Sign in to follow this  
Followers 0
raspa

Nejprodávanější auta

17 posts in this topic

je videt ze skodovka vede o 200%[coz je teda mezi nama dost hruza] vypovida to o mysleni cechu nove auto s co nejlevnejsi udrzbou a nahradnimi dily a servisem na kazdem kroku i kdyz je to zebrinak

Share this post


Link to post
Share on other sites

Gaussova křivka opět v praxi.

Přesto není pravda že náhr. díly sou nejlevnější a nevíc lidi neví že škodovka v CZ je jedna z nejdražších, jinde sou levnější protože nemají takovou kupní sílu a to je podvod. Ale hodně taky dělají velký firmy, který jiný auta nekupujou...

Share this post


Link to post
Share on other sites

Přesne tak souhlasím s Fusionem,lidi si dokonce myslí(důchodci) že si daleko vic věci udelají samy a že jim to opraví i obyč mechanik bez diagnostiky...:xvul..A ještě mě dost ser.,že třeba v tech casopisech jako je Svět motoru a autohit atd a v TV,,že proste daleko vic preferujou Škodovku a že nejsou moc objektivní!!:xvulNevim je to muj subjektivní názor.Ja zatim moc dlouho po zemi nechodim,ale nechapu jak si Moderator(třeba Merunka) muze dovolit jako ne moc velkej odborník na auta,delat tak zavazny rosudky,jestli je to ato dobry nebo spatny auto!Ale zamozřejme ,že takova Š Fabia a to dokonce třívalcova varianta 1.2 HTP je proste podle nich vyborna,ze motor ma dostatecný vykon,moderní interier,apod.Chtel bych docela videt verzi kombi,kdyz se do ni narve cela rodinka+plnej zavazadelnik a ze si vyjedou na dovcu,zvdyt to nemuze proboha kvalitne akcelerovat??!.:myslim.......

Share this post


Link to post
Share on other sites

no o tom nema cenu moc diskutovat protoze vw lobby je v casopisech a televizi opravdu obrovska pomerne obektivni jsou statistiky tuv ale proste pokud se sedesatiletej strejda zepta znameho kterej dela v servise co si ma koupit tak mu servisak rekne hele Tondo kup fabii sichni to umime dily sou levny vsude ti to vopravi no a tonda de a koupi

Ale musim rict ze i vetsina kolegu v praci a sou to lidi kolem 30 posledni dobou presli ke skodovce prave proto ze jim to servisaci poradili.

I ja resim co po 205 poravde co mne odpuzuje na vw je to ze si v nem pripadam jak v tanku at je to golf oktavka nebo fabie proste tam clovek zapadne ani si nevidi pres pravej roh pri objizdeni ci parkovani.Ovsem velke plus je spotreba.:)

[upravil dne 17.9.2006 BobyD]

Share this post


Link to post
Share on other sites

To s tou spotřebou je pravda,ale jsou to motory koncernu Wollcvagen.Vlastě škodovka už není ve svy podstatě česky auto....:myslim

Share this post


Link to post
Share on other sites

Tak to já tu klidně nahlas řeknu, že po 406ce mi Piškot prostě nemá co nabídnout (307 vyhlášená svou poruchovostí, 407 dle mého vkusu hrůza na kolech, 607 není kombík a 807 není pro mou peněženku) a tak další auto bude buď C5 (jediná volba z Francie), nebo Oktávka II - oboje samozřejmě kombi. Další volbou by mohl být Passat nebo Audi A6, bohužel oba tyto vozy se nedají parkovat dlouhodobě na pražských ulicích (prostě bych je tam už nemusel najít).

Info pro šťouraly: 406ku 2,0 HDI 81 kW jsem koupil v květnu za 190 tKč (najeto dle tacho 87 tkm - podle mě tak o 100 tkm víc), servis po koupi mě přišel na 30 tKč a čekají mě ještě přední tlumiče + spojka (odhad servisu opět cca 30 tKč) - celkem tedy 250 tKč (rok 00).

Kamarád si v červnu dovezl Audi A6 2,5 TDI (kW bohužel nevím), kombi, rok 01 (najeto cca 250 tkm dle tacho), bez dalších investic kromě olejů a rozvodů, kupní cena vyšla na 240 tKč - tak nevím, je Piškot fakt dobrá volba???

406ka kombi se mi designově líbí a jsem s ní spokojenej (i přes Ty vstupní investice, v podstatě jsem s nimi počítal již při koupi), jen prostě nejsem slepej fanda Piškotů, spíš mi jde o poměr ceny a užitných vlastností.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Kámoš má BMW E30 coupé 2.0i R6 z 87, kterej kupodivu žere kolem 8l.

Koupil ho v AAA výměnou svýho Renaulta 21 + 20tkč. Cena napsaná byla 39tis.

Tachometr je zastavenej na 124tis. (blbost, má tak 300), najel na něm zatím 60tis. a měnil jen manžetu poloosy za 150kč a 2 čepy za 200kč/kus.

Teď udělal bez problému technickou.

Šikovný autíčko.

Share this post


Link to post
Share on other sites
Původně zaslal: Medvěd

Tak to já tu klidně nahlas řeknu, že po 406ce mi Piškot prostě nemá co nabídnout (307 vyhlášená svou poruchovostí, 407 dle mého vkusu hrůza na kolech, 607 není kombík a 807 není pro mou peněženku) a tak další auto bude buď C5 (jediná volba z Francie), nebo Oktávka II - oboje samozřejmě kombi. Další volbou by mohl být Passat nebo Audi A6, bohužel oba tyto vozy se nedají parkovat dlouhodobě na pražských ulicích (prostě bych je tam už nemusel najít).

Info pro šťouraly: 406ku 2,0 HDI 81 kW jsem koupil v květnu za 190 tKč (najeto dle tacho 87 tkm - podle mě tak o 100 tkm víc), servis po koupi mě přišel na 30 tKč a čekají mě ještě přední tlumiče + spojka (odhad servisu opět cca 30 tKč) - celkem tedy 250 tKč (rok 00).

Kamarád si v červnu dovezl Audi A6 2,5 TDI (kW bohužel nevím), kombi, rok 01 (najeto cca 250 tkm dle tacho), bez dalších investic kromě olejů a rozvodů, kupní cena vyšla na 240 tKč - tak nevím, je Piškot fakt dobrá volba???

406ka kombi se mi designově líbí a jsem s ní spokojenej (i přes Ty vstupní investice, v podstatě jsem s nimi počítal již při koupi), jen prostě nejsem slepej fanda Piškotů, spíš mi jde o poměr ceny a užitných vlastností.

Souhlasím s tebou u peugeotu je 406 asi tak to poslední co by mě momentálně zatím vyhovovalo a co by se mi líbilo , prostě mi bylo šitý na míru , no možná ještě 607 ale je trošku dražší, na zbytek neni moc slyšet sláva nebo je to přez můj rozpočet.Zatím mi stačí to co mám ale pokud bych uvažoval o větším autu bylo by to velký dilema ......

Share this post


Link to post
Share on other sites

jj, taky hodne premyslim ze dalsi auto uz asi nebude peugeot, premyslim vw sharan, renault espace, nebo c5 (kombi), ale zase si rikam ze kazde auto ma sve mouchy, takze u peugeotu je to zase treba napravy, brzdy (no je toho vice), ale co muze byt u ostatniho ? uvazoval jsem o 807 (ano je draha), ale kdyz sem slysel o jeji poruchovosti, tak taky ne, taky by se mi libila 307 (coz je nastupce 406 aspon podle me - 407 neni auto)

Share this post


Link to post
Share on other sites

Co se týká velkých prodejů 406, tak panuje doměnka v odborých kruzích že je to pouze nerealizovaný prodej Passatu. V rámci jednoho období vyšly dva nové modely, Passat a 406. Veliká spousta lidí si chtěla koupit Passata, ale VW neměl nadymenzované výrobní linky a proto se na Passata čekalo kolem půl roku. A to bylo moc a ve stejném období jediný nový model a srovnatelně veliké auto byla 406. Proto hodně lidí nevydrželo a koupilo si 406.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Tak nezbejvá mě něž souhlasit s-Medvědem- a -raspou- po 406 už mě nemá piškot co nabídnout:bojim \"snad a možná\" 407 sedan ,kombík je podle mě hodně ošklivej ,celkově bych řek ,že jsou piškoti čim dál ošklivější s vyjímkou 207 ta se designově hodně povedla:super,ale pro mě moc malý.Už začínám pošilhávat po Accordu od Hondy -krásný auto:mad: nebo ještě 6 od Mazdy-taky pěkný:cool:

Share this post


Link to post
Share on other sites

407 a obzvlášť SW se myslím povedla velice moc :super . Toť můj názor, jinak 307, 207, 1007 a 107, opravdu nestojí za nic :nevim .

Share this post


Link to post
Share on other sites

Taky se netajím s tím, že mé příští auto po P406 bude na 99% japonec (nebo Volvo) :D Ale 407SW je podle mě krásné auto!

Share this post


Link to post
Share on other sites

to medved: POZOR o ceskych autobazarech ci prodejcich to je jina diskuze ja uz NIKDY nebudu kupovat auto v cechach rekl bych ze pokud by jsi koupil 406 v nemecku trochu dale nez nekde v regensburgu tak su troufam rict ze by jsi to mel take bez dalsich nakladu tedy samozrejme pokud by te na to prodejce neupozornil

je pravda ze nove modely pegueota nejsou prilis spolehlive co se mne tyce hledam levne auto v pomeru cena vykon takze asi mercedes W124 v dieslu v kombi[tak rok 96] samozrejme se pohybuji v jinych relacich nez je 250 tkc bohuzel najezdim spoustu kilometru a u novejsich aut si clovek skoro sam nic neopravy jeste jsem premyslel o Xantii ktera je velice dobre hodnocena co se tyce spolehlivosti ac ma hydropeumaticky podvozek ale bohuzel za tu se neda skoro nic zaprahnout pomerne me mrzi ze si peugeota neni co dal vybrat

Share this post


Link to post
Share on other sites

mohli by se peugeotíci polepšit , jinak asi po tomhle autí to bude opravdu něco jiného

Share this post


Link to post
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!


Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.


Sign In Now
Sign in to follow this  
Followers 0

  • Recently Browsing   0 members

    No registered users viewing this page.