Přejít na obsah
  • Aktuální cíle darů

405 1,6 karburator


PPP

Recommended Posts

Volakto ponuka na inzerat 405ku s 1,6 benzinom karburatorom prerobenym na lpg a tachometrom na 190tkm. Je to na taky motor vela, alebo este volaco znesie? Berte do uvahy bezne zaobchadzanie (meneny olej a rozvody +- podla predpisu + tak raz maximalne aj nemrzka, spotrebne veci podla potreby inac nic).

A vraj je to z roku 92. Vyrabalo sa vtedy nieco take? Moze vobec nieco take u nas jazdit, ved to stopro nema katalyzator (co je vlstne vyhoda ).;) .

A vraj to ma vzhlad Mi, takze asi kus prerobok. Asi menena kasna. Inac to ma asi plnu vybavu (nepise o vyhrievani sedaciek) a chce za to 160t Sk (povodne 170).

Ozaj a ten motor ma ake parametre? Na klubovych strankach o nom nie je nic. Je tam len nejaky 1340cm3. (vykon, spotreba?)

Vdaka za rady. Rad by som sa stal pezotakom, lebo sa mi tie auticka celkom pacia, aj ked sa dso nich zatial vobec nevyznam. Zatial vlastnim = opravujem :D skodovku.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

ty vole!!! ta cena je jako vazne nebo si delas srandu?!

Jinak ta 1.6ka: moje Pigina je sice 205ka, ale rv11/91 motor 1,6i....89SP / 65kW.... spotreba asi tak 7-8l...kdyz to bylo jeste v puvodnim stavu....ted je asi trochu vyssi, ale to uz ma svuj duvod....

Jinak pokud je ta 405ka rv92, tak urcite neni karburator, ale jednobodove vstrikovani.... na 1. pohled nezkuseneho to vypada stejne jako karburator... on to je vlastne takovy modernizovany karbec... akorat ot ma misto trysky a jehly normalni el.mag.ventil, ktery davkuje presne mnozstvi paliva na zaklade udaju z cidel jako je poloha skrt.klapky, lambdy, vselijakych teplot.....blablabla.....

Muj motor mel uz po 190t cekem namale, tezko rict, jestli ten tvuj nebude taky v haji....Muj byl v tahu pri 220t, ale porad to jezdilo....akorat to nechtelo tahnout.... proste uz to bylo opotrebovany....tak jsme to opravil :)

Jestli te zajimaji porobnejsi info o tom motoru, tak zadej do vyhledavace.. (treba Google) heslo XU5M3 a muzes za tu 3 pridat jeste Z.... to je kod motoru, kterej by tam mel byt s ohledem na RV. Zatial cus:P:)

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Mozem vediet ako si to opravil?

Ono to auto nie je moje a po tvojej odpovedi asi ani nebude. Je to len inzerat, na ktory da niekto pokusa toto auto predat. Zacal pred mesiacom na 170tSk pred dvoma tyzdnami zliezol na 160 a tak som si chcel pozistovat co je to vlastne za motor.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

oprava \"jednoducha\": motor ven, prekrouzkovani..... a u te prilezitosti i vybrus kliky (ojnicni a hlavni loziska) a nakonec jeho kompletni pretesneni... .cirka asi 8t Kč , ale jen pokud si to udelas sam v garazi.....

Ale ta cena se mi zda nejak moc teda....v prepoctu to vychazi asi tak 120t? to j enejak moc.. je pravda, ze ten plyn tam byl asi dost drahej, ale.........

jen pro srovnani: v AAA maji ted 2ks rok 93, za 89 a 99t (bez plynu a najeto podle nich 125 a 155tkm.... tak a pak babo rad...

Ja osobne bych do toho nesel.... :(

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Originally posted by voštík

jen pro srovnani: v AAA maji ted 2ks rok 93, za 89 a 99t (bez plynu a najeto podle nich 125 a 155tkm.... tak a pak babo rad...

Ja osobne bych do toho nesel.... :(

udavanym najetym km v jednom nejmenovanem bazaru s pobockami po cele republice a skvelou reklamou v radiu bych moc neveril...

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Je pravda ze za tie prachy je aj celkom slusny naftak, len raz za x mesiacov. Podmienkou je totiz klima a to cenu kusok posuva nahor. Okrem toho aj poistka (za 1 dcl dat 3,5tSk naviac). A 1,8TD s klimou som videl len jeden pred 4mesiacmi a vtedy som nan este nemal prachy.

Ale otazku ste mi zodpovedali. Je to dost pochybna kupa (hotovy motor aj zadna naprava vzhladom na pocet km), ale cena celkom bezna. Musite si uvedomit ze v Kc to nevyjde lacnejsie len kvoli kurzu, ale aj kvoli tomu, ze na slovensku su auta este stale predrazene. Napr. u vas kupite skodovku v slusnom stave za 10 az 15tKc. U nas za to kupite pojazdny vrak a ceny slusnych zacinaju od 40tSk vyssie.

Takze vdaka, kupa pezota sa odklada na neurcito. Asi pockam az do EU, kedy vraj prudko zlacneju.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

O koupi v čechách sem psal proto že u nás ve fabrice dělá hodně kluků ze slovenska a koupili auta u nás a jezdí v pohodě co se týká nafty tak bych takový strach neměl já mám třetího naftáka a spokojenost auto jezdí kolem těch 5.5litrů bionafty pokud to hodně podráždim tak to přes 7litrů nepřeleze :)

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Zúčastnit se diskuse

Můžete odpovědět a až poté se registrovat If you have an account, sign in now to post with your account.

Návštěvník
Odpovědět na toto téma...

×   Byl vložen obsah s formátováním.   Restore formatting

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Kdo si právě prohlíží tuto stránku   0 registrovaných uživatelů

    • Žádný registrovaný uživatel si neprohlíží tuto stránku
×
×
  • Vytvořit...