rodov Odesláno 18. září 2006 Sdílet Odesláno 18. září 2006 Zdravím všechny, mám Peugeot 205 GR,r.v.90.1,1l 44kw.Před několika dny se m i rozsvítila červená kontrolka teploty na přístrojové desce pod palivoměrem.Čidlo je na pravé straně chladiče nahoře.Co tato kontrolka signalizuje?(vysoká teplota v chladiči?)Kontroloval jsem vodu v chladiči ta je v pořádku,termostat otevírá,ventilátor spíná.Je zajímavé,že ráno kontrolka svítí taky i když ne tak intenzivně,po 5 sekundách po nastartování už svítí normálně.Nemá někdo zkušenosti s touto závadou?Dík. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Dakaros Odesláno 18. září 2006 Sdílet Odesláno 18. září 2006 No, jestli se nepletu, čidlo teploty by mělo být na tělese termostatu. Teoreticky by mohl být někde přikleplej drát toho čidla na kostře, zkus projít kabeláž! Kontrolka teploty signalizuje vysokou teplotu morotu (většinou způsobeno nefunkční saharou, či špatným termostatem), ale může být i špatné čidlo! Mám pocit, že motor má dvě čidla na teplotu! Jedno je pro ŘJ a jedno pro kontrolní ukazatel na palubce! Ovšem nevím, který rozsvěcí červenou kontrolku! Jak jsem psal, mam pocit, že jedno je na tělese termostatu a to pro ŘJ by mělo být někde na hlavě motoru! Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
rodov Odesláno 19. září 2006 Autor Sdílet Odesláno 19. září 2006 Dík za odpověď, všechno je jinak,není to kontrolka teploty,ale kontrolka hladiny vody v chladiči.Včera jsem to rozdělal,je to cca 10cm dlouhý umělohmotný válec,ve kterém je plovák.Tak si myslím,že je to na hlídání hladiny v chladiči.Stejně ale nevím proč to svítí.Čidlo jsem vymyl a namontoval zpět,nesvítilo,ale má radost byla předčasná,při jízdě se opět rozsvítilo.Ještě mě napadlo,že zkusím vyměnit fridex,nevím jak tam je dlouho a teď mám další dotaz,jak se se plní chladící soustava a jak odvzdušňuje?Myslím přes chladič a pak nalít do vyrovnávací nádobky,ale radči se ptám.A pak odvzdušnění?Mám ještě jeden dotaz jaké jsou vůle na sacích a výfukových ventilech.Potřebují seřídit,jsou pěkně slyšet.Dík. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Dakaros Odesláno 19. září 2006 Sdílet Odesláno 19. září 2006 Jestli se nepletu, měl bys mít motor TU1M: Vůle ventilů podle knihy jak na to P205 pro motory TU jsou: Sací-0.2mm a výfukové 0.40mm (Seřizuje se za studena) Dej vědět, jestli se to seřízení utiší, mě to totiž taky čeká! Odvzdušnění: Nevim, jakej je přesně postup, ale u mího auta je jeden odvzdušňovák na hadicích k topení mezi motorem a stěračema a jeden je přímo na chladiči! Já jsem je různě povoloval a čekal až odsyčí vzuduch! Je dobrý při tom rukou promačkávat všechny hadice a pomoct tim bublinám, aby se dostaly ven! Je to docela pakárna, ale už 2krát jsem do dělal a vždy v poho! S Tim čidlem, pokud ti na chvilku po vyčištění fungovalo a pak se to zase po..., tak bude asi špatný! Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
rodov Odesláno 19. září 2006 Autor Sdílet Odesláno 19. září 2006 Dík za ty vůle,jen jak budu mít chvíli čas,udělám to a pak se ozvu.Co se týče těch odvzdušňováků,ten jeden je nahoře od topení ,je takový malý s povolovací čepičkou.A ten druhý jsi myslel kde píšeš na chladiči,tam je to čidlo na které jsem se ptal a pak víčko na na levé straně,které slouží na nalévání chlad.kapaliny.Teď jsem přijel z práce a cestou se začali ozývat pazvuky někde od spojky.Pokud je vyšláplá tak nic,pokud je v záběru-pazvuk.(asi ložisko)Nějak se to sere! Ještě jednou dík za odpověď. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Recommended Posts
Zúčastnit se diskuse
Můžete odpovědět a až poté se registrovat If you have an account, sign in now to post with your account.