Sign in to follow this  
Followers 0
jack

co je to za box? kdo zna?

11 posts in this topic

Cus

vcera jsem delal brzdy na GTi (znamemu), nove kotouce, desticky, trubicky, kapalinu...

vse v poho, ale jako by posilovac min tlacil.

Na podtlakovou hadici k posilovaco, je jeste odbocka(tenka cerna hadicka) do plastoveho boxu, ten ma jen jeden vstup, pred nim je dalci odpocka a tenka hadice jde do prednich dveri.

Co je to za box, co dela, muzu ho vykostit?

Dikys za rady

Share this post


Link to post
Share on other sites

je to velky cerny box cca 15cmx15cm v podelnem prostoru, kde je i moturek steracu.Vede tam fakt jen jedna tenka hadicka od posilovace brzd.

Jo je to u 205 Gti

Share this post


Link to post
Share on other sites

a ma to síbr? ty velky(sibry) jsou prej ovládaný podtlakem. jeste sem to nevidel v realu rozebrany, jen slysel.

tak to nekdo z GTIckaru potvrdte nebo vyvratte :aut:myslim

[upravil dne 18/9/06 Chip]

Share this post


Link to post
Share on other sites

Co já vim, tak velkej sibr (střešní okno) je ovladanej opravdu podtlakem z posilovače brzd.

Těsnost střešního okna je zajištěná tlakem vzduchu.

Pokud se sibrem hejbe - Z těsnění sibru je vysátej vzduch(má menší rozměry), tudíž oknem se dá hejbat (posouvat)

Pokud se oknem nehejbe(zacvakne se ta packa na ovladani) - Do těsnění sibru je přiveden vzduch zpět, těsnění se nafoukne (zvětší) a tím se utěsní sibr.

Takže pokud to vykostis, tak přestane těsnit sibr:D a asi zacne chcat do auta:D.

Pokud se pletu....kamenujte:D

[upravil dne 18/9/06 Vopičí]

Share this post


Link to post
Share on other sites

Vopičí: je to presne tak, jak pises:super

jack: kdyz vypnes motor a hned zaklapnes packu sibru (nez utece tlak z posilovace), tak uslysis, jak se tesneni nafukuje

Share this post


Link to post
Share on other sites
Původně zaslal: Vopičí

Co já vim, tak velkej sibr (střešní okno) je ovladanej opravdu podtlakem z posilovače brzd.

Těsnost střešního okna je zajištěná tlakem vzduchu.

Pokud se sibrem hejbe - Z těsnění sibru je vysátej vzduch(má menší rozměry), tudíž oknem se dá hejbat (posouvat)

Pokud se oknem nehejbe(zacvakne se ta packa na ovladani) - Do těsnění sibru je přiveden vzduch zpět, těsnění se nafoukne (zvětší) a tím se utěsní sibr.

Takže pokud to vykostis, tak přestane těsnit sibr:D a asi zacne chcat do auta:D.

Pokud se pletu....kamenujte:D

[upravil dne 18/9/06 Vopičí]

Ahooj, trochu se pletes, podtlak vysaje vzduch z těsnění (silou) pokud se to vyndá, těsnění se nebude vyfukovat, a okno bude pořád utěsněný, ale půjde hodně těžce otevřít! (ten podtlak je tam jen od toho, aby šlo okno otevřít)

Ale jinak jsi to popsal skvěle!

Ještě pro upřesnění, to těsnění se nenafukuje tlakem! Tim, že do něj po zavření proudí vzduch se akorád těsnění vlastní silou vraci do svýho výrobního tvaru!

[upravil dne 18/9/06 Dakaros]

Share this post


Link to post
Share on other sites
Původně zaslal: .mycTD

Vopičí: je to presne tak, jak pises:super

jack: kdyz vypnes motor a hned zaklapnes packu sibru (nez utece tlak z posilovace), tak uslysis, jak se tesneni nafukuje

Jinak aspoň u mě tu páčku musim zavřít a otevřít asi 15x než ten podtlak dojde!

Share this post


Link to post
Share on other sites

je to zavodni GTi tak sibr uz tam neni:)

tak to muzu v klidu vykostit, teda uz jsem to dnes vykostil, hlavni podtlak z motoru napojil primo na posilovac brzd a celou tu hruzu vyhodil:)

dikys vsem za rady

Share this post


Link to post
Share on other sites

Tak jsem rád, že jsem to kamenovani přežil:D

Jinak potvrzuju, že to otevření a zavření při chcíplým motoru šlo asi taky tak 15x, než došel podtlak.

Ale to už je teď jedno, JACK to vyštípal a do střechy mu stejně nepoteče:mrk:D

Share this post


Link to post
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!


Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.


Sign In Now
Sign in to follow this  
Followers 0

  • Recently Browsing   0 members

    No registered users viewing this page.