Sign in to follow this  
Followers 0
mmpc

Nefunguje ovladanie klimy.

21 posts in this topic

Zdravim vsetkych, mam Ulysse a mam problem, nejde mi vypnut kurenie, stale ide do kabiny horuci vzduch /teraz v lete/, vobec nereaguje potenciometer na klimatizacii, ten co je na studeny a teply vzduch.

Co s tym moze byt? poradte. :bojim

[upravil dne 24.9.06 mmpc]

Share this post


Link to post
Share on other sites

Alebo ako mozem aspon zatial vypnut to kurenie, nejaka klapka pri motore alebo co? poradte:(

Share this post


Link to post
Share on other sites

asi by to chtelo napsat, nejake podrobnosti k tomu autu, aspon rocnik, motor a zda mas klimu a jakou...

Share this post


Link to post
Share on other sites

Mam prezlecenenu 806- Fiat Ulysse , 2.0 ie super, benzin , 1995, manualna klima, a nefunguje mi regulacia tepleho a studeneho vzduchu, . Stale ide len, horuci vzduch. Klima zapne normalne aj vetraky. Co s tym moze byt? Nemate niekto schemu klimatizacie?

dik

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ahoj.Každá rada drahá,ale zkus prozatím něčím ucpat vstupní otvory (molitan nebo hadry)pro nasávání vzduchu,ty pod předním oknem.Ber to jenom jako nouzovku!!!Já musel investovat 8K do té destičky,protože mě zase nešlo zatopit.Nemusí to být ta destička,může to být i \"černá krabička\"ovládání motorku,motorek.......přeji Ti,aby to radši byla jen nějaká drobná blbost.P806

Share this post


Link to post
Share on other sites

Tak to mas stejny auto jako ja a asi i Kubis. Co bych zkusil na tvem miste:

Rozmontuj cernou cast palubovky na stredove konzoli kolem radici paky. Zacni popelnikem, potom manzeta kolem paky (hlavici nemusis sundavat) a nakonec dil s tlacitky a posuvniky. Posuvniky i tlacitka jdou sundat tahem nahoru. Jde to cele pomerne dobre, ale chte to trpelivost, abys nic neulomil.

Pod tim najdes plosnak s posuvnymi potenciometry a nekolika integraci. Zkus zkontrolovat patenciometr reulace topeni (promerit), zkontroluj konektory na dexce pripadne vizualne poskozenou soucastku. Ta deska zrejme dost trpi, protoze treba u mne tam byly vsechny zarovky podsviceni OK a taky dam byl docela bordel, vetne nejakyho mrtvyho hmyzu. Asi to tam pada skrze gumicky kolem tech posuvnejch ovladacu.

Dalsi moznosti je asi vadne servo u klapky, ale to nevim, kde presne je. Zkusim si poslechnout, zda to dela nejaky zvuk. Mozna, ze ti to bude vedet Kubis lepe...

Tak hodne stesi :super

Share this post


Link to post
Share on other sites

NEMATE NIEKTO SHEMU ZAPOJENIA TEJ KLIMATIZACIE? Ja to uz nemozem vydrzat v tom horku, a este aj kurenie naplno. Musim mat stale otvorene okna. Nepoznate niekto este nejaky sposob ako to otvorit , ten studeny vzduch nejako rucne, alebo kde je ten servo motorcek. Dakujem

Share this post


Link to post
Share on other sites
Původně zaslal: raa

Tak to mas stejny auto jako ja a asi i Kubis. Co bych zkusil na tvem miste:

Rozmontuj cernou cast palubovky na stredove konzoli kolem radici paky. Zacni popelnikem, potom manzeta kolem paky (hlavici nemusis sundavat) a nakonec dil s tlacitky a posuvniky. Posuvniky i tlacitka jdou sundat tahem nahoru. Jde to cele pomerne dobre, ale chte to trpelivost, abys nic neulomil.

Pod tim najdes plosnak s posuvnymi potenciometry a nekolika integraci. Zkus zkontrolovat patenciometr reulace topeni (promerit), zkontroluj konektory na dexce pripadne vizualne poskozenou soucastku. Ta deska zrejme dost trpi, protoze treba u mne tam byly vsechny zarovky podsviceni OK a taky dam byl docela bordel, vetne nejakyho mrtvyho hmyzu. Asi to tam pada skrze gumicky kolem tech posuvnejch ovladacu.

Dalsi moznosti je asi vadne servo u klapky, ale to nevim, kde presne je. Zkusim si poslechnout, zda to dela nejaky zvuk. Mozna, ze ti to bude vedet Kubis lepe...

Tak hodne stesi :super

ja si myslim , ze to bude asi ten motorček klapky, dosticku som vycistil, ovladanie vetraku ide, len ta klapka na teplo/chlad nie. Ma to vydávat nejaký zvuk?

A ked zapnem vnutornu cirkkulaciu vzduchu, tak niekedy ide, a niekedy nejde /viac nejde ako ide/. Tieto servo motorceky je pocut. dik za rady, a kolko to stoji ta dosticka?

Share this post


Link to post
Share on other sites

zkusim se na to podivat - mozna budu resit podobny problem, zda se mi, ze se mne v aute zcela neprepne klapka a stale to mirne pritapi...

Jeztli ti toho nefunguje vic, tak by to mozna mohl byt i nejaky studenak nebo ukostreni... Zkusim nekde sehant to schema.

BTW vim o jednom Ulysse na vrakovisti, ktery ma asi vetsinu topeni - ale nepoznam, zda mel klimu nebo ne - palubka a interier je totalne rozebrany a predek auta chybi...

Kdyz to vyfotim , dokaze to nekdo poznat?

Share this post


Link to post
Share on other sites

pre raa:

;)

To by bolo super ta schema. ja to tiez nemozem zohnat. keby som aspon vedel , kde mozu byt tie motoreky klapky.

Nahodou nemas znak na prednu masku Fiat ? ////.

Nikde ho nemozem zohnat

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ahoj.Mě stála ta destička 8 000.-.Nefungovalo ovládání klapky pro teplo-chladno.Teď když posunu páčku,tak je ještě chvíli slyšet,jak jede motorek.Zjistil jsem i kde je tišťák přepálený (tedy odkud už to nevede dál),ale bez schématu jsem byl v koncích.Jelikož jsem tehdy neměl ani to správné nářadí,dal jsem to spolu s jinými vadami do Autosvoboda-koncesionář a pustil to z hlavy.Spravili to perfektně.Při koupi vozu jsem počítal ještě s dalšími investicemi,a tak bylo z čeho to doplatit.P806

Share this post


Link to post
Share on other sites

takze sa to musi dat aj opravit da desticka, nie? ved tam je par odporov a integrace, skusim to dat niekomu premeret, mozno tam bude iba studeny spoj. a ty mas tu schemu? velmi by mi pomohla.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ahoj.Tak na té moji je SMD montáž,to se s notnou dávkou trpezlivosti dá zvládnout proměřit.Ale tišťák je vícevrstvý,tak mi nepomohlo ani pečlivé oškrábání barvy a prosvěcování.Schéma nemám,jinak by to byla brnkačka.A vyndávat ten dobrý kus z auta a znovu proměřovat - se přiznám nechci znovu podstoupit.P806

Share this post


Link to post
Share on other sites
Původně zaslal: mmpc

takze sa to musi dat aj opravit da desticka, nie? ved tam je par odporov a integrace, skusim to dat niekomu premeret, mozno tam bude iba studeny spoj. a ty mas tu schemu? velmi by mi pomohla.

pokud ti to nejak pomuze, tak v mem aute to vypada takhle

post-0-14109594858802_thumb.jpg

Share this post


Link to post
Share on other sites
Původně zaslal: mmpc

pre raa:

;)

To by bolo super ta schema. ja to tiez nemozem zohnat. keby som aspon vedel , kde mozu byt tie motoreky klapky.

Nahodou nemas znak na prednu masku Fiat ? ////.

Nikde ho nemozem zohnat

tady mas par fotek toho Ulysse, snad tam najdes to, co potrebujes.

post-0-14109594859055_thumb.jpg

Share this post


Link to post
Share on other sites

Tak ja mam presne to iste ovladanie klimy. Lebo P806 a evasion maju inak zapinanie klimy a cirkulacie. Ja mam to iste co ty.

A na tych obrazkoch, ktore mozu byt tie motoceky? Podla mna ten cierny, co ide k to mu ten zvazok kablov, ale nie som si isty.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ahoj,Citroen Evasion 2.0CT mám taky problém s větráním a to takovej, že se vůbec nezapne větrák, nezávisle na klimě...ta dle kontrolky funguje. Prostě ten poťák nic nedělá a tím pádem ani nic ostatního. V těch vedrech bych se rád ochladil a navíc i když to nefouká tak z toho za jízdy jde teplej vzduch, nevím jestli to má něco společnýho ještě s poťákem od teploty nebo ne. Měl jsem to teď už rozdělaný ve stavu jak je na tý první fotce, všude binec, nicméne se nám nepodařilo vyndat bez dalšího rozdělání palubky tu konzoli na které jsou ovládací prvky větrání a navíc jsme se toho trochu báli. Některý věci jsou v tom aute vážně šílený. Má teda cenu to vyndat, oddělat ten tišťák co je shora přístupněj 4ma hvězdičkama nebo dotoho radši nerejpat? Dokonce se mi zdálo, že cca před pár měsíci se mi při maximální hodnotě větrání zpomalila tato maximálka. Prostě to od tý doby foukalo trochu míň... Díky za všechny poznatky a rady. Rád bych to co nejdřív vyřešil. ;)

Share this post


Link to post
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!


Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.


Sign In Now
Sign in to follow this  
Followers 0

  • Recently Browsing   0 members

    No registered users viewing this page.