varuz

schema zapojení relé cyklovače

25 posts in this topic

úspěšně se mi povedlo(taky díky oddiemu) vyměnit starou(úplně starou tlustou, hranatou) páčku na stěrače za novou, kulatou. Byly s tím dílčí problémy, ale tak nějak se mi je podařilo vyřešit. Jestli by byl zájem, tak dodám dokumentaci včetně schémat a fotek. No a přišel čas pustit se do cyklovače. V pojistkovce nemám místo kam bych cyklovací relé zapojil, protože to je ta pojistkovka úplně stará, kde to ještě nebylo ani připravený. Mám relé(díky oddiemu) a mám volné dva PINy na páčce. Na relé je ale PINů 5 plus jeden ouzkej. Tak a teď jak to propojit?

Share this post


Link to post
Share on other sites

Jaká to máš rok výroby? Ségra má peginu 205 r.v. 85 (tuším) a už to tam má předchystané. Nemáš tam ani pozici s takovým nízkým plastem zakrývajícím plechovou propojku?

Share this post


Link to post
Share on other sites

bohužel nemám, tohle všechno už jsem zkusil, měl jsem to i u kámoše co tomu trochu rozumí a ten mi řek, že ta pojistkovka musí bejt stará jako.... že takovou ještě neviděl, papírově je to 1986, ale určitě ne ve zkutečnosti protože to je celý takový divný. Odstřikovače to ještě mělo na zadní okno natažený zepředu a když jsem odstřikoval tak šlo naráz předí i zadní sklo, to už jsem odstranil

Share this post


Link to post
Share on other sites

Zkusím vyhrabat ještě jednu pojistkovku, pokud jí najdu, dám ti jí k té palubce, pokud si pro ni přijedeš.

Share this post


Link to post
Share on other sites

ja mám ve 405 kombi taky ostřikovač na zadní okno tažený zepředu! r.v. 12/89

a na 205 GTI pro změnu 86-87 a tam je vzadu černá nádobka.Takže bych řekl,že to asi není ročníkama,ale spíše výbavouv autě nebo tak něco.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Taky bych to spíš tipnul na úroveň výbavy, než na ročník. Na mojí 309 vzadu vůbec stěrač není, není tam ani poloha pro cyklovač a stejně když tam píchnu cyklovač s felcky, tak mi při ostříknutí setře 2x. Čili když bych splašil páčku s polohou na cyklovač, tak si myslím, že by to fachalo taky.

Share this post


Link to post
Share on other sites

oddie já pojistkovku mám, ale tam nepasujou vůbec ty svazky jak je mám já. Musel bych to celý překopat, to už jsem zkoušel. Jsou tam ¨jiný dýlky štekrů a není tam tolik svazků, no prostě je to celý divný. Tak jsem si myslel, že bude jednodušší, když to relé hodim jen tak napojený kamsi za tu páčku. Jak jseš na tom s tou palubkou, že bych se o weekendu zastavil?

Share this post


Link to post
Share on other sites

Zdrabím pánové,

Pokud někdo vyfotíte to relé na cyklovač, a jestli ho někdo potřebujete, nebo alespoň napíšete jeho přesné označení, pár jich grátis skusím sehnat z vyzmetkovaných pojistkovek pro Meďoury.

čuste:cool:

Share this post


Link to post
Share on other sites

To Sirael: Myslíš klasické cyklovací relé, nebo programovatelné cyklovací relé. Je v nich trochu rozdíl, ale jen funkční nikoliv v zapojení. Pár těch klasickejch cykolovacích relé mám, tak ti je můžu darovat na laborovámí. Nevím, jak je to na medvědech, ale do francouzů pasujou prog. relátka ze škodovek :cool: Viď Ondro....:D:D:D

Share this post


Link to post
Share on other sites

jojo, a fungujou spolehlive... akorat nejmensi doba mezi cykly je tri sekundy.... nó mohlo by to bejt lepsi, ale jinak je to super... hlavne ze se vymeni kus za kus a je to ;)

Share this post


Link to post
Share on other sites

to Hics: :D:D:D Ne díky relátek máme plnou pr...

My je tu zpracováváme a můžou do patice a skrz tester jen jednou. Když je pojistkovka vadná, holt je třeba relé \"geschroten\" :D:D:D

Máme tu do výrobců ze Španělska, Hella, Evora apod.

čuste

Share this post


Link to post
Share on other sites

takže z reakcí se lze domnívat, že schema nikdo nemá, nemáte aspoň nějakej nápad, kde bych ho asi tak mohl zkusit sehnat? Nebo by možná bylo řešení vykuchat pojistkovku a kouknout se, kam ty dráty od toho relé vedou, no to zase tak špatnej nápad není, zkusím se pro začítek mrknout na tu novější pojistkovku, co mám někde v garáži. Možná by stačilo sehnat schema pojistkovky.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Je pravda, že to relé funguje na většině aut podobně? Ta taky je pravda, že relé z felicie funguje do peugeota? Tak by stačilo sehnat schema na jakýkoli auto. Třeba zrovna na tu felicii. To je asi nejlepší řešení, zatím...

Share this post


Link to post
Share on other sites

huh :(

jakpakto, že to nefakčí :(:(:(

Tak si ho holt musíte stáhnout z tý stránky, no

:(

Share this post


Link to post
Share on other sites

to sirael: ten obrázek , kterej tady není vidět je stejnej jako na tom odkazu? jestli jo tak je to OK jestli ne a máš ještě nějakej jinej, tak mi ho prosím pošli na va_ruz@volny.cz díky

Share this post


Link to post
Share on other sites

jen k umisteni ostrikovacu: u 405 breaku rv 88 mam nadrzku vzadu, v bocnici.

Share this post


Link to post
Share on other sites

díky sirael, díky tvému odkazu jsem to včera překreslil na P205 na pežo?áckou páčku a asi to dám dohromady, ono to je asi u většiny aut opravdu stejné, jen doufám, že mi oddie dal relé s pamětí. Až to budu mít hotový tak dám vědět, ještě jednou díky všem co se mi snažili pomoci

Share this post


Link to post
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!


Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.


Sign In Now

  • Recently Browsing   0 members

    No registered users viewing this page.