MPavel Odesláno 30. srpen 2006 Sdílet Odesláno 30. srpen 2006 Zdravím. Vím že se to tu hodněkrát řešilo. Četl jsem si spousty příspěvků. Mam nerovnoměrné otáčky motoru. Lehce mi kmitá ručička otáčkoměru a je to i ciítít jak motor vybruje a i slyšet. Svíčky jsem měnil a trošku se to zlepšilo. Napadla mě ještě zapalovací lišta, ale četl jsem zde o krokovým motorku, který by mohl být příčinou. Nevím ale kde ho najít. Mohl by mi z vás někdo poradit...? Popř. nevěděl by ještě někdo o jiné příčině? Nestačilo by jenom nastavit volnoběžný otáčky v ECU? 406 2.0 99kw. Děkuji. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
daja535 Odesláno 31. srpen 2006 Sdílet Odesláno 31. srpen 2006 hledej \" HLEDAT \" A PAK ČTI A HLEDEJ I OBRÁZKY to´t tak vše myslím pro začátek daja535 Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
lampa Odesláno 31. srpen 2006 Sdílet Odesláno 31. srpen 2006 co to znamena, lehce kmita rucicka ? Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
MPavel Odesláno 31. srpen 2006 Autor Sdílet Odesláno 31. srpen 2006 To daja535: Už jsem hledal, ale našel jsem jen vyfocenej můj motor, kde řešili něco jiného... Víc obrázků jsem zde nenašel. To lampa: tzn. že ručička otáčkoměru se lehce pohybuje nahoru a dolů při volnoběhu. Ne že by vylítla o 500 výš a pak zase spadla. Našel jsem foto mého motoru. Ten krokovací motorek je jak ukazuje šipka? Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Zipík Odesláno 31. srpen 2006 Sdílet Odesláno 31. srpen 2006 Tak ten problem mam i ja:nevimKmita od 800 do 900.Jak se zahreje taj je kolem 900:-(.Uz mam knizku jak na to tak snad tam najdu nejaky podrobnejsi popis:mrk Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
MPavel Odesláno 1. září 2006 Autor Sdílet Odesláno 1. září 2006 Původně zaslal: Zipík Tak ten problem mam i ja:nevimKmita od 800 do 900.Jak se zahreje taj je kolem 900:-(.Uz mam knizku jak na to tak snad tam najdu nejaky podrobnejsi popis:mrk Úplně stejné. Mluvil jsem teď ráno s panem Vašendou a říkal, že to bude zřejmě zanešená škrtící klapka. Krokovacím motorkem to prý nebude. To by otáčky lítaly výrazně víc. A taky budu muset vyměnit teplotní čidlo. Motůrek se mi nechce rozjíždět když je studený.... Zipík: Pokud vyřešíš problém s kolísáním tak se prosím ozvi. Dík Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Zipík Odesláno 1. září 2006 Sdílet Odesláno 1. září 2006 Rad bych ti pomoh ale auto mam v servisu a nevim kdy bude.Necekane komplikace:grr.Je mozne,ze i na sraz s budu muset pujcit jine:( Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
MPavel Odesláno 1. září 2006 Autor Sdílet Odesláno 1. září 2006 Původně zaslal: Zipík Rad bych ti pomoh ale auto mam v servisu a nevim kdy bude.Necekane komplikace:grr.Je mozne,ze i na sraz s budu muset pujcit jine:( Jo to znám. Já jsem si před 14 dny koupil 406 coupe. Autíčko je to parádní, ale má pár technických problémků, které postupně řeším. Nejhorší asi bude spojka. Tu bude potřeba celou vyměnit, investice cca 7000,- Tu ale nechám udělat až za dýl... Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Zipík Odesláno 28. září 2006 Sdílet Odesláno 28. září 2006 Ma HDI taky skrtici klapku?Zjistil jsem,ze mi kolisa i vykon pri 1800-2200 otackach.Ten interval je stejny jak pri tom volnobehu:( Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Recommended Posts
Zúčastnit se diskuse
Můžete odpovědět a až poté se registrovat If you have an account, sign in now to post with your account.