Přejít na obsah
  • Aktuální cíle darů

Motor 1.4HDI


sandy.no1

Recommended Posts

Jaký jsou zkušenosti z 1.4HDI jaký jsou klady a jaký zápory, táta o něčem uvažuje a tenhle motor se mu libil, do jakých všech aut se to dávalo i mimo peugeot, má to nějakou vyloženě typickou závadu jako třeba vzduchové váhy u VW? A kolik se na ten motor nechá natočit? :roker

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

citroen c 3 ,P-206,p206 sw,

typicke zavady zatim nejsou protoze je to pomerne novy motor akorat kolem roku 2003 zlobilo predehrivani naftoveho filtru

dle meho je idealni P-206 sw nizke provozni naklady cca 5 l ,spolehlive hezke auto,a vpodstate nejvetsi s timto motorem i kdyz zadny obr to neni

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

V casopise Auto Diesel se tomu motoru hodne venovali , je to jeden z nejlepe navrhnuty malo obsahovy Diesel, pochazi ze spoluprace PSA-Ford , uz jen to ze ma klasicky remen s vymenou po 240TKm a ze pouzili podobnou konstrukci a material jako u nejakych velikych motoru by melo znamenat 240 t bez nejakych investic . Vaha vzduchu bohuzel vychazi z te Bosch ale vstrikovani je tam jine a tudiz by nemely byt problemy jako u 2,0HDi .

Zatim jsem videl jednu Fiestu z svicarska firmy a ta mela 350t r.v 2004 :D

Jinak se montuje do velice hodne aut dokonce i 307, C4, 107-C1-Ayego, Ford ho taky cpe vsude .

Ja s 206 mel moznost jednu dalkovou cestu , docela me sklamalo , ze kdyz jsem jen na plny plyn byla ta spotreba priserna blizila se k 7 litrum . Po zvolneni a rychlosti kolem 100 byla spotreba 3,5, celkova na vzdalenost 3t Km vysla 3,8l

[upravil dne 21/8/06 barenst]

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Původně zaslal: tomyka

podla mna v 206ke to pracuje na vyssich otackach ...

Jak jsi na to přišel ? Jel si s jiným moderním nafťákem ( jak Common Rail tak i TDI ) ? Mě právě připadá, že tento motor jede krásně od nízkých otáček. Jinak doporučuji také si přečíst již zmíněný časopis Auto Diesel.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Jasan, ale já jsem psal MODERNÍ DIESEL. Normálně po městě a po okreskách jezdím do 2500 ot/min. a po dálnici nejdu víc jak 3500 ( t.j. 150 km/h - tacho ). Tak nevím jestli to jsou vysoké otáčky. Jestli píšeš 1,9 D tak to je úplně něco jinýho a nesrovnatelnýho. Měl jsem před nynějším autem 205 1,8 D.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Znamy ma 307 s tymto motorom - 1,4 HDI, hovori to iste, spotreba je o nieco vyssia, len sa boji, kolko ten motor vydrzi, je to predsa dost male na diesel vzhladom na zatazenie, v akom dnes auta funguju. apropo, preco zacali robit motory 1,6 HDI? Zeby ta 1,4 bola fakt slaba?:myslim

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Původně zaslal: argoo

Znamy ma 307 s tymto motorom - 1,4 HDI, hovori to iste, spotreba je o nieco vyssia, len sa boji, kolko ten motor vydrzi, je to predsa dost male na diesel vzhladom na zatazenie, v akom dnes auta funguju. apropo, preco zacali robit motory 1,6 HDI? Zeby ta 1,4 bola fakt slaba?:myslim

Motor 1,6 hdi má jen větší vrtání a zdvih. 1,4 hdi - 73,7x82mm a 1,6 hdi 75x88,3mm . Jinak je to TOTOŽNÝ motor. Motor 1,6 je odvozeny od 1,4. Vše je důkladně popsaný již v několikrát zmiňovaném a výborném časopisu AUTO DIESEL.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

trosku odbocim, jedine co se mi prislo sa 206 sw s 1.4hdi zvlastni a nebo jsem jenom neschopnej ze bud ten motor nebo celej cumak u tohodle auto je podezrele lehky nekolikrat se mi povedlo pri rozjezdu prohrabnout a to v ruznych situacich

a nemyslim ze by to bylo tim ze jsem na to moc slap :mrk

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Zúčastnit se diskuse

Můžete odpovědět a až poté se registrovat If you have an account, sign in now to post with your account.

Návštěvník
Odpovědět na toto téma...

×   Byl vložen obsah s formátováním.   Restore formatting

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Kdo si právě prohlíží tuto stránku   0 registrovaných uživatelů

    • Žádný registrovaný uživatel si neprohlíží tuto stránku
×
×
  • Vytvořit...