Robert34

Otáčkoměr,palivoměr,cyklovač stěračů

23 posts in this topic

Ahoj ve spolek,nesetkal se někdo se závadou,která mě trápí delší dobu? Jde o závadu otáčkoměru,palivoměru a cyklovače stěračů... Štouralo se v tom spousta mechaniků a závěr žádnej. Nespraveno. Jde to vše občas. Třeba se s tim někdo setkal.Díky za odpověd. Není tady někdo z Vysočiny..:roker

[upravil dne 8.9.06 Robert34]

Share this post


Link to post
Share on other sites

otackomer + palivomer je problem palubky precitaj zblaznila sa mi palubovka a cyklovac neviem ten som este nerozoberal:myslim

zadaj model kazde je ine:roker

Share this post


Link to post
Share on other sites

Je to 2,1 TD z roku 03.Mám ji už 10 let a najel jsem na ni přes 200 tisíc bez problému.... Ale ta elektrika mě štve.:myslim

[upravil dne 8.9.06 Robert34]

Share this post


Link to post
Share on other sites

Vyndej přístrojovku a pročisti konektory (jsou tuším dva), problémy s náhonem bys mít neměl, protože už by jsi měl mít elektronickej tachometr. Ještě mi napadá k tomu otáčkoměru: měj na paměti, že signál k otáčkoměru pochází řídicí jednotky EGR. Takže zkus okouknout ještě konektor na ní. Ale myslím, že problém bude na přístrojovce...

Share this post


Link to post
Share on other sites

Otáčkoměr i palivoměr jsou napájeny z pojistky č. 23. Z té jsou napájeny (kromě jiného, couvačky, senzory hladin apod.) v přístrojovce i kontrolky ruční brzdy a kontrolka hladiny oleje v motoru (ta červená, co ráda bliká). Pokud toto (kontrolka ručky) jde v okamžiku nefunkce, tak víš, že v obvodu pojistky to není. Napájení do přístrojovky jde pravým konektorem.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Tož zdarec,zkoušel jsem všechny možnosti,ale pořád nic... Byl jsem i na vrakáči a zkoušel jsem prohodit palubku,ale tou to asi nebude. Napájení od pojistky je taky ok. Mám za to,že bude zakopanej pes v té řídící jednotce,ale tu na vrakáči neměl. Otáčkoměr,mě tak moc netankuje,ale palivoměr a cyklovač mě štve.... Jináč díky. :roker

Share this post


Link to post
Share on other sites
Původně zaslal: Robert34

Tož zdarec,zkoušel jsem všechny možnosti,ale pořád nic... Byl jsem i na vrakáči a zkoušel jsem prohodit palubku,ale tou to asi nebude. Napájení od pojistky je taky ok. Mám za to,že bude zakopanej pes v té řídící jednotce,ale tu na vrakáči neměl. Otáčkoměr,mě tak moc netankuje,ale palivoměr a cyklovač mě štve.... Jináč díky. :roker

Kdybys někdy měl cestu do Opavy, tak ti můžu otestovat palivoměr i cyklovač. Mám oba náhradní.

Share this post


Link to post
Share on other sites

to s tema steracema,mi delalo taky cyklovac nesel a pomala rychlost taky ne,na max to slo,ale obcas to vypadlo a byla to voda uvnitr motorku steracu. vycistil jsem a vse maka jak ma :)

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ahoj všem,

závada s otáčkoměrem u 2.1 je způsobená ŘJ. Někdy mi otáčkoměr naskočil a pak šel třeba i 200km ale jak nenaběhl tak už jsem věděl, že pojedu bez něj. Po výměně ŘJ vše OK. Zkuste vrakáč,ale nutno odzkoušet na místě.:papa

Share this post


Link to post
Share on other sites
Původně zaslal: Dante_HK_CZ

Ahoj všem,

závada s otáčkoměrem u 2.1 je způsobená ŘJ. Někdy mi otáčkoměr naskočil a pak šel třeba i 200km ale jak nenaběhl tak už jsem věděl, že pojedu bez něj. Po výměně ŘJ vše OK. Zkuste vrakáč,ale nutno odzkoušet na místě.:papa

ŘJ čeho?? EGR-u??

Share this post


Link to post
Share on other sites
Původně zaslal: Petr605

Ano, EGRu. Je to divný, ale je to tak.

No, už jsme si mohli zvyknout, že Frantíci dokážou propojit leccos. :potlesk

Share this post


Link to post
Share on other sites
Původně zaslal: Dante_HK_CZ

Ahoj všem,

závada s otáčkoměrem u 2.1 je způsobená ŘJ. Někdy mi otáčkoměr naskočil a pak šel třeba i 200km ale jak nenaběhl tak už jsem věděl, že pojedu bez něj. Po výměně ŘJ vše OK. Zkuste vrakáč,ale nutno odzkoušet na místě.:papa

Share this post


Link to post
Share on other sites

Měl jsi pravdu... Otáčkoměr už šlape byla ko řídící jednotka EGR. Díky za radu zas jsem chytřejší.:myslim

Share this post


Link to post
Share on other sites

Zdar všichni, mám jen takovej dotázek, když zapnete klíček zapalování,je slyšet slabý bzučení z přístrojovky? (peugeot 2,1 Srdt) Já to auto koupil asi před 14dny tak teď jenom opravuju, ta elektrika je fakt hrozná. :aut

Share this post


Link to post
Share on other sites
Původně zaslal: davmed

Zdar všichni, mám jen takovej dotázek, když zapnete klíček zapalování,je slyšet slabý bzučení z přístrojovky? (peugeot 2,1 Srdt) Já to auto koupil asi před 14dny tak teď jenom opravuju, ta elektrika je fakt hrozná. :aut

Nemáš tam náhodou klímu ? Pak by to byl motorek teploměru. Je nad zámkem odkládačky před spolujezdcem, je tam mřížka.

Share this post


Link to post
Share on other sites
Původně zaslal: davmed

Zdar všichni, mám jen takovej dotázek, když zapnete klíček zapalování,je slyšet slabý bzučení z přístrojovky? (peugeot 2,1 Srdt) Já to auto koupil asi před 14dny tak teď jenom opravuju, ta elektrika je fakt hrozná. :aut

To je 405tka???

[upravil dne 9/9/06 Radek Hurvajz]

Share this post


Link to post
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!


Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.


Sign In Now

  • Recently Browsing   0 members

    No registered users viewing this page.