Sign in to follow this  
Followers 0
Xonic

Poradte 205!!!

12 posts in this topic

Já bejt tebou, tak radši překopu motor (což bude velkej oříšek), a Rollanda Garrose bych si nechal... zelená barva a bílá kůže .. to se prostě jen tak nevidí - vždyť je to čupr auto !!

Ale jestli chceš ho přestavět mermomocí na GTi, klidně můžeš. Po světě jich jezdí spousta.

P.S.: Fakt bych ho jenom naleštil, vypucoval a užíval si ...

Share this post


Link to post
Share on other sites

Cau. Pěkný auto to je ale lákaj mě hlavně origoš litáky z GTI a když ja tam nacpu,tak by nebyly na škodu lemy a na ty navazujou na nárazníky! Takže stejně mi vyjde getečko.. Dík za názor

Share this post


Link to post
Share on other sites

Dej tam litiny bez lemů. Navíc zadní blatník je jinak vyřízlej než u GTI, takže bys ho musel upravovat. Pak taky shánět spoilery a nechávat je stříkat, jelikož GTI mají spoilery v barvě auta. Nemluvě o tom, že lišty by musely bejt lepený, jelikož na kastli GTIček jsou takový cvočky, na kterejch široký lišty drží a drží na nich i ozdobný proužky.

Až Ti v tom někdo natrhne konečník s GTI, tak to budeš mít stejně k h...

To tam dej fakt radeji motor s převodovkou a nápravy a bude to OK

Share this post


Link to post
Share on other sites

Prosím vas, potreboval bych vedet, na kolik tak zhrube prijde vymena rozvodoveho remene na 205 1.9GTi

Share this post


Link to post
Share on other sites
Původně zaslal: Vertex

Dej tam litiny bez lemů. Navíc zadní blatník je jinak vyřízlej než u GTI, takže bys ho musel upravovat. Pak taky shánět spoilery a nechávat je stříkat, jelikož GTI mají spoilery v barvě auta. Nemluvě o tom, že lišty by musely bejt lepený, jelikož na kastli GTIček jsou takový cvočky, na kterejch široký lišty drží a drží na nich i ozdobný proužky.

Až Ti v tom někdo natrhne konečník s GTI, tak to budeš mít stejně k h...

To tam dej fakt radeji motor s převodovkou a nápravy a bude to OK

vždyt tys dál neco podobnýho,tak proč mu to rozmlouváš:D?

Share this post


Link to post
Share on other sites
Původně zaslal: franus

Prosím vas, potreboval bych vedet, na kolik tak zhrube prijde vymena rozvodoveho remene na 205 1.9GTi

ups

Share this post


Link to post
Share on other sites
Původně zaslal: franus

Původně zaslal: franus

Prosím vas, potreboval bych vedet, na kolik tak zhrube prijde vymena rozvodoveho remene na 205 1.9GTi

ups

Kdyz jste menili rozvodak, delali jste to doma, nebo davali nekam do servisu? Co jsem se dival do manualu, tak nejvetsi problem, je to ze nemama napinaci pripravek, ktery zajistuje spravne napnuti remene ...... nebo se da bez toho obejit a napnout to jako obyc. klinak (tak, aby mirne pruzil)?

Share this post


Link to post
Share on other sites
Původně zaslal: Crack

Původně zaslal: Vertex

Dej tam litiny bez lemů. Navíc zadní blatník je jinak vyřízlej než u GTI, takže bys ho musel upravovat. Pak taky shánět spoilery a nechávat je stříkat, jelikož GTI mají spoilery v barvě auta. Nemluvě o tom, že lišty by musely bejt lepený, jelikož na kastli GTIček jsou takový cvočky, na kterejch široký lišty drží a drží na nich i ozdobný proužky.

Až Ti v tom někdo natrhne konečník s GTI, tak to budeš mít stejně k h...

To tam dej fakt radeji motor s převodovkou a nápravy a bude to OK

vždyt tys dál neco podobnýho,tak proč mu to rozmlouváš:D?

Jelikož jsem měl 1124 ccm, přestalo mi to časem stačit. Autíčko jsem vymazlil interiérem, litinama a na spoiler, co ležel přes zimu na půdě už se nedostalo.

Ale můj názor je takovej, že ta 1,4ka už trošku pojede, takže litiny, nějakej sportovní filtr od KN, prostě pečuj o motor a čepuj V Power Racing - tím se dostaneš cca na spotřebu GTI :D a bude to zas o kousek živější

Share this post


Link to post
Share on other sites

Já mám obyčejnej atmosférickej diesel a leju do toho normální naftu a jsem přesvědčenej, že ať s tím udělám cokoli, stejně to líp nepojede. Ale za ty peníze to nabízí spoustu muziky ( mám tam ještě to staré rádio s dvěma kolečkama :) )

Osobně si ale myslím, že 1.4 je na takovéhle hopsadlo už docela silný motor - ale dříve než bych tam začal rval liťáky a KN filtr, tak bych si nejdříve dal auto mechanicky do kupy, prostě tak, aby se odstranily skoro všechny jízdní odpory a s rozumem začal tunit. Vždyť časem se může dostat na ty liťáky a spojlery a třeba i ten KN filtr. (otázka : K čemu je mi v autě KN filtr a liťáky, když jsem čumáčkem políbil ten nádhernej topol, neboť mám brzdové destičky sjeté na kov ?\")

P.S.: Rozdíl mezi 1.4i a 1.9GTI je sice výkonově cca 50k, ale při normální jízdě jsou to zase 3 litry (třeba topho W-Poweru) na 100 km.ve prospěch tý 1.4i.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Panove, prozradi mi nekdo kde je na motoru stitek s vyrobnim cislem (nemyslim oznaceni typu motoru). Nejlepsi by byla nejaka fotka se sipkou:) pripadne nejaky odkaz. Diky

Share this post


Link to post
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!


Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.


Sign In Now
Sign in to follow this  
Followers 0

  • Recently Browsing   0 members

    No registered users viewing this page.