Sign in to follow this  
Followers 0
Sagic

\"Pískání\" při rozjezdu

10 posts in this topic

Čau lidi,

při studeným motoru (auto třeba den stojí) se při rozjíždění ozývá šílené pískání. Dělá mi to hlavně při couvání z parkoviště, občas i na jedničku. Poraďte co to dělá, spojka?:myslim

Share this post


Link to post
Share on other sites
Původně zaslal: PATaMAT

To můžou dělat řemeny.

Řemeny mi už kontrolovali před 3tis km a měněný jsou před 17tis. Dělá mi to vyloženě při studeným autě a záběru spojky, vyjedu z parkoviště a pak už je to dobrý...

Share this post


Link to post
Share on other sites
Původně zaslal: Tommys

Co přidřený spojkový ložisko?

A to poznám jak? Celý rozebrat?:(

Share this post


Link to post
Share on other sites

Začal bych ale alternátorem (\"dynamem\"). Při rozjezdu se obvykle přidá plyn, otáčky stoupnou... a začne to pištět.

Řemenem to být nemusí - ložiska těchto (nezřídka neoriginálních) zařízení totiž zvláště v pečlivých servisech jen těžko snášejí ty tahy, které tam tamní servisáci ve snaze odstranit byť jen náznak tohoto problému \"natahují\".

Share this post


Link to post
Share on other sites

ale preci jenom bych remenama zacal zmenilo se pocasi mozna trosku povolili je vlhko

zkus sundat ten z altiku uvidis lozisko spis tak souni nez vylozene pisti ale muze to samozrejme byt i ono

Share this post


Link to post
Share on other sites

Díky všem za rady, rano se na to zkusim podivat. Jen doufám,že to nedělá setrvačník, jak jsem se tady na fóru taky dočetl:(

Kdyby ještě někoho něco napadlo, jsem za každou radu vděčný. Díky!:super

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ja bych zacal od lozisek v tech nejmene \"znackovych\" castech.

A pokracoval cimkoliv, co by to mohlo zpusobovat v tech castech \"mene znackovych\".

Tuhle mi \"origos\" technici od VW ukazovali rozvodovy remen od teze firmy ve stavu, ktery tomu zjevne neodpovidal (tzn. byl zraly na to, ze se prave rozpadne)

Byl to muj rozvodovy remen z meho auta ktere by podle nich melo najet jeste mnoho, velmi mnoho km.

Je treba jeste nejaky dalsi komentar?

Share this post


Link to post
Share on other sites

Tak jsem na to dnes koukal a s největší pravděpodobností to dělá řemen k alternatoru.

Trošku jsem ho \"maznul\" suchým teflonem a zatím dobrý, tak uvidím.

Jinak všem díky za rady.:papa

Share this post


Link to post
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!


Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.


Sign In Now
Sign in to follow this  
Followers 0

  • Recently Browsing   0 members

    No registered users viewing this page.