Hnidopich Odesláno 22. srpen 2006 Sdílet Odesláno 22. srpen 2006 Tak se mi podařilo natankovat špatnou naftu ! S autem jsme ujeli cca 300 km a pak prostě přestalo jet. Musel jsem se nechat odtahnout do servisu, kde mi po rozdělání palivového filtru a zběžné kontrole oznámili, že je v pr.... čerpadlo a musí jít na repas (ve filtru bylo něco jako kovové špony a mazut) . Odhadovaná cena opravy cca 30 000 kč. Po pobrobné prohlídce se naštěstí přišlo, že se záhadným zpusobem vyzkratovala elektrická skříň s relátky, respektivě co je v ní. Cena opravy do 5 000 Kč. Uz se vám něco podobného povedlo ? Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Kosta1 Odesláno 22. srpen 2006 Sdílet Odesláno 22. srpen 2006 Takze se stestim. Ale stejne kovove spony a mazut? Ja bych netankoval jinde nez u znackove pumpy, podle me to za tech par korun nestoji. Jestli usetrim na nadrzi za 1500,- padesatikorunu je mi fakt jedno. Hlkavne pak ty opravy stoji mnohem vic . Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Hnidopich Odesláno 22. srpen 2006 Autor Sdílet Odesláno 22. srpen 2006 Myslis, ze AGIP neni znackova pumpa ? Predloni v zime jsem mel problem i s ARALem, ktery deklaroval naftu do -30 C, ale stejne zamrzla . Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Kosta1 Odesláno 22. srpen 2006 Sdílet Odesláno 22. srpen 2006 hmm, tak to uz si clovek nemuze byt jistej nicim............ Ja preferuju dlouhodobe Shell, zatim bez problemu. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Hnidopich Odesláno 22. srpen 2006 Autor Sdílet Odesláno 22. srpen 2006 Problém je i míra elektroniky v autech. Pokud je nějaký problém, napřiklad s palivem a následně s tlakem v palivovém systému, řídící jednotka se to snaží zkorigovat vyššími otáčkami čerpadla. To může dlouhodobě způsobit, že si člověk problému nevšimne, jak by mohl, a odejde něco mnohem drahšího, třeba čerpadlo nebo ERG ventil. Zkrátka elektronické řízení je fajn, když funguje, ale jakmile je problém, tak jseš v pr......... Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Vertex Odesláno 22. srpen 2006 Sdílet Odesláno 22. srpen 2006 Tak to jsi měl fakt kliku, 5 oproti 30 je kurňa rozdíl. Nejlepší nafta je Shell V Power Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
JarinoRS Odesláno 22. srpen 2006 Sdílet Odesláno 22. srpen 2006 tiez tvrdim, ze nie je nad benzin...najlepsie turbo Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Hnidopich Odesláno 23. srpen 2006 Autor Sdílet Odesláno 23. srpen 2006 pro Komisara: No když to bere takhle, tak doporučuji Zemědělské družstvo Nepasice , kamarád tam jezdí a 3 roky nemá problémi. Dneska si člověk zkrátka nevybere. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
VenaS Odesláno 23. srpen 2006 Sdílet Odesláno 23. srpen 2006 Kámoš má Lagunu 1,8i, auto cukalo nedržel volnoběh, vyměnili mu vstříkovací jednotku a palivové čerpadlo, chvili měl klid a za čas znovu to samé - příčina - nekvalitní benzín. Teď tankuje jen u Shellu a má pokoj. V tomto případě bych neviděl benzín jako výhodu. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Guest n.z Odesláno 29. srpen 2006 Sdílet Odesláno 29. srpen 2006 Ten problém s tou naftou jsem měl taky cca. po 1000km tankováno u SHELL. Při jízdě se ozvali rány (tlukot z motoru). Vyjádřeni v servisu - jelikož byla zima pravdě podobně zamrzla nafta bílá emulze v naftovém filtru. Naštěstí nic víc. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Hhonza Odesláno 1. září 2006 Sdílet Odesláno 1. září 2006 Tankuju Shell W-power diesel (nebo tak nějak se to jmenuje) a nemám problém a jede to super!!! Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Recommended Posts
Zúčastnit se diskuse
Můžete odpovědět a až poté se registrovat If you have an account, sign in now to post with your account.