Kdo Odesláno 8. září 2006 Sdílet Odesláno 8. září 2006 Teď nebudu chtít radu na 605-ku, ale na jiný vůz, ale je to jeden princip. Dcera má Pumu a včera jsme jeli večer a najednou přestala svítit levá potkávačka, za chvíli se zase rozsvítila a pak znova. Doma jsem ale zjistil (pořád nesvítila) , že když zapnu obrysovky, tak se rozsvítí normálně všechny, ale když přepnu na potkávací, resp. je zapnu, levá se nerozsvítí a navíc levá obrysovka zhasne (pojistkou to není, bo zadní svítí pořád – jsou na jedné pojistce), po přepnutí zpět se zase rozsvítí (orosil jsem se, bo na tu obrysovou jsem ve výpadku spoléhal – jet ve tmě jak motorka jen s pravým světlem). Dálková svítí normálně. Světla mají samostatné žárovky, jako naše. Nemáte potuchy, co to může být? Jsou to přeci samostatné větve, samostatně jištěné. Kdyby to byla kostra a kostřilo se to nějak přes sebe, tak naopak ta slabší žárovka zůstane svítit a silnější pohasne (proud jde cestou nejmenšího odporu). Podezírám to, že někde v tom světle vlítne plus do kostry pro obrysovku, ta zhasne (dva plusy na vývodech) a pak nesvítí potkávačka, ale je to vůbec možné. Problém bych viděl jen v tom uzlu světla. Můžete mi sdělit, co byste podezírali vy??? Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Petr605 Odesláno 8. září 2006 Sdílet Odesláno 8. září 2006 No ono to asi tou kostrou bude. Nemá absolutně cenu teoretizovat o cestách nejmenšího odporu, protože stejně nevíš, kde to má kostřící body a kudy ten proud může téct. Já myslím, že bude potřeba projít všechny konektory, očistit, najít ukostření pro světla, prohlídnout a taky očistit. Nebo mě napadá páčka u volantu. No ale začal bych tím jednodušším a to jsou ty konektory a kostry. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Kdo Odesláno 8. září 2006 Autor Sdílet Odesláno 8. září 2006 Původně zaslal: Petr605 No ono to asi tou kostrou bude. Nemá absolutně cenu teoretizovat o cestách nejmenšího odporu, protože stejně nevíš, kde to má kostřící body a kudy ten proud může téct. Já myslím, že bude potřeba projít všechny konektory, očistit, najít ukostření pro světla, prohlídnout a taky očistit. Nebo mě napadá páčka u volantu. No ale začal bych tím jednodušším a to jsou ty konektory a kostry. Jasně, budu to muset rozebrat, šlo mi jen o přípravu. Ad kostra: tipoval bych ji společnou (světlo je plastový celek), proč teda jde dálková? A pokud vypadává na potkávačce, proč zhasne obrysovka? Stejně tak plus na potkávačce - jaká vazba na obrysovou? Ad páčka: až za ní se jednotl. světla dělí do pojistek pro obě strany, proč tedy jen levá? Takhle to píšu, abych vás vyprovokoval k odpovědi Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
rimmer Odesláno 8. září 2006 Sdílet Odesláno 8. září 2006 Me treba blblo leve potkavaci svetlo..nekdy svitilo nekdy ne...neresil jsem to, vetsinou to svitilo, za par tydnu zaclo to same delat prave svetlo..nechapal jsem cim to je. Vymontoval jsem svetla ven, rozparal kabelovy svazek a vystrihl asi 30cm dratu od svetel a napajel jsem tam nove, zaizoloval a nic. Tvuj pripad bych ale soudil asi na nejaky zkrat v konektoru nebo neco takoveho. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Kdo Odesláno 8. září 2006 Autor Sdílet Odesláno 8. září 2006 Jj, nemá cenu vařit z vody, dokud to nerozeberu, budem v teoretické rovině. Našel jsem fotku toho světla a vzadu je sedmikolíkový konektor, což by odpovídalo. Čtyři žárovky (3x světlo + blikač), kostra a dva od servomotorku náklonu. Pokud to najdu, dám vědět. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Recommended Posts
Zúčastnit se diskuse
Můžete odpovědět a až poté se registrovat If you have an account, sign in now to post with your account.