Přejít na obsah
  • Aktuální cíle darů

Brzdy


Freedy

Recommended Posts

Zdravím

mám 405 1.9D rv 91 a zajímalo by mě jak vám tyhle auta brzdí? brzdy mám bendix vepředu nechlazený kotouče vzadu bubny. Mám tenhle model už druhý auto, ale nějak nejsem spokojenej stim když se snažim brzdy zablokovat tak musim dost silně tlačit na pedál a někdy se ani nezablokujou. Už jsem zkontrolovat co šlo, posilovač funguje ( vyzkoušeno vypnutím motoru a vyšlapáním), vývěva dostala novou membránu, písty v brzdičích jdou zlehka, dal jsem asi před 3 tis km nový kotouče a destičky (bendix) a hadice k nim, kapalina nikde neteče, nikde vzduch, pedál se nepropadá a na podlahu ho zdaleka nedostanu. Tak sakra kde je chyba? už s mi takhle brzdila ta první 405 a nic jsem taky neobjevil:myslim:myslim:myslim nebo je to normální???

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Tak vidim ze nejsem sam.Taky jsem vymenil kotouce,desticky,dozadu novy pakny.....Ja brzdy dostanu do smyku kdyz jedu v aute sam,ale jakmile nas jede vic tak se musim moc moc snazit aby se kola blokla.Taky by me zajimalo,jestli je na tom jeste nekdo podobne.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Tátova 405 1.9D brzdí taky mizerně....no teda brzdí, ale zablokovat kola jde jedině na štěrku:D. Nedávno, když musel pořádně brzdit, protože mu nějakej blbec málem nalít do auta, tak se prej bloklo přední pravý kolo.

Je to rozdíl, když pak sednu do mý 205, systém brzd je vlastně stejnej, ale 205 je o 500kg lehčí a to je znát.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Tak na to koukám a bude to asi tak už vyrobený, ale chtělo by to něco vymyslet aby se brzdy nechovali jako s ABS(teda bez kopání do pedálu). Měl jsem taky Citroena BX 1.9D a ten měl prakticky stejný přední brzdy se 405 jak kotouče tak destičky a ten teda brzdil( ale tam byl tlak hnanej čerpadlem) ztoho soudim. že u 405 se nedocílí správnej tlak kapaliny prostě to neušlápnem. Musim něco vymyslet to auto přece musí brzdit.:D:D:D:D

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

já teda nevim od tý doby co sem suto přivez brzdilo solidně.Ted mam po repasi byrzdičů nový kotouče i destičky a nemam problém zaseknout 195 kola.Mam teda td.Tátovi to už brzdí hůř.Ale když je opravdu krize tak ty kola zaseknete snad vždycky:D

hold už to sou starší auta, nový už sou na tom daleko líp.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

hmm já měl na 405 1.9 sri ve předu chlazený kotouče a v zadu plný kotouče a brzdilo mě to jako pras...a něměl sem tam podtlakovej posilovač,tam byl zvlášť motor(čerpadlo)který tlak vytvářelo.prostě nebyl podtlakovej posilovač ale tlakovej.takže mi je divný že tam máte jednoduchý(nechlazený)kotouče.já s tim problém neměl

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

No my máme 405tky GRI a MI16 a brzdí to jako svina(předek odvetravany,v zadu plny kotouče) a to když jsem sednul do svyho 405GR(vzadu byliubny)tak to bylo hodne znat.....ale třeba tata ma Daewo Lanos,( jsou ve predu odvetravany kotouče a v zadu bubny)tak to vuci 405 brzdí dost mizerně! a to je o 300kg min lehčí...NEDA SE NIC DELAT,JE TO PROSTE PEUGEOT!:D

ps:a kdyz se na to u nasich 405 prudce slapne tak se kousnou okamžite...(mimo MI16-ABS):papa

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Medion cos to měl za verzi? :myslim:myslimtěžce mi to připomíná citroena, kterej měl hydraulický čerpadlo , zásobník tlaku a místo klasickýho brzdovýho válce byl vlastně ventil kterym si přepouštěl tlak do brzd a to když se trošku víc přišláplo tak to byl řev od gum to jo.:D:D:D

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Mno, mě to brzí, jak chce, ale po seštelování zadních brzd (tzn. vyšroubování samoštelů, co to dá) stojí okamžitě na fleku do tý doby, než se mi zase nějakym záhadnym způsobem zase sesednou nebo co. Po použití ručky to taky chvíli brzdí líp a pak zase nic moc. Zkusím ještě, jestli pomůže výměna lanovodů za nové (teĎ mají cca 3-4 roky) a nějak zajistit, aby se ty samoštely nesesedaly....

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Tak já už jsem svojí 405 donutil brzdit a blokovat kdy si vzpomenu. Udělal jsem trošku úpravu na soustavě. Nedalo mi to a vyštrachal jsem doma přední brdiče z Bx, taky bendix a po přeměření jsem zjistil, že ty z bx maji o 2 mm na průměru větší brzdový písty, tudíž by se na nich měl vyvinout větší tlak brzdovym válce. Brzdiče z Bx a 405 jsou prakticky stejný, pouze na těch Bx nepoužiješ páku ruční brzdy. Teď auto brzdí odost líp a pedál je měkčí, co dokáže pár milimetrů. Celá výměna trvala necelých 30 min.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

  • O 2 týdny později...
  • O 2 týdny později...

No moja 405 GLD nebrzdi najlepsie ale ked je treba a dupnem na brzdu tak do smyku ho dostanem v pohode.Ale dost casto mi odchadza membrana vo vakuovej pumpe.A to mam potom brzdy uplne onicom, posilovac vobec neucinkuje.Ostava mi dat 320SK za membranu a je to ok.Za posledny rok a pol som ju vymenil uz asi 4 krat :( Predpokladam ze moze byt na chybe vakuova pumpa ale nikde sa mi ju nepodarilo najst(mam na mysli vrakoviska ) .Ta pumpa mi aj dost klepe, takze nieje to najprijemnejsi zvuk :(

Poradte moze byt aj nieco ine na chybe??? a kde by som mal zohnat tu pumpu ??

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Zúčastnit se diskuse

Můžete odpovědět a až poté se registrovat If you have an account, sign in now to post with your account.

Návštěvník
Odpovědět na toto téma...

×   Byl vložen obsah s formátováním.   Restore formatting

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Kdo si právě prohlíží tuto stránku   0 registrovaných uživatelů

    • Žádný registrovaný uživatel si neprohlíží tuto stránku
×
×
  • Vytvořit...