Sign in to follow this  
Followers 0
michal 206

motor 1,6 a 1,9 z 205/309/405 gti se 16V hlavou z mička

11 posts in this topic

nazdarek kutilove, nezkoušeli jste někdy ve volné chvíli podobný tuning? honba za koniky je věčná a tímto by se dalo ledacos vyřešit. pasuje to? jaké jsou problémy?

jo a ještě jedna věc - blok motoru - da se poznat z označení motoru zda se jedná o blok z hliníku či litinu? a jaké jste viděli gtička a mička? vždy jen hliník či litina? díky za názory a za info.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Takže je to jednoduchý podle materiálů peugeot,nejde dát na motor 1.6 a 1.9 GTI hlava z 16V a to z toho důvodu že motor pro 16V má výbrusy v pístech na ventily,takže je velká pravděpodobnost že by docházelo ke styku ventilů s povrchem pístu

Share this post


Link to post
Share on other sites

Myslim si to jako Ludvik2. S tim rozdilem, ze by ke styku nedochazelo, nybrz doslo pouze jednou;)

Share this post


Link to post
Share on other sites
Původně zaslal: michal 206

nazdarek kutilove, nezkoušeli jste někdy ve volné chvíli podobný tuning? honba za koniky je věčná a tímto by se dalo ledacos vyřešit. pasuje to? jaké jsou problémy?

jo a ještě jedna věc - blok motoru - da se poznat z označení motoru zda se jedná o blok z hliníku či litinu? a jaké jste viděli gtička a mička? vždy jen hliník či litina? díky za názory a za info.

Chlapče, co tě vede k názoru, že když máš jinej typ bloku a ještě na omiventil, můžeš tam dát V16 hlavu ? Tohle není lego víš...:myslim

Share this post


Link to post
Share on other sites

pisty jdou vymenit, vrtani je stejny. Pruser je jen to poskladat tak aby to chodilo jak ma. klika+ojnice z 1.6 a pisty z Micka, hlava by mohla sedet. Je to otazka a nejlip se to pozna podle srovnani tesneni. Mam ale tuseni, ze tam nesedej mazaci kanaly :myslim No a to nemluvim o vyvazeni tech pistu a jak si sednou na ojete valce (nedej boze s ojetejma krouzkama.

No pak jen takova drobnost, jako razvodak - bude treba o neco kratsi, ale vzhledem k tomu, ze se delji 1.6ky 16V ted, tak by nemusel byt takovy problem - asi bych se tim novym 16V nechal trosku inspirovat.

Kazdopadne to bude megabastl jestli to postavite :D

Share this post


Link to post
Share on other sites
Původně zaslal: voštík

pisty jdou vymenit, vrtani je stejny. Pruser je jen to poskladat tak aby to chodilo jak ma. klika+ojnice z 1.6 a pisty z Micka, hlava by mohla sedet. Je to otazka a nejlip se to pozna podle srovnani tesneni. Mam ale tuseni, ze tam nesedej mazaci kanaly :myslim No a to nemluvim o vyvazeni tech pistu a jak si sednou na ojete valce (nedej boze s ojetejma krouzkama.

No pak jen takova drobnost, jako razvodak - bude treba o neco kratsi, ale vzhledem k tomu, ze se delji 1.6ky 16V ted, tak by nemusel byt takovy problem - asi bych se tim novym 16V nechal trosku inspirovat.

Kazdopadne to bude megabastl jestli to postavite :D

Mi má dvojité písty chlazené rozstřikem oleje ne ?

Kdyby to náhodou v čiré fantazii šlo, tak by z původního motoru zbyl akorát hodně upravenej blok... ani řídící jednotka by nezůstala.. nějak mi uniká smysl té operace... co tobě ? :D

Share this post


Link to post
Share on other sites

no me v podstate taky, protoze kdyz si vemu, ze ty micka se daji sehnat uz za 3-5 tacu..... tak kdo by se s tim delal, ze jo :-)

Share this post


Link to post
Share on other sites
Původně zaslal: voštík

no me v podstate taky, protoze kdyz si vemu, ze ty micka se daji sehnat uz za 3-5 tacu..... tak kdo by se s tim delal, ze jo :-)

vtip je v tom, ze to neni na auto na silnici, takze legalnost, ridici jednotka a tak dal je nesmyslna

jde o to postavit motor do 1600 (dle pravidel souteze) s nejakou rozumnou hlavou, ktera pomuze vykonove a nebude prilis tezka a to micko je zrejme idealni. bloky 1,6 gti, 1,9 gti a mi jsou hodne podobne, tak...

Share this post


Link to post
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!


Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.


Sign In Now
Sign in to follow this  
Followers 0

  • Recently Browsing   0 members

    No registered users viewing this page.