Medion Odesláno 7. září 2006 Sdílet Odesláno 7. září 2006 dával sem nové brzd.destičky a přetočil sem si kotouče a od tý doby mě při brždění vybruje volant a brzd.pedál náboj nehází-měřeno,kotouče taky nehází-měřeno,takže by mě zajímalo čím to může být:myslim díky za odpovědi Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
P607Olda Odesláno 7. září 2006 Sdílet Odesláno 7. září 2006 Asi tím že to (ne)hází. Přetoč pořádně, anebo ještě lépe dej nové kotouče. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Sagic Odesláno 7. září 2006 Sdílet Odesláno 7. září 2006 Mně to taky dělalo a kotouče už byly sjety pod minimální hranici,ale to asi nebude tvuj případ Vyměnil jsem je a mám klid [upravil dne 7/9/06 Sagic] Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Medion Odesláno 7. září 2006 Autor Sdílet Odesláno 7. září 2006 kotouče 100% neházej ale máj ne na spodní hranici,takže asi vyměnit že:myslim Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
P607Olda Odesláno 7. září 2006 Sdílet Odesláno 7. září 2006 Podle mě to není tou spodní hranicí, ale tím, že stočení je potřeba udělat přesně. Nevím, jestli v tisícinách (nejsem soustružník). Ale co jsem slyšel o stáčení, tak velké procento pak hází. Píšu slyšel, protože jsem to nikdy nenechal dělat, raději volím nové kotouče. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Medion Odesláno 7. září 2006 Autor Sdílet Odesláno 7. září 2006 já semnástrojař(soustružník)takže žádný máslo vim jak na to a co s tim takže si sem jistej že mě nic nehází.když sem přidělal kotouče na auto a změřil jestli házej,tak běžely nádherně rovně.takže házivostí to prostě neni!!!asi to bude fakt tim,že sou slabý a že při bržděni(jak se ohřívají)tak povolý a zvlní se. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Vopičí Odesláno 7. září 2006 Sdílet Odesláno 7. září 2006 Velice jednoduchá rada. Říkáš, že před opravou to nedělalo........... Po výměně desek a stočení kotoučů to dělá........... Desky budou těžko vadný a navíc jsou nový..................Takže závěr.........Je jedno jestli špatně stočený nebo slabý, ale bude to těma kotoučema. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
BobyD Odesláno 7. září 2006 Sdílet Odesláno 7. září 2006 jojo slabi tlak pak nemusi byt rovnomerny a zpusobuje vibrace Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
vector Odesláno 7. září 2006 Sdílet Odesláno 7. září 2006 Bezvadný, stáčejte kotouše... máte fakt geniální nápady. Už ses koukal, co stojí novej ? Brzdy tímhle způsobem dnes řeší jen sebevrazi. neřeknu stočit buben na starym šuplíku, ale tohle je fakt moc. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Neon Odesláno 7. září 2006 Sdílet Odesláno 7. září 2006 Co znamená stočení kotouče? Jak se to dělá??? Když mám v pytli desky, nebo kotouče, tak jako asi jedině výměna za nový ... neni to zase taková pálka ... a brzdy jsou základ, na kterym by se nemelo setrit. [upravil dne 7/9/2006 Neon] Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Sagic Odesláno 7. září 2006 Sdílet Odesláno 7. září 2006 Původně zaslal: Neon Co znamená stočení kotouče? Jak se to dělá??? Když mám v pytli desky, nebo kotouče, tak jako asi jedině výměna za nový ... neni to zase taková pálka ... a brzdy jsou základ, na kterym by se nemelo setrit. [upravil dne 7/9/2006 Neon] Stočení kotouče znamená, že pokud je např. zkřivený, upneš ho do soustruhu a sjedeš o nějakou desetinku mm, prostě ho opracuješ (zarovnáš). Důležitá je min. tlouštka kotouče udávaná výrobcem, pod kterou by ses neměl dostat. Taky nejsem zastancem stačení, ale pokud má nový kotouč nějakých 22mm,po čase ti začne házet a výrobce předepisuje min.18,5mm tak proč ne? Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Ladis Odesláno 8. září 2006 Sdílet Odesláno 8. září 2006 Pro provoz na silnici mi přijdou víc nebězpeční ti magoři, co mají všechno nový a jezdí jako prase, než pár lidí co zarovná kotouče. Dělalo se to a dělat se to bude. To že postupně se zvyšuje technická úroveň aut, neznamená že tadle operace bude nadpřirozená. Jen aby pak Vector Rebikovi nenapsal, že páchá zvěrstva a opravuje auta - všechno jsou to vraky a pryč s nima ze silnice, kupte si nový Medion: Buď fakt opravdu trochu ty kotouče hážou, nebo při montáži jsi špatně očistil rez. Mám na vrtačku čelní smirek na suchý zip, krásně očistím dosedací plochu v kotoučích i na náboji. Krásně to sedí a je to vystředěný. Ještě se zeptám, jak to šlo stáhnout ty kotouče? Nedělá to po noži strženou strukturu na povrchu kotouče? Většinou se špatně stáčejí, respektive to vede k nevyhovující povrchové úpravě. Je hrubá, bere desky a velice rapidně se snižuje vrubová houževnatost kotouče, náchylné na lokální praskliny. Jako profík od řemesla, jakým nožem a otáčkama jsi to dělal? Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
vix Odesláno 8. září 2006 Sdílet Odesláno 8. září 2006 Hmm, záleží hlavně na tom, jak ty kotouče stočíte. Oni by totiž trochu házet měly. Ona je to hlavně taky jejich funkce - protože, když odbrzdíš, tak se musí nějak oddálit brzdové destičky. No a děje se to tak, že je kotouč svýma nerovnostma od sebe odhodí. Takže se dostáváme k jádru pudla - máš dostatečně rovné kotouče (a destičky ti neodhazují) anebo, a to si myslím že je spíše možné, máš nějak nečisté plochy, po kterých ti ty destičky jezdí (a tedy váznou - marast, rez, sajrajt, ..., popř. ty destičky nejsou z výroby dvakrát přesné, takže je nutno je občas doladit) vector: \"Starej šuplík\" - tý jo, hele, já vypustím to starej a začnu tak říkat Křápole Ladis : Nevím, co furt na tom stáčení kotoučů máte ... mě na tom starým šuplíku vydržely kotouče 100 tkm, mezitím jsem měnil jednou destičky. Teď jsem kupoval nový kotouče+destičky a stálo to rovných 1300,- Prostě shánět někoho, aby mi kotouče za nějakou stokoronu přetočil, a pak se stejně zjistilo, že na nich najedu dalších 15 tkm a pak rozhazoval auto znova se mi fakt nevyplatí ... ale to je každého věc. Brzdový destičky, kotouče řadím do stejné kategorie jako olej, žárovky a leštěnku na auto - tedy spotřební materiál. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
rimmer Odesláno 8. září 2006 Sdílet Odesláno 8. září 2006 no ja osobne teda nevidim duvod stacet kotouce pred vymenou desticek, kdyz kotouce nehazi a sou rovne. Nedelal jsem to kdyz jsem menil predni desticky a ani v servisu o tom nic nerikali. Je k tomu nejaky opravdu padny duvod pokud nejsou krive? Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Neon Odesláno 8. září 2006 Sdílet Odesláno 8. září 2006 vix, ladis, sagic: kluci, díky za sovětu stejně jsem ale došel k finálnímu názoru, že když výměna, tak raději za nový, nemá cenu někoho shánět, kdo mi to ztočí a po pár tisících měnit kotouče znovu ... ale jsem rád, že vim, že něco takovýho existuje ... (alespoň můžu machrovat před šéfem až dovečera :-) Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Medion Odesláno 8. září 2006 Autor Sdílet Odesláno 8. září 2006 kotouče rovné byly ale měly na krajích hrany a ty musíš stočit.a ty so si myslej že stáčení kotoučů je na hovno tak ste pěkný magoř...protože proč vyhazovat prachy za nový,když je stačí nepatrně slíznout(stočit)a jsou zas v pohodě Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Fusion Odesláno 8. září 2006 Sdílet Odesláno 8. září 2006 Ty hrany se vůbec stáčet nemusí. Pokud teda nejsou tak vyčnívající, že by se tam měly dát nový kotouče... Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Hadra Odesláno 8. září 2006 Sdílet Odesláno 8. září 2006 ...co to je za prasečinu s těma hranama? ty hrany snad nemají akorát nový kotouče ne? Já jsem měl na starejch hranu tak možná 2mm , dal jsem nový a už tam zase kousek je. a proč bych to krze tu hranu stáčel?? tomu nerozumím. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Medion Odesláno 10. září 2006 Autor Sdílet Odesláno 10. září 2006 ať si myslí o stáčení kotouču kdo chce co chce,ale přeci když dáte nový desky na nerovnej kotouč tak to brzdí úplně na pič... a nový desky se na tom nerovnym kotouči akorát zase zkurvěj.tak pak přetočim kotouče a zase v poho.zbytečný vyhazovat 1300kč za nový Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Vopičí Odesláno 10. září 2006 Sdílet Odesláno 10. září 2006 Když dělat brzdy TAK POŘÁDNĚ, aby to 100% brzdilo a člověk si (popřípadě někomu jinýmu) norozbil auto a i hubu. Jinak si točte nebo lízejte co chcete:D. Já známýho soustružníka nemam a u nějakýho Noname si to dělat nenechám, takže kupuku nový. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Recommended Posts
Zúčastnit se diskuse
Můžete odpovědět a až poté se registrovat If you have an account, sign in now to post with your account.