Brandy

Peugeot 406

28 posts in this topic

Ahoj, zdravim vsechny. Uvazuju o koupi Peugeota 406 s benzinovou 1,8 asi tak z roku 97 (plus, minus). Predne by me zajimalo, jak na tom je tohle auto s korozi v tomhle veku. Ma to pozinkovanou karoserii? Dalsi vec je, jestli neni na takhle relativne tezky auto 1,8 malo. Nejsem zadnej zavodnik, ale neco zase moc linyho bych taky nechtel. No a samozrejme na co si specialne u Peugeota dat pri koupi nejvetsi pozor. Predem diky moc za odpovedi.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Nerezne, nerezne a nerezne. Kamarád se mi snažil na deset let starý 406 najít rez a hrozně se divil, že nic nenašel :D

Jestli by jsi měl zájem, tak prodávám 406-ku 1.9TD z roku 1996 za 100.000

Share this post


Link to post
Share on other sites
Původně zaslal: Ajdamek

Nerezne, nerezne a nerezne. Kamarád se mi snažil na deset let starý 406 najít rez a hrozně se divil, že nic nenašel :D

Jestli by jsi měl zájem, tak prodávám 406-ku 1.9TD z roku 1996 za 100.000

Dik, ale ja bych radsi tu 1,8 benzin.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Tak když chceš benzína, tak si kup dvoulitra, vyšší výbava a vyšší výkon za stejnou cenu.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Mám 1.8 16V 96 už 4 roky a jsem spokojen. Občas rád jezdím rychleji (žádnej závod) a mě ten motor vyhovuje. Někdo může říct že to je slabota, podle mne možná tak pro break, ale sedan je v pohodě (samozřejmě 16V, 8V už nic moc). Když bude v LPG je to lepší, ale pokud není nádrž na LPG místo rezervy tak si nějaký to místo v kufru sežere.

Auto absolutně bez koroze. Možná trochu na podvozku, ale nic hroznýho. Jediný čím všechny 406ky trpí je podvozek. Tyčky stabilizátoru apod.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ahoj, přesně jak píšou. Nerezne je pohodlné a ve vnitř prostorné. Jediný nešvar je zadní náprava. Stab. tyčky a silenbloky. Mám ho rok a jediný co jsem měnil je tohle. Mám 2.1 TD.

Share this post


Link to post
Share on other sites
Původně zaslal: Jaris

Ahoj, přesně jak píšou. Nerezne je pohodlné a ve vnitř prostorné. Jediný nešvar je zadní náprava. Stab. tyčky a silenbloky. Mám ho rok a jediný co jsem měnil je tohle. Mám 2.1 TD.

Kolik to tak vydrzi najet kilometru nez je to potreba vymenit (jezdim celkem dost po rozbitych prazskych ulicich)? A kolik stoji ty tycky a silenbloky? Zvladnu to pripadne vymenit sam nebo je na to potreba nejaky specialni naradi nebo pripravek?

Share this post


Link to post
Share on other sites

Jeste dalsi otazecka. Jak jsou na tom motory 1,8 16V s zivotnosti? S kolika najetejma kilometrama muzu jeste koupit a kolik uz je moc? A co olej? Nezere? Zajima me jen ta 1,8. Diky.

Share this post


Link to post
Share on other sites
Původně zaslal: Brandy

Jeste dalsi otazecka. Jak jsou na tom motory 1,8 16V s zivotnosti? S kolika najetejma kilometrama muzu jeste koupit a kolik uz je moc? A co olej? Nezere? Zajima me jen ta 1,8. Diky.

Jooo moje olej žrala… cca 0,15 l na 1000km

Share this post


Link to post
Share on other sites

Mel jsem 3 roky tenhle motor v sedanu (r.v. 96) a vrele doporucim. Olej moc nezere (asi pul litru na 10 tkm), akorat se asi 2x menily tycky stabilizatoru a silentbloky. Jinak vubec nic :). Nerezne :super.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Bezva, bezva, tak by me jeste zajimalo, jestli se mam bat koupit auto napr. s vic nez 150 tis. najetych km. A dalsi vec je klimatizace. Radsi s ni nebo bez? Nejsou s ni jen problemy?

Share this post


Link to post
Share on other sites

Pozor na to aby nebylo bourane protoze potom uz rezne:(Jinak je to super auti.Akorat ta zadni naprava:nevim.Tak hodne zdaru pri koupi:)

Share this post


Link to post
Share on other sites
Původně zaslal: Zipík

Pozor na to aby nebylo bourane protoze potom uz rezne:(Jinak je to super auti.Akorat ta zadni naprava:nevim.Tak hodne zdaru pri koupi:)

Diky.:) A na kolik teda zhruba vyjde ta oprava zadni napravy? Zvladnu to sam nebo se s tim musi do servisu?

Share this post


Link to post
Share on other sites

tycky jsem si menil sam, je na to potreba myslim 16 klic a nejake imbusaky nebo hvezdicky. mam doma ´jamu´ takze jsem si pod to v klidu vlezl. melo by to jit po sundani kola i bez jamy-jen je to otrava-je tam malo mista. Cena na celou napravu je cca 2000-2500kc. Jsou tam dve svisle a dve vodorovne. silembloky jsem jeste nemenil ale silemblok stoji max 800-nevim ktery se meni, je jich tam vic a tento je nejdrazsi. Kdyztak se na nahradni dily mrkni sam treba zde: http://obchod.autokelly.cz/

Share this post


Link to post
Share on other sites
Původně zaslal: Brandy

Jeste dalsi otazecka. Jak jsou na tom motory 1,8 16V s zivotnosti? S kolika najetejma kilometrama muzu jeste koupit a kolik uz je moc? A co olej? Nezere? Zajima me jen ta 1,8. Diky.

Na tachac se ani nedivej, tam se nastavi cokoli.

Ten motor 1,8 muze klidne vydrzet az 400 t, pokud ho radne osetroval (olej, rozvodak).

Ale pocitej s tim, ze je to loterie.

Na otazku jestli tamten kus zere olej, zna odpoved jen prodavajici:aut.

[upravil dne 25.8.2006 P607Olda]

Share this post


Link to post
Share on other sites
Původně zaslal: P607Olda

Ale pocitej s tim, ze je to loterie.

Na otazku jestli tamten kus zere olej, zna odpoved jen prodavajici:aut.

[upravil dne 25.8.2006 P607Olda]

Toho jsem se bal. Ale s tim nic nenadelam, proste kupuju starsi auto. Prave proto me zajimalo, jestli tyhle motory maji sklon k vetsi spotrebe oleje.

A co jinak ta klimatizace? Je to u Peugeota poruchovy (uniky media apod.)?

Share this post


Link to post
Share on other sites

Mě to oleje \"nežere\", klima chladí, nesmrdí už min 2 roky. Zas to má jiný muchy. Momentálně opět bojuju s volnoběhem... ale to je prostě diagnoza...

Share this post


Link to post
Share on other sites

Pri koupi 1 rok v pohode a ted mi taky zacal zlobit:(Ale pry staci jen neco vycistit a melo by to byt v pohode.Tak jsem taky zvedav jestli to pomuze.dyz je motor teply tak je vse ale ok;)

Share this post


Link to post
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!


Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.


Sign In Now

  • Recently Browsing   0 members

    No registered users viewing this page.