Sign in to follow this  
Followers 0
michal 206

jak regulovat turbo

7 posts in this topic

no a ještě tu mám jeden dotázek:

motor 1,6, 1,9 gti, či mi16 a nebo 2,0 s16

opatřit tyhle motory turbem asi není až tak

neřešitelné, ale jak to turbo nevjhodněji

regulovat?

napadá vás něco rozumného?

na netu jsem toho viděl hodně, zejména ve

205 a 405, ale většinou se jedná jen o kusé

a neúplné informace. jak to třeba řešil gutmann

u těch svých 1,9 gti?

a myslíte si že litina vydrží více něž hliník?

řekl bych že stopro, ale zkoušel jste někdo

namontovat turbo k hliníkovému bloku (kvuli váze)?

co to vydrží?

Share this post


Link to post
Share on other sites
Původně zaslal: michal 206

no a ještě tu mám jeden dotázek:

motor 1,6, 1,9 gti, či mi16 a nebo 2,0 s16

opatřit tyhle motory turbem asi není až tak

neřešitelné, ale jak to turbo nevjhodněji

regulovat?

napadá vás něco rozumného?

na netu jsem toho viděl hodně, zejména ve

205 a 405, ale většinou se jedná jen o kusé

a neúplné informace. jak to třeba řešil gutmann

u těch svých 1,9 gti?

a myslíte si že litina vydrží více něž hliník?

řekl bych že stopro, ale zkoušel jste někdo

namontovat turbo k hliníkovému bloku (kvuli váze)?

co to vydrží?

NEvim, co zase vymejšlíš, ale Regulace turba může být A) mechanická, ale potom jednotka přidává palivo podle průtoku vzuchu váhou a dostaneš se mimo mapu, takže musíš vytvořit novej soft pro Motormanagment a nahrát ho tam

B) závodní jednotkou, například HALTECH, která má výstup na regulaci turba a to pak do ní musíš sehnat soft pro svoje auto, což se zase dělá úpravou originálního, nebo uni.

Dál se musí překopat elektronika a pokud má auto BSI, je to veliká legrace.

Hliník vydrží proti litině houby.

Jo taky musíš překopat výfukové potrubí, a to tak, žer komplet a pokud máš kat, spočítat, kam ho dáš, aby neshořel, nebo ho vyhodit. Dál si musíš sehnat IC a hadice a vymyslet, kudy to povedeš, když tam, na to sakra není žádné místo.

Co si chtěl ? Návod jak to dát do svého auta s obrázkama a odkazy, kde v kterym železářství koupíš nejlevnější šroubky ? Jasně, že kusé informace.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Takže jak to dělal gutmann,co já zjistil je to na motoru o základním výkonu 102ps a to z důvodu nižšího kompresního poměru 8,3:1 a jiná jednotka,protože tyto jednotky jsou analogové nelze měnit jejich charakter.Já turbo na GTI namontoval montáž trvala zhruba 3dny materiál do 1000kč,a turbo mi pučil kamarát Garrett T3,

Nakonec to dopadlo že jsem si koupil turbo motor rovnou i s elektronikou

Share this post


Link to post
Share on other sites

ad regulace turba (uvahama jestli to ma cenu nebo ne, se ted zabyvat nebudu)

bud pouzijes MAP - asi tak do 2,5bar, pak musis pouzit i jednotku, ktera to umi obslouzit <- tohle mi pripada nejvyhodnejsi

anebo mechanicky, ale sestelovat to bude asi pekna pakarna a zahul na znalosti o vstrikovani.

No anebo muzes pouzit teda webry a turbo - nekde jsem to videl a je to pekna uchylarna :D:super

Share this post


Link to post
Share on other sites
Původně zaslal: voštík

ad regulace turba (uvahama jestli to ma cenu nebo ne, se ted zabyvat nebudu)

bud pouzijes MAP - asi tak do 2,5bar, pak musis pouzit i jednotku, ktera to umi obslouzit <- tohle mi pripada nejvyhodnejsi

anebo mechanicky, ale sestelovat to bude asi pekna pakarna a zahul na znalosti o vstrikovani.

No anebo muzes pouzit teda webry a turbo - nekde jsem to videl a je to pekna uchylarna :D:super

Ad webery a turbo... Viděl, je to na R5 Turbo :D:papa

[upravil dne 2/10/06 DjBoom]

Share this post


Link to post
Share on other sites
Původně zaslal: voštík

:D a že je to pěkná úchylárna :roker

Co se týče spotřeby určitě :D

Stříkačka je holt stříkačka že?....

Share this post


Link to post
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!


Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.


Sign In Now
Sign in to follow this  
Followers 0

  • Recently Browsing   0 members

    No registered users viewing this page.