Sign in to follow this  
Followers 0
Syro

Palivomer

23 posts in this topic

Čaves!

:myslimProsím Vás v čom môže byť problém, keď som minule zaparkoval v kopci a od vtedy mi ručička palivomeru ukazuje približne o štvrtinu stupnice viac ako by tam v skutočnosti malo byť.Alebo mi tam niekto natankoval???:aut

Share this post


Link to post
Share on other sites

me to dela taky, po natankovani plne nadrze jde rucicka palivomeru rychle dolu ale kdyz pak necham stat auto cumakem z kopce tak mi tak o 1/4 vyleze vys(jo a opravdu tam je vic nafty-zkousel jsem to dojet na rezervu-ale palubni pocitac to nejak zblbne a pocita spatne spotrebu). jeste jsem se na to nedival ale rekl bych ze blbne plovak v nadrzi. Jeste me napadlo ze je delena nadrz ale to asi pri 70 litrech neni potreba.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ešte ma napadla myslienka, že keď som stal \"čumákem dolu\", tak ak sa naklonila hladina nafty v nádrži a keď zdvihlo plavák, tak či sa nemohol zaseknúť. Možno by stačilo opätovné natankovanie a možno by sa ručička umúdrila!:aut

Share this post


Link to post
Share on other sites

to je jednoduché .. palivoměr se vždy kalibruje na rovině..

při jízdě z kopce palivo přeteče do přední části nádrže a plovák klesá ke dnu (palivo se vypaří), naopak, při jízdě do kopce se palivo nahrne do zadní části nádrže (palivo se vpaří)

Share this post


Link to post
Share on other sites

No me to dela taky akorad jsem se na to chtel zeptat,kdyz stojim cumakem z kopce je tam o dost vic nafty,ale ne hned,kdyz zastavim cumakem dolu je tam porad stejne,vypnu motor a kdyz znova otocim klickem aby se rozsvitili kontrolky je tam o dost vic.Na takovy auto-dejme tomu novejsi je divny ze to dela.Ta elektronika je proste slabina peugeotu.

Share this post


Link to post
Share on other sites

ne, to je normální ... ŘJ si bere informaci jednou za pár minut (třeba jednou za 3 minuty). Je to speciálně nejen kvůli českým silnicícm, protože když vletíš do díry, tak by ti ručička lítala od nuly po max. To samé při průjezdu zatáček (odstředivá síla mající vliv na palivo v nádrži).

No, a když vypneš motor ŘJ všechno zapomene.. po otočení znovu klíčkem, dostaneš promptně informaci o stavu paliva (byť když stojíš z kopce, tak nepřesnou). ;)

Share this post


Link to post
Share on other sites

Tým chceš povedať, že keby som sa potom postavil na rovinu, tak by si to riadiaca jednotka znova vyhodnotila a palivomer by mi ukazoval opäť reálny stav???

Share this post


Link to post
Share on other sites

Neviem, neviem či sa náhodou nemýliš-dnes som stál celý deň na parkovisku rovno a ručička mi ukazuje tak isto (viac)-ako keď sa vychýlila pri parkovaní \"čumákom dole\".:(

Share this post


Link to post
Share on other sites

Zaseklej plovák,nebo povolená a pootočená ručička,jinak to dělá normálně-čumákem dolů víc ačumákem nahoru míň paliva:cool:

Share this post


Link to post
Share on other sites

Stale ked natankujem doplna, tak ručička palivomeru ukazuje normálne, ale akonáhle sa postavím čumákom dole (pri vyššom sklone) - zblbne a potom sa orientujem len podľa palubného PC (priemerná spotreba a počet prejdených kilometrov).:myslim

Share this post


Link to post
Share on other sites

Tak nevím,ale počítač by ti měl ukázat na kolik km benzín máš:myslim

Share this post


Link to post
Share on other sites

No ved ten ukazuje, ale bál som sa či neukazuje nejak podľa vychýlenia ručičky palivomeru.:myslim

Share this post


Link to post
Share on other sites

Pocitac ukazuje kolik je v nadrzi podle rozdilu kolik jsi nalil a kolik uz spotreboval . Nekde se uz o tom psalo ,ze ukazatel v pristrojovce se kalibruje sam po dosazeni vetsiho rozdilu mezi stavem a ukazovani , tedy pokud projedes celou nadrz mel by na se sam ukazat ze v nadrzi nic neni . Jinak pokud vzdy stojis cumakem v kopci ne z kopce bude ti tu chybu opakovat , ale hladove oko (kontrolka) by se mela rozsvitit(dojezd kolem 60-80KM dle P-C)

Pokud se nic nezmeni, muze byt neco s plovakem potom nezbyva nez jit pod sedadla vytahnou a zkontrolovat .

Tohle by melo platit u novych verzi .

Share this post


Link to post
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!


Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.


Sign In Now
Sign in to follow this  
Followers 0

  • Recently Browsing   0 members

    No registered users viewing this page.