Sign in to follow this  
Followers 0
Hnidopich

Kvalitní nafta

11 posts in this topic

Tak se mi podařilo natankovat špatnou naftu !

S autem jsme ujeli cca 300 km a pak prostě přestalo jet.

Musel jsem se nechat odtahnout do servisu, kde mi po rozdělání palivového filtru a zběžné kontrole oznámili, že je v pr.... čerpadlo a musí jít na repas (ve filtru bylo něco jako kovové špony a mazut) . Odhadovaná cena opravy cca 30 000 kč.

Po pobrobné prohlídce se naštěstí přišlo, že se záhadným zpusobem vyzkratovala elektrická skříň s relátky, respektivě co je v ní. Cena opravy do 5 000 Kč.

Uz se vám něco podobného povedlo ?

Share this post


Link to post
Share on other sites

Takze se stestim. Ale stejne kovove spony a mazut? Ja bych netankoval jinde nez u znackove pumpy, podle me to za tech par korun nestoji. Jestli usetrim na nadrzi za 1500,- padesatikorunu je mi fakt jedno. Hlkavne pak ty opravy stoji mnohem vic :( .

Share this post


Link to post
Share on other sites

Problém je i míra elektroniky v autech. Pokud je nějaký problém, napřiklad s palivem a následně s tlakem v palivovém systému, řídící jednotka se to snaží zkorigovat vyššími otáčkami čerpadla. To může dlouhodobě způsobit, že si člověk problému nevšimne, jak by mohl, a odejde něco mnohem drahšího, třeba čerpadlo nebo ERG ventil.

Zkrátka elektronické řízení je fajn, když funguje, ale jakmile je problém, tak jseš v pr.........

Share this post


Link to post
Share on other sites

pro Komisara: No když to bere takhle, tak doporučuji Zemědělské družstvo Nepasice , kamarád tam jezdí a 3 roky nemá problémi. :aut

Dneska si člověk zkrátka nevybere.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Kámoš má Lagunu 1,8i, auto cukalo nedržel volnoběh, vyměnili mu vstříkovací jednotku a palivové čerpadlo, chvili měl klid a za čas znovu to samé - příčina - nekvalitní benzín. Teď tankuje jen u Shellu a má pokoj. V tomto případě bych neviděl benzín jako výhodu.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ten problém s tou naftou jsem měl taky cca. po 1000km tankováno u SHELL. Při jízdě se ozvali rány (tlukot z motoru). Vyjádřeni v servisu - jelikož byla zima pravdě podobně zamrzla nafta bílá emulze v naftovém filtru. Naštěstí nic víc.:papa

Share this post


Link to post
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!


Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.


Sign In Now
Sign in to follow this  
Followers 0

  • Recently Browsing   0 members

    No registered users viewing this page.