoznačovali) .. poznat se dají snadno Jinak byly 2 verze palubek GTi (starý a nový model).. mmch, ta starší se mi líbí víc XS má o 2 rafičky míň ... .. a viděl jsem i palubku z litra... má palivoměr a rychloměr a to vše se 4 stupňovou převodovkou Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Crack Odesláno 27. září 2006 Sdílet Odesláno 27. září 2006 Pavel205:to je fakt rok 89?v tý době se snad ty monobloky už nedály,ne? Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
KotvaGTi Odesláno 27. září 2006 Autor Sdílet Odesláno 27. září 2006 Tommys: Jo ta rucicka je takhle kdyz neni zapnuty zapalovani, jak ho zapnu spadne doleva a pak ukazuje normalne, taky nevim proc to dela. K tomu se mi jeste rozsvici kontrolka vody, prijde mi to ze cim vic davam motoru zabrat, tim vic se rozsvicuje, jako kdyby tam mela byt rucicka na teplotu oleje, ktera tam spravne ma byt. Je to mozny? Neb vody tam je dost a po startu nesviti, postupne behem jizdy se zacina rozsvecovat a kdyz jedu lazo plazo tak je tak na pulce jasu nez kdyz mu slapu na krk a vytacim ho, pak jasne sviti... Sem z toho krapet zmateny, kazdopadne musim sehnat pristroje z Gti, pak budu resit dal... Nemate nekdo na prodej? Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Pavel205 Odesláno 28. září 2006 Sdílet Odesláno 28. září 2006 Původně zaslal: Crack Pavel205:to je fakt rok 89?v tý době se snad ty monobloky už nedály,ne? presne je to prosinec 88 ale je to uz jako model 89-monobloky se delaly jeste chvily soubezne s TU tento typ konkretne se delal do kvetna 89 Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Recommended Posts
Zúčastnit se diskuse
Můžete odpovědět a až poté se registrovat If you have an account, sign in now to post with your account.