Sign in to follow this  
Followers 0
PPP

405 1,6 karburator

13 posts in this topic

Volakto ponuka na inzerat 405ku s 1,6 benzinom karburatorom prerobenym na lpg a tachometrom na 190tkm. Je to na taky motor vela, alebo este volaco znesie? Berte do uvahy bezne zaobchadzanie (meneny olej a rozvody +- podla predpisu + tak raz maximalne aj nemrzka, spotrebne veci podla potreby inac nic).

A vraj je to z roku 92. Vyrabalo sa vtedy nieco take? Moze vobec nieco take u nas jazdit, ved to stopro nema katalyzator (co je vlstne vyhoda ).;) .

A vraj to ma vzhlad Mi, takze asi kus prerobok. Asi menena kasna. Inac to ma asi plnu vybavu (nepise o vyhrievani sedaciek) a chce za to 160t Sk (povodne 170).

Ozaj a ten motor ma ake parametre? Na klubovych strankach o nom nie je nic. Je tam len nejaky 1340cm3. (vykon, spotreba?)

Vdaka za rady. Rad by som sa stal pezotakom, lebo sa mi tie auticka celkom pacia, aj ked sa dso nich zatial vobec nevyznam. Zatial vlastnim = opravujem :D skodovku.

Share this post


Link to post
Share on other sites

ty vole!!! ta cena je jako vazne nebo si delas srandu?!

Jinak ta 1.6ka: moje Pigina je sice 205ka, ale rv11/91 motor 1,6i....89SP / 65kW.... spotreba asi tak 7-8l...kdyz to bylo jeste v puvodnim stavu....ted je asi trochu vyssi, ale to uz ma svuj duvod....

Jinak pokud je ta 405ka rv92, tak urcite neni karburator, ale jednobodove vstrikovani.... na 1. pohled nezkuseneho to vypada stejne jako karburator... on to je vlastne takovy modernizovany karbec... akorat ot ma misto trysky a jehly normalni el.mag.ventil, ktery davkuje presne mnozstvi paliva na zaklade udaju z cidel jako je poloha skrt.klapky, lambdy, vselijakych teplot.....blablabla.....

Muj motor mel uz po 190t cekem namale, tezko rict, jestli ten tvuj nebude taky v haji....Muj byl v tahu pri 220t, ale porad to jezdilo....akorat to nechtelo tahnout.... proste uz to bylo opotrebovany....tak jsme to opravil :)

Jestli te zajimaji porobnejsi info o tom motoru, tak zadej do vyhledavace.. (treba Google) heslo XU5M3 a muzes za tu 3 pridat jeste Z.... to je kod motoru, kterej by tam mel byt s ohledem na RV. Zatial cus:P:)

Share this post


Link to post
Share on other sites

Mozem vediet ako si to opravil?

Ono to auto nie je moje a po tvojej odpovedi asi ani nebude. Je to len inzerat, na ktory da niekto pokusa toto auto predat. Zacal pred mesiacom na 170tSk pred dvoma tyzdnami zliezol na 160 a tak som si chcel pozistovat co je to vlastne za motor.

Share this post


Link to post
Share on other sites

oprava \"jednoducha\": motor ven, prekrouzkovani..... a u te prilezitosti i vybrus kliky (ojnicni a hlavni loziska) a nakonec jeho kompletni pretesneni... .cirka asi 8t Kč , ale jen pokud si to udelas sam v garazi.....

Ale ta cena se mi zda nejak moc teda....v prepoctu to vychazi asi tak 120t? to j enejak moc.. je pravda, ze ten plyn tam byl asi dost drahej, ale.........

jen pro srovnani: v AAA maji ted 2ks rok 93, za 89 a 99t (bez plynu a najeto podle nich 125 a 155tkm.... tak a pak babo rad...

Ja osobne bych do toho nesel.... :(

Share this post


Link to post
Share on other sites

Zkus se podivat na ceny na www.tipcars.cz -> ojeta vozidla -> vyhledat model 405

pohybuji se od 30 000 za shnily vrak do 150 000 za r.v. 95

pro cenove srovnani by ti to mohlo pomoci

Share this post


Link to post
Share on other sites
Originally posted by voštík

jen pro srovnani: v AAA maji ted 2ks rok 93, za 89 a 99t (bez plynu a najeto podle nich 125 a 155tkm.... tak a pak babo rad...

Ja osobne bych do toho nesel.... :(

udavanym najetym km v jednom nejmenovanem bazaru s pobockami po cele republice a skvelou reklamou v radiu bych moc neveril...

Share this post


Link to post
Share on other sites

PPP nevim jak ostatní ale já bych za ročník 92 v benzínu takový peníz nedal a jak mě tady bylo doporučováno když sem scháněl auto tak 1.6 je na 405 málo zaty prachy už bude slušnej naf?ák :)

Share this post


Link to post
Share on other sites

Vvitty: ten nejmenovany bazar, co mam pobocky po cele republice, dela podle me to, co 80-90% ostatnich, ale to je fuk o tm tahle diskuze neni.....napissal jsem to jen pro srovnani cen, ty KM jsou mi taky podezrele...

Share this post


Link to post
Share on other sites

Je pravda ze za tie prachy je aj celkom slusny naftak, len raz za x mesiacov. Podmienkou je totiz klima a to cenu kusok posuva nahor. Okrem toho aj poistka (za 1 dcl dat 3,5tSk naviac). A 1,8TD s klimou som videl len jeden pred 4mesiacmi a vtedy som nan este nemal prachy.

Ale otazku ste mi zodpovedali. Je to dost pochybna kupa (hotovy motor aj zadna naprava vzhladom na pocet km), ale cena celkom bezna. Musite si uvedomit ze v Kc to nevyjde lacnejsie len kvoli kurzu, ale aj kvoli tomu, ze na slovensku su auta este stale predrazene. Napr. u vas kupite skodovku v slusnom stave za 10 az 15tKc. U nas za to kupite pojazdny vrak a ceny slusnych zacinaju od 40tSk vyssie.

Takze vdaka, kupa pezota sa odklada na neurcito. Asi pockam az do EU, kedy vraj prudko zlacneju.

Share this post


Link to post
Share on other sites

K tomu ceske obcianstvo a slovenske zabky a stk ma mozu mat radi :))) vsak ?

Nie. Ja potrebujem auto na vozenie sa tak 20tkm rocne. A kvoli financiam bud lpg alebo naftu. Akurat s naftou mam 0 skusenosti a tak mam trochu obavy.

Share this post


Link to post
Share on other sites

O koupi v čechách sem psal proto že u nás ve fabrice dělá hodně kluků ze slovenska a koupili auta u nás a jezdí v pohodě co se týká nafty tak bych takový strach neměl já mám třetího naftáka a spokojenost auto jezdí kolem těch 5.5litrů bionafty pokud to hodně podráždim tak to přes 7litrů nepřeleze :)

Share this post


Link to post
Share on other sites

jojo... naftovy pazouti jezdi do alelujaaaaa, to jsou drzaky :)

Share this post


Link to post
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!


Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.


Sign In Now
Sign in to follow this  
Followers 0

  • Recently Browsing   0 members

    No registered users viewing this page.