Přejít na obsah
  • Aktuální cíle darů

Nefunkční sitič?? u 106 - VYŘEŠENO


Petr5110

Recommended Posts

Nedávno jsem si koupil 106ku XSI (1,6 76kw rv. 94) mám problém s nefunkčním sitičem - když nastartuji(studený motor) tak chcípe a musím to honit přes plynový pedál,při rozjíždění musím dávat více plynu jinak auti skáče a cuká.

Neměl jste někdo podobný problém.Nechce se mě s tím do servisu Peugeot tak bych se asi pěkně finačně prohnul.

[upravil dne 7.9.06 Petr5110]

[upravil dne 20.9.06 Petr5110]

[upravil dne 23.1.10 Petr5110]

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

No jestli tam mas jednobod.vštřikovaní,tak by to mohl delat krokovej motorek(pokud je) a nebo teplotní cidlo:myslim...a u některej vstřiku řídí volnobech elektroventil((reguluje pruchod(průřez v el ventilu) přidavnýho vzduchu behu naprazdno,co jde za skrtici klapku)),ale to by delalo i za tepla ne?:myslim......:papa

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Původně zaslal: Kurt

Původně zaslal: Citros

mělo by to být opravdu teplotní čidlo... mám stejné zkušenosti

A když už máš tu zkušenost - kde tedy to čidlo přesně je?

je našroubován v levé část bloku motoru, většinou má modrou barvu a vedou zněj jen dva dráty. Dá se jednoduše proměřit ohm metrem.

konkrétně pro motor 1,6xsi z 94 by měl mít tyto hodnoty

10°C 3530 - 4100 ohm

20°C 2350 - 2670 ohm

40°C 1085 - 1230 ohm

60°C 540 - 615 ohm

80°C 292 - 326 ohm

90°C 215 - 245 ohm

cauky :aut

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Původně zaslal: Citros

je našroubován v levé část bloku motoru, většinou má modrou barvu a vedou zněj jen dva dráty. Dá se jednoduše proměřit ohm metrem.

konkrétně pro motor 1,6xsi z 94 by měl mít tyto hodnoty

10°C 3530 - 4100 ohm

20°C 2350 - 2670 ohm

40°C 1085 - 1230 ohm

60°C 540 - 615 ohm

80°C 292 - 326 ohm

90°C 215 - 245 ohm

cauky :aut

Jo tak to jsou super informace! :super

A nemáš ještě prosím hodnoty pro 1.1 z 6/96 (HDZ)?

Díky! :)

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Vlevo ? Myslíš ve směru jízdy !

Ty čidla jsou jakoby za/pod rozdělovačem, na bloku, zezadu.

Ruku tam strčíš mezi motorem a kastlí vedle nádržky brzdové kapaliny.

Jinak jsou vidět hezky zespodu.

Píšu čidla, protože podle provedení motoru jsou tam 2-3 čidla pohromadě :super

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Původně zaslal: Kurt

Původně zaslal: Citros

je našroubován v levé část bloku motoru, většinou má modrou barvu a vedou zněj jen dva dráty. Dá se jednoduše proměřit ohm metrem.

konkrétně pro motor 1,6xsi z 94 by měl mít tyto hodnoty

10°C 3530 - 4100 ohm

20°C 2350 - 2670 ohm

40°C 1085 - 1230 ohm

60°C 540 - 615 ohm

80°C 292 - 326 ohm

90°C 215 - 245 ohm

cauky :aut

Jo tak to jsou super informace! :super

A nemáš ještě prosím hodnoty pro 1.1 z 6/96 (HDZ)?

Díky! :)

jasně že mám ty informace,ale musis napsat jakej injektor mas, jestli Bosch nebo Marelli.

:myslim

zrovna tento rok a model motoru nic neresi.

[upravil dne 8.9.06 Citros]

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Původně zaslal: TiborTeam

Vlevo ? Myslíš ve směru jízdy !

Ty čidla jsou jakoby za/pod rozdělovačem, na bloku, zezadu.

Ruku tam strčíš mezi motorem a kastlí vedle nádržky brzdové kapaliny.

Jinak jsou vidět hezky zespodu.

Píšu čidla, protože podle provedení motoru jsou tam 2-3 čidla pohromadě :super

Levá strana se bere vždy z pohledu řidiče.

2-3 čidla ??? :myslim bavíš se o 106-kách vůbec ??? To by mě zajímaly jaky, max tak spínač kontrolky chladící kapl v termostatu a snímač otáček na setrváku :D

Mimochodem některé modely nemají ani rozdělovač, proto jsem ho záměrně ani neuvedl.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Teplotní čidlo je vyměněné ale pořád to není na 100% ok je to o něco lepší.

Studený motor

Nastartuji mám kolem 1000 ot/min začnou klesat pod 900 motor už už chcípe a najednou se na chvili zvednou otáčky asi na 1300-1400 a hned zase klesají pod 900 pak zase trošku stoupnou už ale jen kolem 1000-1100 a zase klesají pod 900

Už tedy nevím čím by to mohlo být a budu muset zajet asi přímo do Peugeotu ale to asi až časem.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Zúčastnit se diskuse

Můžete odpovědět a až poté se registrovat If you have an account, sign in now to post with your account.

Návštěvník
Odpovědět na toto téma...

×   Byl vložen obsah s formátováním.   Restore formatting

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Kdo si právě prohlíží tuto stránku   0 registrovaných uživatelů

    • Žádný registrovaný uživatel si neprohlíží tuto stránku
×
×
  • Vytvořit...