Přejít na obsah
  • Aktuální cíle darů

jak regulovat turbo


michal 206

Recommended Posts

no a ještě tu mám jeden dotázek:

motor 1,6, 1,9 gti, či mi16 a nebo 2,0 s16

opatřit tyhle motory turbem asi není až tak

neřešitelné, ale jak to turbo nevjhodněji

regulovat?

napadá vás něco rozumného?

na netu jsem toho viděl hodně, zejména ve

205 a 405, ale většinou se jedná jen o kusé

a neúplné informace. jak to třeba řešil gutmann

u těch svých 1,9 gti?

a myslíte si že litina vydrží více něž hliník?

řekl bych že stopro, ale zkoušel jste někdo

namontovat turbo k hliníkovému bloku (kvuli váze)?

co to vydrží?

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Původně zaslal: michal 206

no a ještě tu mám jeden dotázek:

motor 1,6, 1,9 gti, či mi16 a nebo 2,0 s16

opatřit tyhle motory turbem asi není až tak

neřešitelné, ale jak to turbo nevjhodněji

regulovat?

napadá vás něco rozumného?

na netu jsem toho viděl hodně, zejména ve

205 a 405, ale většinou se jedná jen o kusé

a neúplné informace. jak to třeba řešil gutmann

u těch svých 1,9 gti?

a myslíte si že litina vydrží více něž hliník?

řekl bych že stopro, ale zkoušel jste někdo

namontovat turbo k hliníkovému bloku (kvuli váze)?

co to vydrží?

NEvim, co zase vymejšlíš, ale Regulace turba může být A) mechanická, ale potom jednotka přidává palivo podle průtoku vzuchu váhou a dostaneš se mimo mapu, takže musíš vytvořit novej soft pro Motormanagment a nahrát ho tam

B) závodní jednotkou, například HALTECH, která má výstup na regulaci turba a to pak do ní musíš sehnat soft pro svoje auto, což se zase dělá úpravou originálního, nebo uni.

Dál se musí překopat elektronika a pokud má auto BSI, je to veliká legrace.

Hliník vydrží proti litině houby.

Jo taky musíš překopat výfukové potrubí, a to tak, žer komplet a pokud máš kat, spočítat, kam ho dáš, aby neshořel, nebo ho vyhodit. Dál si musíš sehnat IC a hadice a vymyslet, kudy to povedeš, když tam, na to sakra není žádné místo.

Co si chtěl ? Návod jak to dát do svého auta s obrázkama a odkazy, kde v kterym železářství koupíš nejlevnější šroubky ? Jasně, že kusé informace.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

  • O 3 týdny později...

Takže jak to dělal gutmann,co já zjistil je to na motoru o základním výkonu 102ps a to z důvodu nižšího kompresního poměru 8,3:1 a jiná jednotka,protože tyto jednotky jsou analogové nelze měnit jejich charakter.Já turbo na GTI namontoval montáž trvala zhruba 3dny materiál do 1000kč,a turbo mi pučil kamarát Garrett T3,

Nakonec to dopadlo že jsem si koupil turbo motor rovnou i s elektronikou

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

ad regulace turba (uvahama jestli to ma cenu nebo ne, se ted zabyvat nebudu)

bud pouzijes MAP - asi tak do 2,5bar, pak musis pouzit i jednotku, ktera to umi obslouzit <- tohle mi pripada nejvyhodnejsi

anebo mechanicky, ale sestelovat to bude asi pekna pakarna a zahul na znalosti o vstrikovani.

No anebo muzes pouzit teda webry a turbo - nekde jsem to videl a je to pekna uchylarna :D:super

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

  • O 2 týdny později...
Původně zaslal: voštík

ad regulace turba (uvahama jestli to ma cenu nebo ne, se ted zabyvat nebudu)

bud pouzijes MAP - asi tak do 2,5bar, pak musis pouzit i jednotku, ktera to umi obslouzit <- tohle mi pripada nejvyhodnejsi

anebo mechanicky, ale sestelovat to bude asi pekna pakarna a zahul na znalosti o vstrikovani.

No anebo muzes pouzit teda webry a turbo - nekde jsem to videl a je to pekna uchylarna :D:super

Ad webery a turbo... Viděl, je to na R5 Turbo :D:papa

[upravil dne 2/10/06 DjBoom]

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Zúčastnit se diskuse

Můžete odpovědět a až poté se registrovat If you have an account, sign in now to post with your account.

Návštěvník
Odpovědět na toto téma...

×   Byl vložen obsah s formátováním.   Restore formatting

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Kdo si právě prohlíží tuto stránku   0 registrovaných uživatelů

    • Žádný registrovaný uživatel si neprohlíží tuto stránku
×
×
  • Vytvořit...