lampa

antipollution fault

23 posts in this topic

ja vim nekolikrat se to tady probiralo, samozrejme sem hledal, ale...

zniceho nic zacala svitit diagnostika motoru a na pc sviti antipollution fault

je to 2.0hdi 2001 80kw, v cem by mohl byt problem ? zitra jsem nahodou objednany kvuli montazi tempomatu (jestli to pujde) tak at se mi na to podivaji (doufam)

auto bylo v servisu cca pred 1tkm (u vasendu), jedine jsem tam lil naftu (jinou nez obvykle)

muze to byt palivove cerpadlo (to uz jsem jednou menil, ale tohle to nepsalo)?

fap filtr to nema, menil se akorat zadni cast vyfuku

[upravil dne 28.8.06 lampa]

Share this post


Link to post
Share on other sites

doporucujem nechat si vycitat chybu, lebo FAP to isto nie je, ked sa montoval az od r. 2004. Moze to byt naozaj vela veci, tazko to bez diagnostiky zistit. (EGR, MAF, cerpadlo, reg. ventil paliva ....), daj vediet co to bolo, mnohym sa nam rozsiri obzor:mrk

Share this post


Link to post
Share on other sites

tak to navsteve v praze ve federal cars, bylo zjisteno:

prechodna zavada. Signal pedalu akceleratoru 2. Soulad se signalem pedalu

kod zavady pocitace: P0221

snimac pedalu 1: 20%

snimac pedalu 2: 34%

otazky motory: 1349 ot/min

vstrikovane monzstvi: 15mm3/vstrik

spinac brzdoveho pedalu: 0

jak sem mluvil s technikem, rikal ze se to proste u techle aut stava (u 80 kw ale min casteji nez u 66kw), pokud se to bude opakovat doporuci vymenu snimace pedalu v cena cca 2k7

Share this post


Link to post
Share on other sites

2 Lampa

ako si pochodil s montazou tempomatu ??

Ake mas auto, rok ??

Co Ta to stalo ??

Mam tiez zaujem o montaz tempomatu.:papa

Share this post


Link to post
Share on other sites

Tak dnes rano si auto usmyslelo ze bude stavkovat a pc vypsal antipollution fault. Auto jelo uplne normalne. Po chvili dumani sem pojal podezreni na pumpu v nadrzi tak sem ji nechal 3x napumpovat a po nastartovani je zatim klid.

Share this post


Link to post
Share on other sites

no a po tydnu je to tu zas. stejna hlaska akorat prubeh jiny hlaska zmizela po umyti auta, ze by neznama funkce peugeotu :-)

Share this post


Link to post
Share on other sites

Tak dneska jsem jel s autem a zatáčel jsem ke garáži a rychle pustil spojku a motor zdechl. :(

Po nastartování se objevila kontrolka diagnostiky motoru a na displeji palubního pc, se objevila hláška Engine antipollution system default, tak jsem si říkal, co to asi za závadu a co to bude stát.!!!! :myslim

Auto jelo normálně, jinak žádný problém. Někde jsem tady na foru četl, že pokud je vše v pořádku, že po několika nastartováních se hláška vymaže.

NAŠTĚSTÍ, se tak stalo.....tak jsem si oddychl.

Doufám, že vše bude OK. :potlesk

Share this post


Link to post
Share on other sites

domav: stejný problém jsem měl já na svém voze, problém se vyřešil až po zaslepení EGR ventilu viz můj příspěvek

jinak závada se po pár startech sama odstraní (přepne na přechodnou- z trvalé)

[upravil dne 8.8.2007 KoNG]

Share this post


Link to post
Share on other sites

Tak zatím auto jede v pohodě hlášení chyby se již neopakuje :) tak doufám, že to tak i zůstane.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Pro lampu : Z uvedeného měření ve Federal Cars vyplývá, že signály halových snímačů jsou v pořádku, každý ukazuje jinou hodnotu, takže momentální soulad mezi nimi není. Vypadá to že měření proběhlo v momentě prudké akcelerace, protože vstřikovací dávka je vysoká. No nic.

Nicméně v paměti je zapsaná závada - soulad mezi snímačem 1. a 2.

Z toho tedy plyne, že signály se navzájem ruší a proto dochází k souladu. Je třeba vytvořit nové vedení mezi snímačem pedálu akcelerátoru a počítačem motoru pomocí koaxiálních kabelů a tím důsledně signály oddělit a odrušit. Opletení koaxů nutno na obou koncích ukostřit.

Technik by o tom měl vědět, výměna snímače nic něřeší mimo obchodního obratu na náhradních dílech, navíc měření ukazuje, že mu nic není.

Share this post


Link to post
Share on other sites
Původně zaslal: otec

Pro lampu : Z uvedeného měření ve Federal Cars vyplývá, že signály halových snímačů jsou v pořádku, každý ukazuje jinou hodnotu, takže momentální soulad mezi nimi není. Vypadá to že měření proběhlo v momentě prudké akcelerace, protože vstřikovací dávka je vysoká. No nic.

Nicméně v paměti je zapsaná závada - soulad mezi snímačem 1. a 2.

Z toho tedy plyne, že signály se navzájem ruší a proto dochází k souladu. Je třeba vytvořit nové vedení mezi snímačem pedálu akcelerátoru a počítačem motoru pomocí koaxiálních kabelů a tím důsledně signály oddělit a odrušit. Opletení koaxů nutno na obou koncích ukostřit.

Technik by o tom měl vědět, výměna snímače nic něřeší mimo obchodního obratu na náhradních dílech, navíc měření ukazuje, že mu nic není.

Takovou kravinu sem nezral :-) Snimac polohy plynoveho pedalu odchazi normalne a hlavni porucha je ze se neschoduje odpor mezi 1 a druhym/nezavislym / okruhem pokud je treba mam jich tu asi 10 davam je po 500,-

Share this post


Link to post
Share on other sites
Původně zaslal: lampa

tak to navsteve v praze ve federal cars, bylo zjisteno:

prechodna zavada. Signal pedalu akceleratoru 2. Soulad se signalem pedalu

kod zavady pocitace: P0221

snimac pedalu 1: 20%

snimac pedalu 2: 34%

otazky motory: 1349 ot/min

vstrikovane monzstvi: 15mm3/vstrik

spinac brzdoveho pedalu: 0

jak sem mluvil s technikem, rikal ze se to proste u techle aut stava (u 80 kw ale min casteji nez u 66kw), pokud se to bude opakovat doporuci vymenu snimace pedalu v cena cca 2k7

to 2k7 to je 2700 kč?

mě to na diagnostice hodilo taky 0221 - snímač polohy pedálu, neverohodný signál, tak zjišťuju co a jak a zakolik.

Share this post


Link to post
Share on other sites

No, tak (asi) podobnou věc jsem měl já. Mně hlásí chybu omezovač rychlosti (alternativní funkce tempomatu) Podle diagnostiky je vadný plynový pedál (kouknu se na kód chyby, jestli tam bude napsanej). Předpokládám, že asi ty odpory. Jenže mě novej plynovej pedál vyjde na 5100 vč.DPH. Proč to zrovna na tohle auto musí bejt tak drahý!...

Na opravu kašlu. Nic jiného nežli chybu omezovače to nehlásí. A to ten omezovač musím zapnout. Já ho ale nezapínám...

Share this post


Link to post
Share on other sites

......od včera mám tu hlášku taky :grr .....začínám bejt z tý svý 307 zralej na léčení ( peugeot už příště ne!) ....holt se někdo při výrobě snaží ušetřit pár kaček

Share this post


Link to post
Share on other sites

Jo, tak antipollution fault se mi poprvé rozsvítil před 14 dny. U Domanského mi na to hodili diagnostiku, za půlhoďku jsem zacáloval 320 Káčé (v podstatě vyhozený prachy) a řekli mi že to žádnou závadu neukázalo. Takže mi to vymázli a po ujetí cca 1,5 km to tam bylo zase. Už s tím jezdím těch 14 dní na autě se to nijak neprojevuje, akorát já z toho mám nerv. 10.9. jedu na diag. znovu, tak uvidíme. Je to skoro nový auto a už mě to začíná srát. Co peugeot to sráč.

Příští auto už s velkou pravděpodobností péčko nebude. Howgh.:nevim

Share this post


Link to post
Share on other sites

no v BMW mi svitil furt na palubce airback ( to samy pouze zbytečná chyba PC) - za litr to smaznou a za půl roku je to tam znovu......tak jsem si najivně myslel že v peugeotu to bude OK....:nevim

Share this post


Link to post
Share on other sites
Původně zaslal: Mila_S

Jo, tak antipollution fault se mi poprvé rozsvítil před 14 dny. U Domanského mi na to hodili diagnostiku, za půlhoďku jsem zacáloval 320 Káčé (v podstatě vyhozený prachy) a řekli mi že to žádnou závadu neukázalo. Takže mi to vymázli a po ujetí cca 1,5 km to tam bylo zase. Už s tím jezdím těch 14 dní na autě se to nijak neprojevuje, akorát já z toho mám nerv. 10.9. jedu na diag. znovu, tak uvidíme. Je to skoro nový auto a už mě to začíná srát. Co peugeot to sráč.

Příští auto už s velkou pravděpodobností péčko nebude. Howgh.:nevim

takhle se vydělávaj prachy..... na tohle by měli dát svolávačky a né na nějaký pí.oviny:bojim

Share this post


Link to post
Share on other sites

Chce to diagnostiku, hlasku "antipollution fault" muze zpusobovat nekolik veci. U me to napr. byla chyba EGR.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!


Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.


Sign In Now

  • Recently Browsing   0 members

    No registered users viewing this page.