Sign in to follow this  
Followers 0
BobyD

ciste teoreticky 205 1.9 D GTI

10 posts in this topic

uz delsi dobu si pohravam z myslenkou vrazit dieslovej motor do gti cka jelikoz se mi gticko hodne libi a je celkove bytelnejsi ale zase nechci benzinovej motor byl by to velky problem?;)

Share this post


Link to post
Share on other sites

jp. jde to ... bloky až na vyjímky jsou stejny, váha skoro taky.

Výhodou jsou lepší brzdy apod., nevýhodou je cena použitých dílů - jsou asi o polovinu dražší než na non-GTi.

(a to vše kvůli 60 koním ?) - třeba přední ramena stojej pálku .. a věř, že budou odcházet.

Navíc, to co bude v techničáku nebude odpovídat. (např. brzdy)

Bych bejt tebou koupil vnitřek a vnější listy z GTi ( anebo nějaký piclý GTi do 10 tis.) a nějak to nabastlil... vyšlo by to levnějš a vypadalo by to stejně, ne ?

Větší brutalita by byla, upravit GTi tak, aby vypadalo jako trapná dieselová sériovka :)

Share this post


Link to post
Share on other sites
Původně zaslal: vix

jp. jde to ... bloky až na vyjímky jsou stejny, váha skoro taky.

Výhodou jsou lepší brzdy apod., nevýhodou je cena použitých dílů - jsou asi o polovinu dražší než na non-GTi.

(a to vše kvůli 60 koním ?) - třeba přední ramena stojej pálku .. a věř, že budou odcházet.

Navíc, to co bude v techničáku nebude odpovídat. (např. brzdy)

Bych bejt tebou koupil vnitřek a vnější listy z GTi ( anebo nějaký piclý GTi do 10 tis.) a nějak to nabastlil... vyšlo by to levnějš a vypadalo by to stejně, ne ?

Větší brutalita by byla, upravit GTi tak, aby vypadalo jako trapná dieselová sériovka :)

co tam prosímtě píšou v TP o brzdách?

Share this post


Link to post
Share on other sites

v TP o brzdách snad není ani slovo ne? jo třeba typ motoru to už může být problém ale brzdy nikdo řešit nebude jestli jsou tam jiné(místo bubnů vzadu kotouče atd...)

Share this post


Link to post
Share on other sites

já už jsem to tak koupil.

v kastli gti byl dán motor 1,8 D.

postup asi takový:

máš doma diesel (prostě normální pojízdné auto s papírama)

seženeš si gti bez papírů, přehodíš motory a žažádáš o výměnu karoserie a oni ti to zapíší do TP.

ale musíš požádat peugeot o vyjádření že jsou ty kastle záměnné a pokud napíše že ne, máš asi smůlu.

ale:

kastle gti a non gti jsou stejné (až na detaily), jen jsou na nich jiné nápravy, brzdy a prostě skoro vše a to se dá v pohodě vyměnit.

jen aby jsi mohl dát lemy na zadní blatníky tak se musí zadní blatník dost upravit řezáním, a v tom se ty kastle liší

Share this post


Link to post
Share on other sites

jojo tak nejak sem to myslel me slo spi o to jak se to tam vejde prakticky jestli co se tyce motoru je uchyceni alespon podobne vypada to ze ano

Share this post


Link to post
Share on other sites

jo, gti a diesely mají stejné uchycení.

u obou začíná oznacění motoru XU

Share this post


Link to post
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!


Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.


Sign In Now
Sign in to follow this  
Followers 0

  • Recently Browsing   0 members

    No registered users viewing this page.