pavex Odesláno 25. srpen 2006 Sdílet Odesláno 25. srpen 2006 Ahojte, zaujimalo by ma ci prykryvate masku chladica v zime (aspon cast) kvoli nadmernemu ochladzovaniu. Teraz v lete sa mi malokedy dostala teplota vody nad 80 stupnov (co je normalne) a som zvdavy co bude v zime pri -15 st. (Mam 2,0 HDi) Takze - co radite - prykryat, alebo nie? (ked som mal este S120 tak som tam daval kus hlinikovej folie, teplota vody bola potom OK. Bez nej to bolo studene a auto \"nekurilo\" Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Igor Odesláno 25. srpen 2006 Sdílet Odesláno 25. srpen 2006 Pokud chceš mít aspoň 90, tak si nastav (nebo nech nastavit) čidlo. U mé 2,2 HDI je celoročně 90st ani nahoru ani dolu (v zimě) - a budík funguje, není mrtvý. U 2,0 HDi jsem to u bráchy viděl taky pořád na 90. Rozhodně nezakrývej. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
gvg Odesláno 25. srpen 2006 Sdílet Odesláno 25. srpen 2006 A jak se to dá nastavit? To jako přijedeš do servisu a řekneš, že chceš, aby motor měl vyšší teplotu (upravením nastavení čidla)? A neškodí to tomu motoru? Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Martinsk Odesláno 25. srpen 2006 Sdílet Odesláno 25. srpen 2006 Teplota sa nedá nastaviť. Je tam predsa klasický termostat. 83°C otvára a 79°C zatvára. Chladič sa nesmie zakrývat, lebo je tam klíma. Ja mám aj 1,6 HDi a to by ste videli teplotu vody pri -18°C, keď idem dolu kopcom ... Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
MichalVala Odesláno 25. srpen 2006 Sdílet Odesláno 25. srpen 2006 Asi budes mit neco s tim termostatem, nebo ridici jednotkou, ja mam taky 2.0HDI a motor je behem chvilky zahraty na 90 kde se teplota porad drzi. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Kosta1 Odesláno 26. srpen 2006 Sdílet Odesláno 26. srpen 2006 Me se to ohriva taky rychle, ale v lete se teplota dostava klidne i kolem 100, teprve potom posti ventilator. Letos pri jizde do extremniho kopce v Italii (venku asi 40 st.), jsem to malem uvaril, byl jsem z toho trochu v rozpacich, ale auto bylo plne nalozene a bylo to asi 20 km se zarazenou dvojkou, misty v zatackach i za jedna. od te doby se mi to nestalo. Nejake podobne zkusenosti? Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Martinsk Odesláno 26. srpen 2006 Sdílet Odesláno 26. srpen 2006 Aj teraz v lete sa mi Partner 2,0 HDi a SW 1,6 HDi ohrieva pomaly. Treba na dosiahnutie optimálnej teploty tak asi 6 - 8 km. Za Partnerom ťahávam príves cca 1000 kg a niekedy aj viac a vtedy sa mi to hore kopcom veru poriadne zohreje... Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Sony Odesláno 29. srpen 2006 Sdílet Odesláno 29. srpen 2006 Já mam HDI 8O Kw, taky jsem řešil nízkou teplotu motoru tak kolem 75. Tak jsem se rozhodl pro výměnu termostatu. Řeknu vám je to nejdražší termostat co dělají do osobních automobilů. Aspoň co kdy obědnávali v Auto kelly. Teplota se mi dostane při normálních podmínkách na 79!. Když je hodně velký vedro tak na těch 85! Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Igor Odesláno 29. srpen 2006 Sdílet Odesláno 29. srpen 2006 Mělo by jít nastavit, při jaké teplotě se Ti sepnou sahary, tzn. při jaké teplotě už nestačí jen kapalina. To by měli vědět v servisu. Já s tím nic nedělám, sorry, mám na to servis. Zkus se v některém zeptat. Myslím si ale, že i když budeš mít teplotu 80st, tak se to neprojeví na výkonu, ideální teplota u těchto motorů je mezi 70-90 (aspoň u mé 2,2 HDi). A náběh na 90 (v zimě/v létě) mám cca 6-7km normální jízdy bez vytáčení (to až se zahřátým motorem Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
argoo Odesláno 29. srpen 2006 Sdílet Odesláno 29. srpen 2006 Tak isto, P406 2,0HDI, 66kW - teplota za 6-7 min na 90. potom sa pekne drzi, aj ked je nalozeny a v lete. Bude to asi len tym termostatom, kazdy ma toleranciu, tvoj moze byt na hranici Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
vector Odesláno 29. srpen 2006 Sdílet Odesláno 29. srpen 2006 Původně zaslal: pavex Ahojte, zaujimalo by ma ci prykryvate masku chladica v zime (aspon cast) kvoli nadmernemu ochladzovaniu. Teraz v lete sa mi malokedy dostala teplota vody nad 80 stupnov (co je normalne) a som zvdavy co bude v zime pri -15 st. (Mam 2,0 HDi) Takze - co radite - prykryat, alebo nie? (ked som mal este S120 tak som tam daval kus hlinikovej folie, teplota vody bola potom OK. Bez nej to bolo studene a auto \"nekurilo\" HDi má el. vyhřívání vody, tohle neřeš, jen nech vyměnit chladicí kapalinu,když nevíš, jak dloluho tam předtím byla. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Igor Odesláno 30. srpen 2006 Sdílet Odesláno 30. srpen 2006 Chaldící kapalina by se měla měnit každé 2 roky nebo pokud se motor přehřívá nebo jsi tam doléval destilku. Musí to být neředěná chladící kapalina (tzn. ne Fridex a voda, ale nejlépe co dopručuje výrobce). Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
pavex Odesláno 30. srpen 2006 Autor Sdílet Odesláno 30. srpen 2006 Akoze \"Neredena\" ? Ved ak si kupim Fridex a zriedim ho s destilkou (povedzme na -25 stupnov, tak to je v poriadku, nie?) Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
funtomino Odesláno 13. říjen 2006 Sdílet Odesláno 13. říjen 2006 mam podobne skusenosti: plynula jazda tak 80-90km/h a teplota je niekde okolo 80c, ale ked boli v lete zapchy a dlho sa stalo na horucave, tak mi palicka vybehla skoro az do cerveneho, ale potom zase zliezla dolu. Plus tak isto ked som siel v kuse 150 a viac tak palicka vyletela pod cervenu hranicu.. (kupodivu som nasledne menil olej a toto divadlo sa uz pri vysokych rychlostiach neopakuje:myslim ) Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
barenst Odesláno 13. říjen 2006 Sdílet Odesláno 13. říjen 2006 Je zajimave ,ze Peugeot pouziva elektricke dohrivani vody a Citroen prvazne Webasto , to jem videl jen u 607 2,2HDi . Kamarad ma primo od vyroby upravene Webasto v Picasu s natavitelnou dobou zapnuti , v zime super vec kdyz vejdes do vyhrateho auta a motor startuje ohraty . Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
maro Odesláno 13. říjen 2006 Sdílet Odesláno 13. říjen 2006 Motor sa ohrieva tak 6 az 8 minut, v zime samozrejme dlhsie, a zalezi na okolnostiach - dolu kopcom samozrejme dlhsie atd. Ked je v poriadku termostat, motor sa zohreje a drzi si teplotu stabilnu ci je zima ci leto.Na to tam predsa je. Prehriatie moze nastat jedine pri pomalej jazde do kopca alebo v zacpe, aj to len v lete. Chladic zakryvat neni dobre - treba potom sledovat teplotu, aby nenastal pripad kedy nestiha chladic uchladit a zacne sa auto prehrievat. Na zohriatie motora z funkcnym termostatom to nema moc vpliv.Pomoze to len pri zlom termostate {ked prepusta} ale to treba riesit inac {vymenou termostatu}. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
funtomino Odesláno 15. listopad 2006 Sdílet Odesláno 15. listopad 2006 kde najdem termostat u 2.0 HDi ?? rad si ho skontrolujem, teplota sa mi v zime nedostane cez 70c Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
vector Odesláno 15. listopad 2006 Sdílet Odesláno 15. listopad 2006 Původně zaslal: pavex Akoze \"Neredena\" ? Ved ak si kupim Fridex a zriedim ho s destilkou (povedzme na -25 stupnov, tak to je v poriadku, nie?) 1.. klasický fridex do toho motoru nepatří 2..NEní to totéž, protože máš v té kapalině potom i vodu 3..čistý freez má i vyšší teplotu varu a daleko lepší vlastnosti, než voda, například lepší přenos tepla. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Martinsk Odesláno 15. listopad 2006 Sdílet Odesláno 15. listopad 2006 Ten termostat je skovaný pod plastovým krytom a je zaskrutkovaný troma skrutkami M6 Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
bigosak Odesláno 16. listopad 2006 Sdílet Odesláno 16. listopad 2006 Zdravím a trocha setaky připojím. Mám motor 2,OHDI a co se týká teploty stále 80st. Byl jsem nedávno na prohlídce po 80000km a když jsem hodil chytrýho co se týká ohledně výměny chladicí kapaliny v motorubyl jsem poučen že je tam již celoživotní směs, takže jenom dolívání pokud chybí. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Recommended Posts
Zúčastnit se diskuse
Můžete odpovědět a až poté se registrovat If you have an account, sign in now to post with your account.