Sign in to follow this  
Followers 0
orgacek

chip 306

26 posts in this topic

Původně zaslal: orgacek

Zkousel nekdo z vas chipnout 306 1,6 66kw??A jestli jo bylo to poznat?

Co, že to máš za motor ?

Share this post


Link to post
Share on other sites
Původně zaslal: orgacek

Motor benzin 1,6 66kw

Pro všechny trapiče nízkých kubatur bez turba.

Jde přehrát software v ECU, bude to žrát jako prokopnutý a 5-10koní, někdy i 15.

Jde udělat laďák wole, ale kromě zvuku a pocitu se nezmění vůbec nic.

Jde přehodit sportovní kat, což přidá taky i 5 koní, někdy i víc.

Jde před něj dát rezonátor, ale výsledek nelze zaručit

Jde vyhodit KAT a dát rezonátor místo něj, ale to je nelegální, stejně nelegální jako dát průchozí tlumič, ale zase to přidá výkon a to víc, než „chip“

Jde vyleštit sání, kanálky, dát parohy na pastu a srovnat přechody, ale kdo by to dělal.( I když tohle má celkem i smysl)

Jde snížit hlava a to buď broušením, nebo lépe tenčím ocelovým těsněním, ale zas to má vliv na životnost motoru a potom byste měli tankovat jen vysokooktanový benzínek.

Jde dát ostrá vačka, jiné rozvody, odlehčit setrvák, ale tak nějak to potom není na normální provoz.

Jde vyměnit vložka ve filtru za bavlněnou, ale je to dost o pocitech a musí být kvalitní, jinak nefiltruje.

Jde dát přímé sání, ale zas to saje teplejší vzduch a taky odchází váha.. navíc sání moderních motorů je dost přesně spočítané.

Vlastně jde udělat dost věcí i je zkombinovat, ale tak nějak se to nevyplatí.

A ještě něco, pohnete víc s výkonem a auto na to není stavěné, odcházejí silentbloky, poloosy, nestačí brzdy….

Ve tvém případě je „chiptuningem“ možní zvednout výkon cca o 12koní

Share this post


Link to post
Share on other sites

hela prosim nevis kde se da sehnat vacka??snizenou hlavu mam a sani lesteny taky a vyfuk bez katu cista 70mm trubka od parohu ke sportovnimu tlumici

Share this post


Link to post
Share on other sites

Děkuju Vectorovi za jeho vyčerpavajici a pro me uspokojivou odpoved.Takže až z toho svyho Pažouta budu chtit udelat super special,tak použiji jeho navod:mrk Diky za odpovedi,ale na takove prestavby mam to sve auticko az moc rad

Share this post


Link to post
Share on other sites
Původně zaslal: pokorný306

hela prosim nevis kde se da sehnat vacka??snizenou hlavu mam a sani lesteny taky a vyfuk bez katu cista 70mm trubka od parohu ke sportovnimu tlumici

No jestli o to stojíš, tak zapátrám, kdo by to dělal v čechách. Chceš samotnou vačku, nebo s rozvodama ?

Jo a o kolik si snižoval hlavu, aby nebyl nějakej prů... :D

Jenže jezdit s ostrou vačkou v provozu při dnešních předpisech, já bych se do toho nehrnu, ale je to na tobě samozřejmě :myslim

Share this post


Link to post
Share on other sites
Původně zaslal: vector

Původně zaslal: orgacek

Motor benzin 1,6 66kw

Jde přehodit sportovní kat, což přidá taky i 5 koní, někdy i víc.

:D:D:D

a taky si zapoměl že jde koupit třeba S16,což je asi nejlepší uprava:super

Share this post


Link to post
Share on other sites
Původně zaslal: Crack

Původně zaslal: vector

Původně zaslal: orgacek

Motor benzin 1,6 66kw

Jde přehodit sportovní kat, což přidá taky i 5 koní, někdy i víc.

:D:D:D

a taky si zapoměl že jde koupit třeba S16,což je asi nejlepší uprava:super

To je vždycky nejlepší úptava, koupit silnější model... pokud ani to nestačí, přídou na řadu další radosti, které se právě pro nejsilnější modely zhusta dělají.

Vyjímkou je snad jen úprava pro skupiny... tam holt musíš dodržet obsah.

Share this post


Link to post
Share on other sites

vy asi nikdo nechapete co vam tady vector pise ze,jo proste to za ty penize nema smysl bud si kupte gti se 120 kw nebo hdicko u ktereho ma cip vetsi smysl nez u atmosferickeho obsahu

[upravil dne 11.9.06 bubakkaja]

Share this post


Link to post
Share on other sites
Původně zaslal: svrbca

Na kolik tak výjde chip na 1,4? a kolik to tak přidá poníků??

Poníků to přidá málo a stojí to HODNĚ, protože u těch starejch pleček co neumí nové KWP a serial programing se musí rozebrat a pájet jednotka. Taky to pak žere jako prokopnutý. Já ti to klidně zařídim, protože to odmítám dělat, ale pak si nestěžuj.

Obvykle 10-15 PS je teorie a 8-10 je praxe, záleží na stavu a palivu, celkových úpravách motoru. Nárůst jde definovat lépe v procentech.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ach jo, já se tomu Vectorovi divím, že má pořád sílu to tu ještě furt do kola vysvětlovat. :) Ježe oni si nedají a nedají říct. Mám naprosto stejný názor, jako je o několik řádek nahoru. Prostě než abyss prznil a trápil motor 1.4 a přemýšlel, jak tam dát nasávač na kapotu, chip, snižoval hlavu, ostrou vačku, aby to auto jelo alespoň jako \"dvoulitr\", tak se na to fakt radši vybodni, prodejto a toho \"dvoulitra\" si kup. Ve finále Tě to vyjde i míň, než tu 1.4 přestavět na jeho výkon. Taky se mi zdálo, že moje 307 2.0HDi nejede podle mých představ a že bych jí mohl potrápit chipem, jenže když s tímhle začneš, tak pak musíš doladit toto, tamto, tohleto a ve finále v tom stejně finančně zahučíš ranec. Takže jsem se na to prostě vykašlal a koupil s rovnou lepší auto. Mám teď jistotu, že kdž se něco stane, tak zajedu do servisu a vědí co s tím. Když budeš mít vyladěné auto, tak se žádný servisman do toho nebude chtít vrtat a bude zase jen na Tobě. Z počítače pak polezou nesmyslné údaje a identifikovat pak závadu je veliký oříšek. Konec konců, je to každého věc a jestli se někomu chce vyhazovat prachy za přidání 5ti kobyl, tak hurá do toho :)

Share this post


Link to post
Share on other sites

Když už něco dělat tak pořádně, čipování je dětská hra která nemá moc smysl no a u 1,4 už vubec ne:roll

Janak vzkaz pro všechny co chtějí čipovat 1,4 atd: Prosím nedělejte to a místo toho radši zašlete připravený obnos na mé číslo účtu 1256987985/0800 tyto prostředky využiji lepším způsobem:D

PS: Všechny dárce po dokončení projektu svezu:D

Share this post


Link to post
Share on other sites

Chipovani (uprava RJ) neni detska hra v pripade ze auto pripravujes na dalsi (predevsim pro zavodni ucely) upravy.. v tomhle pripade je to spis moznost jak se zbavit prebytecnych penez.. :myslim

Share this post


Link to post
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!


Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.


Sign In Now
Sign in to follow this  
Followers 0

  • Recently Browsing   0 members

    No registered users viewing this page.