BobyD Odesláno 20. září 2006 Sdílet Odesláno 20. září 2006 uz delsi dobu si pohravam z myslenkou vrazit dieslovej motor do gti cka jelikoz se mi gticko hodne libi a je celkove bytelnejsi ale zase nechci benzinovej motor byl by to velky problem? Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Bohouš Odesláno 21. září 2006 Sdílet Odesláno 21. září 2006 zeptej se Zobyho - ten to tak udělal..... Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
BobyD Odesláno 21. září 2006 Autor Sdílet Odesláno 21. září 2006 aha dik Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
vix Odesláno 21. září 2006 Sdílet Odesláno 21. září 2006 jp. jde to ... bloky až na vyjímky jsou stejny, váha skoro taky. Výhodou jsou lepší brzdy apod., nevýhodou je cena použitých dílů - jsou asi o polovinu dražší než na non-GTi. (a to vše kvůli 60 koním ?) - třeba přední ramena stojej pálku .. a věř, že budou odcházet. Navíc, to co bude v techničáku nebude odpovídat. (např. brzdy) Bych bejt tebou koupil vnitřek a vnější listy z GTi ( anebo nějaký piclý GTi do 10 tis.) a nějak to nabastlil... vyšlo by to levnějš a vypadalo by to stejně, ne ? Větší brutalita by byla, upravit GTi tak, aby vypadalo jako trapná dieselová sériovka Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Crack Odesláno 22. září 2006 Sdílet Odesláno 22. září 2006 Původně zaslal: vix jp. jde to ... bloky až na vyjímky jsou stejny, váha skoro taky. Výhodou jsou lepší brzdy apod., nevýhodou je cena použitých dílů - jsou asi o polovinu dražší než na non-GTi. (a to vše kvůli 60 koním ?) - třeba přední ramena stojej pálku .. a věř, že budou odcházet. Navíc, to co bude v techničáku nebude odpovídat. (např. brzdy) Bych bejt tebou koupil vnitřek a vnější listy z GTi ( anebo nějaký piclý GTi do 10 tis.) a nějak to nabastlil... vyšlo by to levnějš a vypadalo by to stejně, ne ? Větší brutalita by byla, upravit GTi tak, aby vypadalo jako trapná dieselová sériovka co tam prosímtě píšou v TP o brzdách? Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Pavel205 Odesláno 23. září 2006 Sdílet Odesláno 23. září 2006 v TP o brzdách snad není ani slovo ne? jo třeba typ motoru to už může být problém ale brzdy nikdo řešit nebude jestli jsou tam jiné(místo bubnů vzadu kotouče atd...) Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Ajdamek Odesláno 23. září 2006 Sdílet Odesláno 23. září 2006 Já bych udělal 205 GTI 2.7HDi Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
zoby Odesláno 23. září 2006 Sdílet Odesláno 23. září 2006 já už jsem to tak koupil. v kastli gti byl dán motor 1,8 D. postup asi takový: máš doma diesel (prostě normální pojízdné auto s papírama) seženeš si gti bez papírů, přehodíš motory a žažádáš o výměnu karoserie a oni ti to zapíší do TP. ale musíš požádat peugeot o vyjádření že jsou ty kastle záměnné a pokud napíše že ne, máš asi smůlu. ale: kastle gti a non gti jsou stejné (až na detaily), jen jsou na nich jiné nápravy, brzdy a prostě skoro vše a to se dá v pohodě vyměnit. jen aby jsi mohl dát lemy na zadní blatníky tak se musí zadní blatník dost upravit řezáním, a v tom se ty kastle liší Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
BobyD Odesláno 1. říjen 2006 Autor Sdílet Odesláno 1. říjen 2006 jojo tak nejak sem to myslel me slo spi o to jak se to tam vejde prakticky jestli co se tyce motoru je uchyceni alespon podobne vypada to ze ano Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
zoby Odesláno 2. říjen 2006 Sdílet Odesláno 2. říjen 2006 jo, gti a diesely mají stejné uchycení. u obou začíná oznacění motoru XU Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Recommended Posts
Zúčastnit se diskuse
Můžete odpovědět a až poté se registrovat If you have an account, sign in now to post with your account.