noradek

LPG dgi AG

76 posts in this topic

Chtel bych se zeptat nemáte někdo nějaké zkušenosti stímto LPG myslím tím udržbu a tak nějak,a nemáte někdo nějakou příruču?dík

Share this post


Link to post
Share on other sites

měl jsem plg na 120 škodě je to celkem bez údržby akorát jsem tam musel jezdit každý 2 roky na kontroly.

Příručku jakou ? a na co ? :o

Share this post


Link to post
Share on other sites
Původně zaslal: raspa

měl jsem plg na 120 škodě je to celkem bez údržby akorát jsem tam musel jezdit každý 2 roky na kontroly.

Příručku jakou ? a na co ? :o

na to holandské AG

Share this post


Link to post
Share on other sites

Zdravím. Já jezdím na LPG už .... 7 let. První byl Forman. Pak tátova Fabie(1,4 44kw) a můj Hyundai Accent (1.5benzín,rok 1996) a teď chci předělat 307SW (2.0). Vyjde to na 32 000 s nádrží místo rezervy. Na ty kontroly se má jezdit co rok, ale protokol vyžadují jen při STK. Ta kontrola stojí cca 200,-. Pár korun víc za emise a plyn čepovat za 12,90 :mrk:mrk:mrk

A trochu častěji měnit olej, ale to záleží na najetých kilometrech. :myslim

Ale jinak doporučuju!!!:super

Share this post


Link to post
Share on other sites

plyn za 12,90 ?? tady je tak minimálně za 15 , s tou kontrolou jednou za rok má Jauda pravdu myslel jsem že to bylo po 2 ale jak jsem koukal do papírů tak po 1

Share this post


Link to post
Share on other sites
Původně zaslal: noradek

Já myslel pokud má zkušenosti někdo přímo stímto zařízením DGI od AG.

Já, já, já :D Žádný problém, klasická údržba jako vždy. Občas vyměnit membrány v reduktoru...

Share this post


Link to post
Share on other sites
Původně zaslal: Peta

Původně zaslal: noradek

Já myslel pokud má zkušenosti někdo přímo stímto zařízením DGI od AG.

Já, já, já :D Žádný problém, klasická údržba jako vždy. Občas vyměnit membrány v reduktoru...

o co se jedná,klasická udržba?

Share this post


Link to post
Share on other sites

Všechno už tady snad bylo napsáno:

Častěji měnit svíčky (někdo doporučuje kupovat nějaké jakoby speciální, mě servisák dává nějaké obyčejné levné a měníme je pokaždé s olejem).

Jednou ročně revize.

Nezapomenout, že životnost tlakové nádrže je 10 let, pak se musí vyhodit.

Při tankování tam plyn netlačit po vypnutí, tankovat pokud možno kvalitní (osvědčené) LPG.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Jo - a hlavní zásada, která platní na vše, ne jen na AG DGI:

FUNGUJE TEN KRÁM? NEŠŤOUREJ SE V NĚM !!!!!

Share this post


Link to post
Share on other sites

už jsem na tom měnil vstřikovač,12000,-...tak jsem chtěl udělat ještě nějakou celkovou udržbu.doporučuješ něco?

Share this post


Link to post
Share on other sites
Původně zaslal: noradek

už jsem na tom měnil vstřikovač,12000,-...tak jsem chtěl udělat ještě nějakou celkovou udržbu.doporučuješ něco?

Jedině vyměnit ty membrány v reduktoru. Ale to je potřeba teprve až máš vyšší spotřebu a při studeném motoru je cítit LPG (mě auto dokonce tlakovalo do vody, když stálo v garáži a nejezdilo - bylo to membránama).

Share this post


Link to post
Share on other sites
Původně zaslal: noradek

už jsem na tom měnil vstřikovač,12000,-...tak jsem chtěl udělat ještě nějakou celkovou udržbu.doporučuješ něco?

Proč jsi měnil ten vstřikovač?

Jakou máš spotřebu?

Co máš za auto (předpokládám 406tku, dovezenou z Holandska :D )

Share this post


Link to post
Share on other sites

ne ne,mám 306 z holandska 1.6 break spotřeba lpg cca,9l.

Vubec to nejelo,strašně to cukalo,tak jsem zavítal do servzu,v Praze9 Šalamoun a Tesárek,píchli to na počítač a řekli že je to ten vstřikovač, tak ho vyměnili a ja vyplázl 12000kč a zatím dobrý,no nějeké to cuknutí už bylo ale jen nepetrné

Share this post


Link to post
Share on other sites
Původně zaslal: noradek

A jakou máš spotřebu ty?

406 break, před výměnou membrán cca 12,5l, teď 10 :D

Share this post


Link to post
Share on other sites
Původně zaslal: noradek

A kdy bych měl nechat vyměnit ty membrány?

Psal jsem:

Jedině vyměnit ty membrány v reduktoru. Ale to je potřeba teprve až máš vyšší spotřebu a při studeném motoru je cítit LPG (mě auto dokonce tlakovalo do vody, když stálo v garáži a nejezdilo - bylo to membránama).

9l spotřeba - to bych neřešil...

Share this post


Link to post
Share on other sites

na LPG se v nasi rodine jezdi uz .. co je za rok ? ... 2006, takze 17 let

406ka je doma od roku 2001 kdy do ni bylo namontovano zarizeni AG systems DGi vymenou za nefunkcni Vialle, ktere tam bylo puvodne od uvedeni auta do provozu v roce 1996, ted je na tomhle zarizeni najeto cca 55 tis km ( auto celkove ma asi 250 000tis km ) a jedina potrebna vymena za tu dobu byla vymena maleho tesneni u elmag. ventilu na reduktoru tlaku a vymena tlakove nadrze po 10ti letem provozu. Udrzba je v podstate veskera zadna, obcas tak jednou za 3/4 roku vycistit ten elmag. ventil na reduktoru, nebot necistoty usazene z LPG vzdy za studena prilepi pistek uvnitr ventilu a ten se pak nedostatecne otevre, nasledkem cehoz je kratkodobe chcipani a cukani motoru tesne po prepnuti z benzinu na LPG, ktere po delsim prohrati systemu zmizi, ale je neprijemne.

Olej menim po standardni dobe 15 000km nebo 1 rok, subjektivne se mi zda ze obsahuje mene necistot nez olej z motoru provozovaneho na benzin, ale prukaznost tohodle tvrzeni by musela samozrejme potrvrdit nejaka analyza ( bohuzel u nas na skole na katedre paliv a maziv maji porad dost prace, takze i kdyz jsem byl prosit o provedeni analyzy, nemeli na ni jeste cas )

Jinak spotreba u 406 1.8 16V se pohybuje od 8 ( velmi lehka noha ) do 11ti l/100km -aktualni prumernou spotrebu mam uvedenou dole vedle fotky auta

Prirucky k tomuhle systemu neni treba, veskere udrzby, pokud by bylo treba provadet je stejne dobre nechat na servisu, kde se s tim zabyvaji, doby kdy si to kazdy montoval po garazich do svych 120tek a favoritu ( a pak obcas vyletel i s autem a garazi do luftu ) jsou doufam davno pryc

Tobe jen zbyva jednou do roka pristavit auto k prohlidce tesnosti za cca 200Kc a pred STKckem si nechat udelat emise na LPG a benzin

Share this post


Link to post
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!


Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.


Sign In Now

  • Recently Browsing   0 members

    No registered users viewing this page.