Sign in to follow this  
Followers 0
Jogin

Problemy s tachometrem

6 posts in this topic

zdravim vsechny na foru !

Mam problem:, ze me nekdy vypadne tachometr asi na 5-10sekund potom se vrati do normalu a zacne znova merit rychlost!

Nevite nekdo cim to muze byt?

Po prve me to udelalo pred 3mesicema tak sem to nechal byt po druhe uz sem se ot o zajimal a vypada to ze to udela vzdy na urcenym poctu ujetych kilomeru, ale nevim to jiste vcera me to udelalo znova . Ale kdyz prejedu nerovnosti nebo tak tak vse v pohode, a jedu na normalni silnici a zniceho nic to prestane merit:grr

dik za rady

[upravil dne 30.8.06 Jogin]

Share this post


Link to post
Share on other sites

hmm to už tu někde psali.zkontroluj konektory k tacháku jestli je nemáš zoxidovaný

Share this post


Link to post
Share on other sites

bude to bud spatne kontakty v budicich nebo nejspise cidlo tachometru, pouzij hledani a najdes treba TOTO s postupem opravy spatnych kontaktu v budicich - primarne psano pro palivomer u 406, ale plati to vseobecne, nebo TOTO kde resime vymenu cidla tachometru

[upravil dne 30/8/06 Ferry]

Share this post


Link to post
Share on other sites

cena noveho cidla s katalogovym cislem 6160 24 ( je stejne jako napriklad u 406ky, ale podle katalogu ND je u 306 jenom verze se tremi draty a je treba dat pozor, kolik zubu ma to kolecku stavajiciho senzoru, muze mit bud 17 nebo 19 zubu, ta hridelka s koleckem se ale da vytahnout - da se sehnat i jako samostatny nahradni dil a prohodit ze stareho cidla na nove cidlo, je nasazena na ctyrhran uvnitr cidla, na jehoz druhem konci se uvnitr cidla otaci magnet ) u peugeot je 3279.33 Kc bez DPH ( 3902 Kc s dani ), kolik bude stat vymena v servisu netusim, doma je to prace asi na 5 minut, jen je treba prizvednout predek auta, vlezt pod nej, povolit 11ku sroubek, odpojit konektor, vymenit cidla, pripojit konektor, sroubek dotahnout a hotovo

Cena cidla na vrakovisti cca 500Kc

[upravil dne 30/8/06 Ferry]

Share this post


Link to post
Share on other sites

mne tiez sem tam spadla rychlost na nulu a hned vyskocila, potom sa raz stalo ze to iste spravil palivomer, tak som to rozobral, a prepajkoval kontakty na budikoch v domneni ze tam budu studene spoje. Avsak nastala dost zaujimava vec a sice palivomer na prvy krat ukazal dobre ale po vypnuti kluciku sa nevratil na 0 ale skocil na opacnu stranu k plnej nadrzi, dalsim nastartovanim sa vychylil zase v spravnom smere az mi rucicka vybehla z budiku. Proste sa rucicka palivomeru nevie vratit naspat. Otazka znie kde som urobil chybu? A este jedna vec nevedel som budiky oddelit od toho plosaku. kazdy budik je prisrobovany torxom 5, tie som odsroboval ale budiky neisli vytiahnut .. mozno hrubou silou ale bojim sa ze praskne ten plosak tak som to nechcel riskovat. Ako ste davali tie budiky dolu vy? myslim tym oddelenie motorcekov od plosaku.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!


Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.


Sign In Now
Sign in to follow this  
Followers 0

  • Recently Browsing   0 members

    No registered users viewing this page.