Sign in to follow this  
Followers 0
Petr5110

Nefunkční sitič?? u 106 - VYŘEŠENO

36 posts in this topic

Nedávno jsem si koupil 106ku XSI (1,6 76kw rv. 94) mám problém s nefunkčním sitičem - když nastartuji(studený motor) tak chcípe a musím to honit přes plynový pedál,při rozjíždění musím dávat více plynu jinak auti skáče a cuká.

Neměl jste někdo podobný problém.Nechce se mě s tím do servisu Peugeot tak bych se asi pěkně finačně prohnul.

[upravil dne 7.9.06 Petr5110]

[upravil dne 20.9.06 Petr5110]

[upravil dne 23.1.10 Petr5110]

Share this post


Link to post
Share on other sites

To by mě taky zajímalo .... sice na 605 ale mám stejný problém :nevim

To řídí pouze ŘJ podle teploty ? Neřídí sitič ještě nějaký elektroventil ?

Share this post


Link to post
Share on other sites

No jestli tam mas jednobod.vštřikovaní,tak by to mohl delat krokovej motorek(pokud je) a nebo teplotní cidlo:myslim...a u některej vstřiku řídí volnobech elektroventil((reguluje pruchod(průřez v el ventilu) přidavnýho vzduchu behu naprazdno,co jde za skrtici klapku)),ale to by delalo i za tepla ne?:myslim......:papa

Share this post


Link to post
Share on other sites

jasne, ale to musi napred ECU vedet, ze je motor studenej.

Kdyz jsem odpojil teplotni cidlo, takse to chovalo presne jak Petr popisuje

Share this post


Link to post
Share on other sites
Původně zaslal: Citros

mělo by to být opravdu teplotní čidlo... mám stejné zkušenosti

A když už máš tu zkušenost - kde tedy to čidlo přesně je?

Share this post


Link to post
Share on other sites
Původně zaslal: .mycTD

teplotni cidlo. Mohlo by byt zezadu na hlave, tak aspon koukni, jestli neni odpojeny.

Jasný na to se hned zítra mrknu

Share this post


Link to post
Share on other sites
Původně zaslal: Kurt

Původně zaslal: Citros

mělo by to být opravdu teplotní čidlo... mám stejné zkušenosti

A když už máš tu zkušenost - kde tedy to čidlo přesně je?

je našroubován v levé část bloku motoru, většinou má modrou barvu a vedou zněj jen dva dráty. Dá se jednoduše proměřit ohm metrem.

konkrétně pro motor 1,6xsi z 94 by měl mít tyto hodnoty

10°C 3530 - 4100 ohm

20°C 2350 - 2670 ohm

40°C 1085 - 1230 ohm

60°C 540 - 615 ohm

80°C 292 - 326 ohm

90°C 215 - 245 ohm

cauky :aut

Share this post


Link to post
Share on other sites
Původně zaslal: Citros

je našroubován v levé část bloku motoru, většinou má modrou barvu a vedou zněj jen dva dráty. Dá se jednoduše proměřit ohm metrem.

konkrétně pro motor 1,6xsi z 94 by měl mít tyto hodnoty

10°C 3530 - 4100 ohm

20°C 2350 - 2670 ohm

40°C 1085 - 1230 ohm

60°C 540 - 615 ohm

80°C 292 - 326 ohm

90°C 215 - 245 ohm

cauky :aut

Jo tak to jsou super informace! :super

A nemáš ještě prosím hodnoty pro 1.1 z 6/96 (HDZ)?

Díky! :)

Share this post


Link to post
Share on other sites

Vlevo ? Myslíš ve směru jízdy !

Ty čidla jsou jakoby za/pod rozdělovačem, na bloku, zezadu.

Ruku tam strčíš mezi motorem a kastlí vedle nádržky brzdové kapaliny.

Jinak jsou vidět hezky zespodu.

Píšu čidla, protože podle provedení motoru jsou tam 2-3 čidla pohromadě :super

Share this post


Link to post
Share on other sites
Původně zaslal: Kurt

Původně zaslal: Citros

je našroubován v levé část bloku motoru, většinou má modrou barvu a vedou zněj jen dva dráty. Dá se jednoduše proměřit ohm metrem.

konkrétně pro motor 1,6xsi z 94 by měl mít tyto hodnoty

10°C 3530 - 4100 ohm

20°C 2350 - 2670 ohm

40°C 1085 - 1230 ohm

60°C 540 - 615 ohm

80°C 292 - 326 ohm

90°C 215 - 245 ohm

cauky :aut

Jo tak to jsou super informace! :super

A nemáš ještě prosím hodnoty pro 1.1 z 6/96 (HDZ)?

Díky! :)

jasně že mám ty informace,ale musis napsat jakej injektor mas, jestli Bosch nebo Marelli.

:myslim

zrovna tento rok a model motoru nic neresi.

[upravil dne 8.9.06 Citros]

Share this post


Link to post
Share on other sites
Původně zaslal: TiborTeam

Vlevo ? Myslíš ve směru jízdy !

Ty čidla jsou jakoby za/pod rozdělovačem, na bloku, zezadu.

Ruku tam strčíš mezi motorem a kastlí vedle nádržky brzdové kapaliny.

Jinak jsou vidět hezky zespodu.

Píšu čidla, protože podle provedení motoru jsou tam 2-3 čidla pohromadě :super

Levá strana se bere vždy z pohledu řidiče.

2-3 čidla ??? :myslim bavíš se o 106-kách vůbec ??? To by mě zajímaly jaky, max tak spínač kontrolky chladící kapl v termostatu a snímač otáček na setrváku :D

Mimochodem některé modely nemají ani rozdělovač, proto jsem ho záměrně ani neuvedl.

Share this post


Link to post
Share on other sites

ja mam taky tri, takze jich tam muze byt vic. Kazdopadne tohle je jako jediny 2dratovy, ostatni maji jen jeden drat

Share this post


Link to post
Share on other sites
Původně zaslal: .mycTD

ja mam taky tri, takze jich tam muze byt vic. Kazdopadne tohle je jako jediny 2dratovy, ostatni maji jen jeden drat

presně tak :super

Share this post


Link to post
Share on other sites

Teplotní čidlo je vyměněné ale pořád to není na 100% ok je to o něco lepší.

Studený motor

Nastartuji mám kolem 1000 ot/min začnou klesat pod 900 motor už už chcípe a najednou se na chvili zvednou otáčky asi na 1300-1400 a hned zase klesají pod 900 pak zase trošku stoupnou už ale jen kolem 1000-1100 a zase klesají pod 900

Už tedy nevím čím by to mohlo být a budu muset zajet asi přímo do Peugeotu ale to asi až časem.

Share this post


Link to post
Share on other sites
Původně zaslal: .mycTD

no vidis, tak ted jeste skoukni volnobezny ventil:papa

kde ten volnoběžný ventil je??

Share this post


Link to post
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!


Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.


Sign In Now
Sign in to follow this  
Followers 0

  • Recently Browsing   0 members

    No registered users viewing this page.