Sign in to follow this  
Followers 0
svrbca

nasávač na kapotu

17 posts in this topic

Přemejšlím o nějaném nasávači, ale nechci ho tam mít pouze jako imitaci a na druhou stranu se bojim, aby tam neudělala voda nějakou neplechu když bude pršet... Nemáte s tím někdo skušenosti??

Share this post


Link to post
Share on other sites

mam zkusenost s hospodskymi nasavaci a ne moc prijemnou :) nicmene to asi nebude tvuj pripad, kazdopadne si myslim ze to je zbytecnost a vetsinou to kazi dojem z auta ( aspon muj nazor ) Kdyz uz tak si misto nasavace kup lepsi filtr, to je rozumejsi investice

Ted koukam v Tvem druhe prispevku, ze uz primy filtr mas, takze sorry za :xvul

Nicmene nasavac ti stejne vykon nezvedne ani nijak jinak nepomuze

[upravil dne 11/9/06 Ferry]

Share this post


Link to post
Share on other sites

No, ale já ho tam chci, kvůli teplotě motoru, protože tomu docela často dávám a pak se to hřeje, tak chci spíš investovat do nasávače než do většího chladiče...

Share this post


Link to post
Share on other sites

motor nasáwačem neochladísh, motor chladísh wodou wewnitř, ne fzduchem wokolo, pořiď radshi chladič......

Share this post


Link to post
Share on other sites

mas dost chladici kapaliny? bezi ti sahary? nemas zaneseny/zarostly trubky nebo chladic?

a co znamena ze se to hreje?

Share this post


Link to post
Share on other sites

Nasávač se dával pouze u Škoda 100 / 1000 MB :D

Pokud to nebude pouze imitace, tak by měl sloužit k přívodu vzduchu pro sport. filtr :D

Share this post


Link to post
Share on other sites

Mám na kapotě funkční nasávač,dalo to docela práci ho vymyslet.Musíš pod něj udělat kapsu,kde se bude na nejnižším místě shromažďovat voda,kterou odvedeš pod auto hadičkou.Výdech přivedeš potrubím na místo,kde máš filtr.Potrubí od nasávače k filtru udělej spíš nízkého profilu,ale dostatečně široké ,aby to mělo efekt.Nezapomeň že limitující je místo mezi motorem a kapotou.Mě se to vešlo dokonce pod polstrování kapoty.Ještě jednu radu:Nasávač si spíš udělej z plechu a navař ho přímo do kapoty.Já jsem si neuvědomil,nebo spíš podcenil různou tepelnou roztažnost plechu a plastu a po půl roce mě popraskal spoj mezi nasávačem a kapotou.Nechal jsem ji potáhnout karbonem a je pokoj.Jinak bych řekl,že přívod studeného vzduchu v dostatečném množství je opravdu znát.Čau a hodně štěstí.

Share this post


Link to post
Share on other sites
Původně zaslal: Rasputin

Mám na kapotě funkční nasávač,dalo to docela práci ho vymyslet.Musíš pod něj udělat kapsu,kde se bude na nejnižším místě shromažďovat voda,kterou odvedeš pod auto hadičkou.Výdech přivedeš potrubím na místo,kde máš filtr.Potrubí od nasávače k filtru udělej spíš nízkého profilu,ale dostatečně široké ,aby to mělo efekt.Nezapomeň že limitující je místo mezi motorem a kapotou.Mě se to vešlo dokonce pod polstrování kapoty.Ještě jednu radu:Nasávač si spíš udělej z plechu a navař ho přímo do kapoty.Já jsem si neuvědomil,nebo spíš podcenil různou tepelnou roztažnost plechu a plastu a po půl roce mě popraskal spoj mezi nasávačem a kapotou.Nechal jsem ji potáhnout karbonem a je pokoj.Jinak bych řekl,že přívod studeného vzduchu v dostatečném množství je opravdu znát.Čau a hodně štěstí.

Jenže plechovej nasavač ti může nehezky vyztužit kapotu a ta se pak místo zlomení utrhne v pantech... neni to nic příjemnýho.

V dnešní době je taky dobž mít nasavač s atestem a vozit ho ssebou.

Share this post


Link to post
Share on other sites
Původně zaslal: vector

V dnešní době je taky dobž mít nasavač s atestem a vozit ho ssebou.

ten atest, nebo nasavac? :myslim:D

Share this post


Link to post
Share on other sites
Původně zaslal: Vvitty

Původně zaslal: vector

V dnešní době je taky dobž mít nasavač s atestem a vozit ho ssebou.

ten atest, nebo nasavac? :myslim:D

Ale no tak, takovej chytrej kluk. :D

Share this post


Link to post
Share on other sites
Původně zaslal: vector

Ale no tak, takovej chytrej kluk. :D

no ze by treba vozil jen atest a vsem pak ukazoval ze ma doma v garazi nasavac a bude ho davat na auto ;)

to by vypadalo machrovsky :D

Share this post


Link to post
Share on other sites
Původně zaslal: Vvitty

Původně zaslal: vector

Ale no tak, takovej chytrej kluk. :D

no ze by treba vozil jen atest a vsem pak ukazoval ze ma doma v garazi nasavac a bude ho davat na auto ;)

to by vypadalo machrovsky :D

No jistě :) možná líp, než, když je to na autě.

Share this post


Link to post
Share on other sites
Původně zaslal: chmeldaGTI

motor nasáwačem neochladísh, motor chladísh wodou wewnitř, ne fzduchem wokolo, pořiď radshi chladič......

Proboha, co Ty jsi za kripla. Toto je Tvůj třetí příspěvek, na který jsem zde na fóru narazil a stejně jako předchozí dva i tenhle jsem musel číst minimálně třikrát, abych pochopil, co si to vlastně chtěl říct. Snažně Tě prosím, nauč se psát česky. Tohle není chat. Tady na Tvůj \"krejzy sleng\" tady žádnou \"bjesnou roshtovaczku\" nezbalíš.

Share this post


Link to post
Share on other sites
Původně zaslal: Rasputin

Mám na kapotě funkční nasávač,dalo to docela práci ho vymyslet.Musíš pod něj udělat kapsu,kde se bude na nejnižším místě shromažďovat voda,kterou odvedeš pod auto hadičkou.Výdech přivedeš potrubím na místo,kde máš filtr.Potrubí od nasávače k filtru udělej spíš nízkého profilu,ale dostatečně široké ,aby to mělo efekt.Nezapomeň že limitující je místo mezi motorem a kapotou.Mě se to vešlo dokonce pod polstrování kapoty.Ještě jednu radu:Nasávač si spíš udělej z plechu a navař ho přímo do kapoty.Já jsem si neuvědomil,nebo spíš podcenil různou tepelnou roztažnost plechu a plastu a po půl roce mě popraskal spoj mezi nasávačem a kapotou.Nechal jsem ji potáhnout karbonem a je pokoj.Jinak bych řekl,že přívod studeného vzduchu v dostatečném množství je opravdu znát.Čau a hodně štěstí.

nemas nejake fotky pre inspiraciu?

Share this post


Link to post
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!


Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.


Sign In Now
Sign in to follow this  
Followers 0

  • Recently Browsing   0 members

    No registered users viewing this page.