Přejít na obsah
  • Aktuální cíle darů

HDI 80 kW jede do 2500 ot pak nouzovy rezim


citron1

Recommended Posts

Robi mi to iste, uz som vymenil regulator tlaku paliva za vysokotlak. cerpadlom, predali mi ho v citroene, vraj novy, no po 3 tyzdnoch to robi zas, tak idem zhanat dalsi, urcite uz nie v tom citroene. Vzdy pred objavenim sa chyby mi nezhasol motor, bezal este cca 4 sek, potom sa rozsvietila kontrolka diagn. Dostal som radu, ze je to naftou, ale vyzera, ze nie.

Problem s hadicami byva casty, niekedy to praskne len tak, same od seba, radsej to cele skontroluj.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Tvoje uvahy su podla mna dobre, lebo ak chceme na nieco prist, treba tomu najskor rozumiet, potom vieme spravne analyzovat prip. chybu alebo text ktory vyhodi diagnostika, aj ked sa to zda niekedy uplne jasne a je to pritom nezmysel, alebo naopak...

Nemam zatial az tak vela skusenosti, mne to robi skor opak, po vypnuti kluca sa ventil dobre neuzavre a motor este chvilu bezi, co sposobi, ze sa do RJ motora zapise chyba

\"nizky tlak paliva\", rozsvieti to kontrolku a potom zacne fungovat nejaky safe rezim, ktory postupne obmedzuje vykon motora, je jedno ci do kopca alebo po rovine, najskor tusim okolo 2800 otaciek, potom prestane fungovat turbo.

Funkciu toho WG ventilu nechapem celkom dobre ani ja.

Porucha reg. ventilu za vysokotlak cerpadlom by mohla sposobit to co pises, myslim..., lepsie je vyskusat ho z ineho auta, kde to ide, lebo je dost drahy, resp su obrovske rozdiely v cenach u roznych predajcov (asi 700%)!!!

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

  • O 2 měsíce později...
Původně zaslal: citron1

Ahoj,

tak zase moje auticko opet jezdi tak jak ma:super.

Pro vas pro vsechny co mate HDI - zavada byla v ECU 26 pin, ktery byl uplne od soli. Stacilo to vycistit a bylo po zavade:).

Jenom ty nervy nez jsem to nasel:myslim

Ano, poměrně časté závady jsou orezlé kontakty, vypadlý kabel, děravá hadička, ucpaný palivový filtr. Filtr, co nebyl nikdy odkalený, nefunkční ventil WG, nebo EGR... všechno záležitosti pár korun. V servisu obvykle naůčtují výměnu kdejaké hovadiny a auto stále blbne. Někd ymi připadá, že to dělají schválně, jindy, že to jsou totální trubky a HDi je pro ně druh pomazánky na chleba.

Co si můžete sami zkontrolovat jsme tu už probírali snad všechno a většinou, i kde je to umístěné.

Doporučuji navštívit, někoho,kdo HDičko viděl jinak, než z rychlíku a věnovat tomu chvilku času. Zase tolik závad a míst, kde hledat opravdu není. HDi rozhodně nenní zrovna nacpané elektronikou. Řekněme, že pár věcí tam je , ale žádný zázrak.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Původně zaslal: Xjoe

Mimochodem je tento problem specificky pro konkretni HDI (80kW), pripadne rok vyroby (2000) ?

Nebo se tento problem vyskytuje nahodne u vsech HDIcek?

HDi mají spoustu společných slabim napříč všemi typy.

V silnější verzui 2.0 je akorát snímač tlaku turba a trochu jiné ovládání. Z elektroniky je jinak všechno stejné.

U novějších modelů pak často zamrzá nafta.

Nejčastější závady jsou. Kostra jednotky, snímač polohy pedálu plynu, solenoidy, kontakty, relátka, vyhřívací cívky, snímač horní úvrati, ucpané filtry, mrtvá pompa v nádržíi atd..

Dnes samé poměrně levné věci. Najít se to dá také většinou snadno, ale je to otravné a sype se nezvykle často.

Pořád říkám, měňte palivový filtr, jezděte na kvalitní naftu, měňte váhu vzduchu, když se motor začne pomalu sbírat z otáček a skokem zatáhne atd..

Váha nestojí sedmičku, už dávno ne.. starší max za trojku a nová cca do 5ti tisíc.

Sám jednou za čas motor umeju a prolezu všechny konektory. Raději tomu hodinku věnuju a vím, kam zateče voda, kde lítá bordel a kde je to dobré.

Ještě jedna věc.. Měňte žhavičky, měňte, bude zima bude mráz a to, že na HDi žhavení skoro nevidíte neznamená, že tam nejsou. Jednotka kontroluje odpor přes žhavicí relé a nejen, že zjistí, že jsou svíčky v tahu, ale to relá rádo odchází, blbě se k němu může a stojí 4700... vypálená kostra a rozteklá relátka... poměrně častá závada.. svíčky stojej daleko míň. Už sem viděl hodně relátek na 307... normálně propálená díra.:myslim

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Původně zaslal: vector

Původně zaslal: Xjoe

a vahu vzduchu do 2.0 HDI 80kW jsem kupoval pred 2 tydny, Siemens za 3200 s DPH ;)

Coz bylo o dost mene nez jsem cekal (a nekteri mi tim strasili).

Můžu se zeptat jestli byla nová a jestli ano, kde si kupoval ?

byla nova (mam ji tam asi 10 dni a problem s diagnostikou se zatim neobjevil, ale jeste nejasam - tak za mesic budu chytrejsi), kupoval ji pro me autoservis Nahlovsky, Roztoky (http://www.autonahlovsky.wz.cz/)

Kdyby te zajimaly detaily, tak mam jeste v aute od ni krabici, muzu opsat nejake ident. znaky

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Původně zaslal: vector

Původně zaslal: Xjoe

Mimochodem je tento problem specificky pro konkretni HDI (80kW), pripadne rok vyroby (2000) ?

Nebo se tento problem vyskytuje nahodne u vsech HDIcek?

HDi mají spoustu společných slabim napříč všemi typy.

V silnější verzui 2.0 je akorát snímač tlaku turba a trochu jiné ovládání. Z elektroniky je jinak všechno stejné.

U novějších modelů pak často zamrzá nafta.

Nejčastější závady jsou. Kostra jednotky, snímač polohy pedálu plynu, solenoidy, kontakty, relátka, vyhřívací cívky, snímač horní úvrati, ucpané filtry, mrtvá pompa v nádržíi atd..

Dnes samé poměrně levné věci. Najít se to dá také většinou snadno, ale je to otravné a sype se nezvykle často.

Pořád říkám, měňte palivový filtr, jezděte na kvalitní naftu, měňte váhu vzduchu, když se motor začne pomalu sbírat z otáček a skokem zatáhne atd..

Váha nestojí sedmičku, už dávno ne.. starší max za trojku a nová cca do 5ti tisíc.

Sám jednou za čas motor umeju a prolezu všechny konektory. Raději tomu hodinku věnuju a vím, kam zateče voda, kde lítá bordel a kde je to dobré.

Ještě jedna věc.. Měňte žhavičky, měňte, bude zima bude mráz a to, že na HDi žhavení skoro nevidíte neznamená, že tam nejsou. Jednotka kontroluje odpor přes žhavicí relé a nejen, že zjistí, že jsou svíčky v tahu, ale to relá rádo odchází, blbě se k němu může a stojí 4700... vypálená kostra a rozteklá relátka... poměrně častá závada.. svíčky stojej daleko míň. Už sem viděl hodně relátek na 307... normálně propálená díra.:myslim

to vector: k tomu zhaveni na HDI (80kW) . . slysel jsem, ze tu zhavicky maj zivotnost srovnatelnou s zivotnosti motoru. je to pravda, kdy treba menit ? Varuje me diagnostika, kdyz to nezhavi OK ?

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Původně zaslal: Xjoe

Původně zaslal: vector

Původně zaslal: Xjoe

Mimochodem je tento problem specificky pro konkretni HDI (80kW), pripadne rok vyroby (2000) ?

Nebo se tento problem vyskytuje nahodne u vsech HDIcek?

HDi mají spoustu společných slabim napříč všemi typy.

V silnější verzui 2.0 je akorát snímač tlaku turba a trochu jiné ovládání. Z elektroniky je jinak všechno stejné.

U novějších modelů pak často zamrzá nafta.

Nejčastější závady jsou. Kostra jednotky, snímač polohy pedálu plynu, solenoidy, kontakty, relátka, vyhřívací cívky, snímač horní úvrati, ucpané filtry, mrtvá pompa v nádržíi atd..

Dnes samé poměrně levné věci. Najít se to dá také většinou snadno, ale je to otravné a sype se nezvykle často.

Pořád říkám, měňte palivový filtr, jezděte na kvalitní naftu, měňte váhu vzduchu, když se motor začne pomalu sbírat z otáček a skokem zatáhne atd..

Váha nestojí sedmičku, už dávno ne.. starší max za trojku a nová cca do 5ti tisíc.

Sám jednou za čas motor umeju a prolezu všechny konektory. Raději tomu hodinku věnuju a vím, kam zateče voda, kde lítá bordel a kde je to dobré.

Ještě jedna věc.. Měňte žhavičky, měňte, bude zima bude mráz a to, že na HDi žhavení skoro nevidíte neznamená, že tam nejsou. Jednotka kontroluje odpor přes žhavicí relé a nejen, že zjistí, že jsou svíčky v tahu, ale to relá rádo odchází, blbě se k němu může a stojí 4700... vypálená kostra a rozteklá relátka... poměrně častá závada.. svíčky stojej daleko míň. Už sem viděl hodně relátek na 307... normálně propálená díra.:myslim

to vector: k tomu zhaveni na HDI (80kW) . . slysel jsem, ze tu zhavicky maj zivotnost srovnatelnou s zivotnosti motoru. je to pravda, kdy treba menit ? Varuje me diagnostika, kdyz to nezhavi OK ?

Tak žhavičky v HDi vydrží i 5let. Že jsou v háji poznáš především z délky žhavení a z toho, že to při opravdu nízkých teplotách nechce chytit a je třeba žhavit několikrát.

Jednotka měří odpor, přes relé a ohlásí chybu žhavení, nebo relé žhavení, podle překladu...

Srovnatelnou s životností motoru, tak leda v Africe, tady je třeba žhavit poměrně často, každou zimu a HDi má nájezd i přes půl milionu kilometrů.

Pokud tě zajímá víc, zkus tady hledání, psal sem další info o dožhavování za jízdy, spešl sadách, typech a cenách svíček.

Online aplikační katalog je třeba na Brisk.cz

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Zúčastnit se diskuse

Můžete odpovědět a až poté se registrovat If you have an account, sign in now to post with your account.

Návštěvník
Odpovědět na toto téma...

×   Byl vložen obsah s formátováním.   Restore formatting

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Kdo si právě prohlíží tuto stránku   0 registrovaných uživatelů

    • Žádný registrovaný uživatel si neprohlíží tuto stránku
×
×
  • Vytvořit...