Robert34

Otáčkoměr,palivoměr,cyklovač stěračů

23 posts in this topic

Ahoj ve spolek,nesetkal se někdo se závadou,která mě trápí delší dobu? Jde o závadu otáčkoměru,palivoměru a cyklovače stěračů... Štouralo se v tom spousta mechaniků a závěr žádnej. Nespraveno. Jde to vše občas. Třeba se s tim někdo setkal.Díky za odpověd. Není tady někdo z Vysočiny..:roker

[upravil dne 8.9.06 Robert34]

Share this post


Link to post
Share on other sites

otackomer + palivomer je problem palubky precitaj zblaznila sa mi palubovka a cyklovac neviem ten som este nerozoberal:myslim

zadaj model kazde je ine:roker

Share this post


Link to post
Share on other sites

Je to 2,1 TD z roku 03.Mám ji už 10 let a najel jsem na ni přes 200 tisíc bez problému.... Ale ta elektrika mě štve.:myslim

[upravil dne 8.9.06 Robert34]

Share this post


Link to post
Share on other sites

Vyndej přístrojovku a pročisti konektory (jsou tuším dva), problémy s náhonem bys mít neměl, protože už by jsi měl mít elektronickej tachometr. Ještě mi napadá k tomu otáčkoměru: měj na paměti, že signál k otáčkoměru pochází řídicí jednotky EGR. Takže zkus okouknout ještě konektor na ní. Ale myslím, že problém bude na přístrojovce...

Share this post


Link to post
Share on other sites

Otáčkoměr i palivoměr jsou napájeny z pojistky č. 23. Z té jsou napájeny (kromě jiného, couvačky, senzory hladin apod.) v přístrojovce i kontrolky ruční brzdy a kontrolka hladiny oleje v motoru (ta červená, co ráda bliká). Pokud toto (kontrolka ručky) jde v okamžiku nefunkce, tak víš, že v obvodu pojistky to není. Napájení do přístrojovky jde pravým konektorem.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Tož zdarec,zkoušel jsem všechny možnosti,ale pořád nic... Byl jsem i na vrakáči a zkoušel jsem prohodit palubku,ale tou to asi nebude. Napájení od pojistky je taky ok. Mám za to,že bude zakopanej pes v té řídící jednotce,ale tu na vrakáči neměl. Otáčkoměr,mě tak moc netankuje,ale palivoměr a cyklovač mě štve.... Jináč díky. :roker

Share this post


Link to post
Share on other sites
Původně zaslal: Robert34

Tož zdarec,zkoušel jsem všechny možnosti,ale pořád nic... Byl jsem i na vrakáči a zkoušel jsem prohodit palubku,ale tou to asi nebude. Napájení od pojistky je taky ok. Mám za to,že bude zakopanej pes v té řídící jednotce,ale tu na vrakáči neměl. Otáčkoměr,mě tak moc netankuje,ale palivoměr a cyklovač mě štve.... Jináč díky. :roker

Kdybys někdy měl cestu do Opavy, tak ti můžu otestovat palivoměr i cyklovač. Mám oba náhradní.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Dobře díky.. Kdybych měl cestu,tak se ozvu... Jináč na ni nedám dopustit.

Share this post


Link to post
Share on other sites

to s tema steracema,mi delalo taky cyklovac nesel a pomala rychlost taky ne,na max to slo,ale obcas to vypadlo a byla to voda uvnitr motorku steracu. vycistil jsem a vse maka jak ma :)

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ahoj všem,

závada s otáčkoměrem u 2.1 je způsobená ŘJ. Někdy mi otáčkoměr naskočil a pak šel třeba i 200km ale jak nenaběhl tak už jsem věděl, že pojedu bez něj. Po výměně ŘJ vše OK. Zkuste vrakáč,ale nutno odzkoušet na místě.:papa

Share this post


Link to post
Share on other sites
Původně zaslal: Dante_HK_CZ

Ahoj všem,

závada s otáčkoměrem u 2.1 je způsobená ŘJ. Někdy mi otáčkoměr naskočil a pak šel třeba i 200km ale jak nenaběhl tak už jsem věděl, že pojedu bez něj. Po výměně ŘJ vše OK. Zkuste vrakáč,ale nutno odzkoušet na místě.:papa

ŘJ čeho?? EGR-u??

Share this post


Link to post
Share on other sites
Původně zaslal: Petr605

Ano, EGRu. Je to divný, ale je to tak.

No, už jsme si mohli zvyknout, že Frantíci dokážou propojit leccos. :potlesk

Share this post


Link to post
Share on other sites
Původně zaslal: Dante_HK_CZ

Ahoj všem,

závada s otáčkoměrem u 2.1 je způsobená ŘJ. Někdy mi otáčkoměr naskočil a pak šel třeba i 200km ale jak nenaběhl tak už jsem věděl, že pojedu bez něj. Po výměně ŘJ vše OK. Zkuste vrakáč,ale nutno odzkoušet na místě.:papa

Share this post


Link to post
Share on other sites

Měl jsi pravdu... Otáčkoměr už šlape byla ko řídící jednotka EGR. Díky za radu zas jsem chytřejší.:myslim

Share this post


Link to post
Share on other sites

Zdar všichni, mám jen takovej dotázek, když zapnete klíček zapalování,je slyšet slabý bzučení z přístrojovky? (peugeot 2,1 Srdt) Já to auto koupil asi před 14dny tak teď jenom opravuju, ta elektrika je fakt hrozná. :aut

Share this post


Link to post
Share on other sites
Původně zaslal: davmed

Zdar všichni, mám jen takovej dotázek, když zapnete klíček zapalování,je slyšet slabý bzučení z přístrojovky? (peugeot 2,1 Srdt) Já to auto koupil asi před 14dny tak teď jenom opravuju, ta elektrika je fakt hrozná. :aut

Nemáš tam náhodou klímu ? Pak by to byl motorek teploměru. Je nad zámkem odkládačky před spolujezdcem, je tam mřížka.

Share this post


Link to post
Share on other sites
Původně zaslal: davmed

Zdar všichni, mám jen takovej dotázek, když zapnete klíček zapalování,je slyšet slabý bzučení z přístrojovky? (peugeot 2,1 Srdt) Já to auto koupil asi před 14dny tak teď jenom opravuju, ta elektrika je fakt hrozná. :aut

To je 405tka???

[upravil dne 9/9/06 Radek Hurvajz]

Share this post


Link to post
Share on other sites

Néé je to 605, jen nevím jestli je ten zvuk normalní nebo ne, jen to slabě bzučí.:myslim

Share this post


Link to post
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!


Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.


Sign In Now

  • Recently Browsing   0 members

    No registered users viewing this page.