Sign in to follow this  
Followers 0
Hnidopich

Kvalitní nafta

11 posts in this topic

Tak se mi podařilo natankovat špatnou naftu !

S autem jsme ujeli cca 300 km a pak prostě přestalo jet.

Musel jsem se nechat odtahnout do servisu, kde mi po rozdělání palivového filtru a zběžné kontrole oznámili, že je v pr.... čerpadlo a musí jít na repas (ve filtru bylo něco jako kovové špony a mazut) . Odhadovaná cena opravy cca 30 000 kč.

Po pobrobné prohlídce se naštěstí přišlo, že se záhadným zpusobem vyzkratovala elektrická skříň s relátky, respektivě co je v ní. Cena opravy do 5 000 Kč.

Uz se vám něco podobného povedlo ?

Share this post


Link to post
Share on other sites

Takze se stestim. Ale stejne kovove spony a mazut? Ja bych netankoval jinde nez u znackove pumpy, podle me to za tech par korun nestoji. Jestli usetrim na nadrzi za 1500,- padesatikorunu je mi fakt jedno. Hlkavne pak ty opravy stoji mnohem vic :( .

Share this post


Link to post
Share on other sites

Myslis, ze AGIP neni znackova pumpa ?

Predloni v zime jsem mel problem i s ARALem, ktery deklaroval naftu do -30 C, ale stejne zamrzla . :grr

Share this post


Link to post
Share on other sites

hmm, tak to uz si clovek nemuze byt jistej nicim............ Ja preferuju dlouhodobe Shell, zatim bez problemu.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Problém je i míra elektroniky v autech. Pokud je nějaký problém, napřiklad s palivem a následně s tlakem v palivovém systému, řídící jednotka se to snaží zkorigovat vyššími otáčkami čerpadla. To může dlouhodobě způsobit, že si člověk problému nevšimne, jak by mohl, a odejde něco mnohem drahšího, třeba čerpadlo nebo ERG ventil.

Zkrátka elektronické řízení je fajn, když funguje, ale jakmile je problém, tak jseš v pr.........

Share this post


Link to post
Share on other sites

Tak to jsi měl fakt kliku, 5 oproti 30 je kurňa rozdíl.

Nejlepší nafta je Shell V Power :mad::potlesk:D

Share this post


Link to post
Share on other sites

pro Komisara: No když to bere takhle, tak doporučuji Zemědělské družstvo Nepasice , kamarád tam jezdí a 3 roky nemá problémi. :aut

Dneska si člověk zkrátka nevybere.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Kámoš má Lagunu 1,8i, auto cukalo nedržel volnoběh, vyměnili mu vstříkovací jednotku a palivové čerpadlo, chvili měl klid a za čas znovu to samé - příčina - nekvalitní benzín. Teď tankuje jen u Shellu a má pokoj. V tomto případě bych neviděl benzín jako výhodu.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ten problém s tou naftou jsem měl taky cca. po 1000km tankováno u SHELL. Při jízdě se ozvali rány (tlukot z motoru). Vyjádřeni v servisu - jelikož byla zima pravdě podobně zamrzla nafta bílá emulze v naftovém filtru. Naštěstí nic víc.:papa

Share this post


Link to post
Share on other sites

Tankuju Shell W-power diesel (nebo tak nějak se to jmenuje) a nemám problém a jede to super!!!

Share this post


Link to post
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!


Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.


Sign In Now
Sign in to follow this  
Followers 0

  • Recently Browsing   0 members

    No registered users viewing this page.