Kristensen

309gti jede a nejde

9 posts in this topic

čau lidi nevíte někdo co s tím autem je? po nastartování to okamžitě chcípne a když šlápnu na plyn tak to do 4000ot/min vynechává a od 4000ot/min to jde normálně díky za rady

Share this post


Link to post
Share on other sites

Moze to byt vela veci... Skus blizsie popisat problem a typ motora. Moze to byt napr. potenciometer skrtiacej klapky.:myslim

Share this post


Link to post
Share on other sites

rok výroby by měl být 88 a moto nevim jakej to je ale má ještě klasickou zapalovací cívku, je to vstřikování, ale na klapce potenciometr není je tam pouze malá černá krabička a v ní je mikro spínač na volnoběh a spínač plnýho plynu. Když to nechám celou noc stát tak to chytne a asi pět minut to běží tak jak má a pak to začne chcípat a když to držíž na plynu tak se to jako vynechávaně dusí, a když to vytočíš na víc jak 4000ot/min tak se to tam drží bez problémů. A při jakým koliv dalším startování to okamžitě chytne ale hned to chcípne, musí se při startu šlápnout na plyn a to už v otáčkách udrží ale vynechává to.

Share this post


Link to post
Share on other sites
Původně zaslal: Kristensen

rok výroby by měl být 88 a moto nevim jakej to je ale má ještě klasickou zapalovací cívku, je to vstřikování, ale na klapce potenciometr není je tam pouze malá černá krabička a v ní je mikro spínač na volnoběh a spínač plnýho plynu. Když to nechám celou noc stát tak to chytne a asi pět minut to běží tak jak má a pak to začne chcípat a když to držíž na plynu tak se to jako vynechávaně dusí, a když to vytočíš na víc jak 4000ot/min tak se to tam drží bez problémů. A při jakým koliv dalším startování to okamžitě chytne ale hned to chcípne, musí se při startu šlápnout na plyn a to už v otáčkách udrží ale vynechává to.

Tak to bude suvisiet asi s teplotou motora, co moze znamenat vadne cidlo teploty vody, pripadne problem v zapalovani. Skus si overit, ci to hadze iskru, ked za to zahreje (ked to zacna chcipat). Ak nie, moze byt problem z modulom zapalovania, pripadne so snimacom otacok. Mozu to byt aj vadne sviecky, alebo kable k nim, pripadne zaneseny rozdelovac. Je toho dost...:myslim Tazko sa to takto diagnostikuje...:myslim

Ked to ide iba na plny plyn, nedava to bohatu zmes (cidlo teploty vody)? Nezasekava sa ten spinac volnobehu? Trochu poznam len vstrekovanie s potenciometrom na skrtiacej klapke, nie so spinacmi.:roll:myslim

Share this post


Link to post
Share on other sites

Podle popisu jsem mel pred lety stejne GTI... nastesti jsem resil pouze kolisani volnobehu, pri kterem motor obcas chcipnul...

Zkus vymenit tu cernou krabicku se spinaci (mne to tehdy pomohlo, ale neni levna) nebo na volnobezny ventil (zprava dole na motoru pod rozdelovacem). Reguluje pridavny vzduch a ohriva se vodou i elektricky. Pak to taky muze byt skrici klapka (vaha zvduchu).

Potenciometr maji AFAIK jen motory 1.6 nebo 1.4, GTI ma jen ty dva mikrospinace...

A jeste jedna moznost: nemyl jsi nahodou motor? Parkrat se mne stalo, ze natekla voda kolem tesneni svicek a pak to ruzne netahne, skube a vynechava... Tenhle motor je na to citlivy. Resenim je vyndat kabely nebo cele svicky a vse vysusit.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!


Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.


Sign In Now

  • Recently Browsing   0 members

    No registered users viewing this page.