jack Odesláno 18. září 2006 Sdílet Odesláno 18. září 2006 Cus vcera jsem delal brzdy na GTi (znamemu), nove kotouce, desticky, trubicky, kapalinu... vse v poho, ale jako by posilovac min tlacil. Na podtlakovou hadici k posilovaco, je jeste odbocka(tenka cerna hadicka) do plastoveho boxu, ten ma jen jeden vstup, pred nim je dalci odpocka a tenka hadice jde do prednich dveri. Co je to za box, co dela, muzu ho vykostit? Dikys za rady Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Medion Odesláno 18. září 2006 Sdílet Odesláno 18. září 2006 chtělo by to foto Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
jack Odesláno 18. září 2006 Autor Sdílet Odesláno 18. září 2006 je to velky cerny box cca 15cmx15cm v podelnem prostoru, kde je i moturek steracu.Vede tam fakt jen jedna tenka hadicka od posilovace brzd. Jo je to u 205 Gti Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Medion Odesláno 18. září 2006 Sdílet Odesláno 18. září 2006 hmm tak s tim ti nepomůžu. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Chip Odesláno 18. září 2006 Sdílet Odesláno 18. září 2006 a ma to síbr? ty velky(sibry) jsou prej ovládaný podtlakem. jeste sem to nevidel v realu rozebrany, jen slysel. tak to nekdo z GTIckaru potvrdte nebo vyvratte :myslim [upravil dne 18/9/06 Chip] Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Vopičí Odesláno 18. září 2006 Sdílet Odesláno 18. září 2006 Co já vim, tak velkej sibr (střešní okno) je ovladanej opravdu podtlakem z posilovače brzd. Těsnost střešního okna je zajištěná tlakem vzduchu. Pokud se sibrem hejbe - Z těsnění sibru je vysátej vzduch(má menší rozměry), tudíž oknem se dá hejbat (posouvat) Pokud se oknem nehejbe(zacvakne se ta packa na ovladani) - Do těsnění sibru je přiveden vzduch zpět, těsnění se nafoukne (zvětší) a tím se utěsní sibr. Takže pokud to vykostis, tak přestane těsnit sibr:D a asi zacne chcat do auta:D. Pokud se pletu....kamenujte:D [upravil dne 18/9/06 Vopičí] Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
.mycTD Odesláno 18. září 2006 Sdílet Odesláno 18. září 2006 Vopičí: je to presne tak, jak pises:super jack: kdyz vypnes motor a hned zaklapnes packu sibru (nez utece tlak z posilovace), tak uslysis, jak se tesneni nafukuje Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Dakaros Odesláno 18. září 2006 Sdílet Odesláno 18. září 2006 Původně zaslal: Vopičí Co já vim, tak velkej sibr (střešní okno) je ovladanej opravdu podtlakem z posilovače brzd. Těsnost střešního okna je zajištěná tlakem vzduchu. Pokud se sibrem hejbe - Z těsnění sibru je vysátej vzduch(má menší rozměry), tudíž oknem se dá hejbat (posouvat) Pokud se oknem nehejbe(zacvakne se ta packa na ovladani) - Do těsnění sibru je přiveden vzduch zpět, těsnění se nafoukne (zvětší) a tím se utěsní sibr. Takže pokud to vykostis, tak přestane těsnit sibr:D a asi zacne chcat do auta:D. Pokud se pletu....kamenujte:D [upravil dne 18/9/06 Vopičí] Ahooj, trochu se pletes, podtlak vysaje vzduch z těsnění (silou) pokud se to vyndá, těsnění se nebude vyfukovat, a okno bude pořád utěsněný, ale půjde hodně těžce otevřít! (ten podtlak je tam jen od toho, aby šlo okno otevřít) Ale jinak jsi to popsal skvěle! Ještě pro upřesnění, to těsnění se nenafukuje tlakem! Tim, že do něj po zavření proudí vzduch se akorád těsnění vlastní silou vraci do svýho výrobního tvaru! [upravil dne 18/9/06 Dakaros] Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Dakaros Odesláno 18. září 2006 Sdílet Odesláno 18. září 2006 Původně zaslal: .mycTD Vopičí: je to presne tak, jak pises:super jack: kdyz vypnes motor a hned zaklapnes packu sibru (nez utece tlak z posilovace), tak uslysis, jak se tesneni nafukuje Jinak aspoň u mě tu páčku musim zavřít a otevřít asi 15x než ten podtlak dojde! Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
jack Odesláno 18. září 2006 Autor Sdílet Odesláno 18. září 2006 je to zavodni GTi tak sibr uz tam neni:) tak to muzu v klidu vykostit, teda uz jsem to dnes vykostil, hlavni podtlak z motoru napojil primo na posilovac brzd a celou tu hruzu vyhodil:) dikys vsem za rady Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Vopičí Odesláno 19. září 2006 Sdílet Odesláno 19. září 2006 Tak jsem rád, že jsem to kamenovani přežil:D Jinak potvrzuju, že to otevření a zavření při chcíplým motoru šlo asi taky tak 15x, než došel podtlak. Ale to už je teď jedno, JACK to vyštípal a do střechy mu stejně nepoteče:mrk:D Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Recommended Posts
Zúčastnit se diskuse
Můžete odpovědět a až poté se registrovat If you have an account, sign in now to post with your account.