Sign in to follow this  
Followers 0
Guest MMMMM

Jak tuningujem naše miláčky

43 posts in this topic

MMMMM: Nauc se prosim sklonovat slovo tuning a tuner. Kdyz jsem to cetl behal mi mraz po zadech. Ta stranka je hrozna a jediny co bych koupil jsou ty vzduchovy filtry JR. Jinak jedna z nejlepsich stranek o tuningu je http://www.autotuning.cz kde se dozvis spoustu zajimavejch veci. Nakupovat doporucuju v tuningovejch shopech jako jsou v Praze treba Escape6, Sport styl nebo C.A.T. ktery sidlej na Jeremenkovy. Co se tyka Escape6, tak u nich mame jako klub slevy.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Jo jo JR má absolutní pravdu. Je tuning a TUNING. Značkový tuneshopy ti vyjdou vstříct a máš tam určitý záruky, když si koupíš plasty od nějakýho mazala často na tom budeš sedět hodiny aby to nějak pasovalo. Jinak slovo tuning neznamená polepit auto plastama, světýlkama a tak. Ladit se musí převážně motor a pak zbytek. Ale to by bylo na dlouho.......

Jinak každej si dělá auto podle vkusu, pak je jen problém kdo jakej ten vkus má a kolik do toho chce vrazit. Pokud někdo má desítku a de tunit tak a? se na to radši vyprdne. :mad::mad::mad::mad:

Ufffff to sem se nějak rozepsal:D:D:D:D:D

Share this post


Link to post
Share on other sites

JR co je na těch stránkách špatnýho? ja měl za to že firma mattig je dobrá :)

Share this post


Link to post
Share on other sites

stefan: ME uz odradilo na uvodni stranci nazv jako Isotta, ITC a samolepici dekory

Share this post


Link to post
Share on other sites

mattig je specialista na znacku opel. Jinak dela jedno kridlo na peugeota 306ku a mracitka. A je hrozne draha.a to co dela na popel se me osobne moc nelibi!!!

Share this post


Link to post
Share on other sites

A druha vec je ta ze stejne jako JR jsem protilidem co upravujou auta stylem co doma nejdu nebo co mi da kamarad to tam placnu. A cim vic tim lip. Sice ja osobne bych u sebe do motoru nesahal ale opticky tuning chci taky delat ale vse musi mit nejaky styl a musite mit predstavu jak vase auto ma vypadat.

Share this post


Link to post
Share on other sites

stefan: Mattig je dobrej, ale nepatri k nejlevnejsim, jak uz rekl Cabrio. Neni to ale specialista na Opely, ale na vsechny nemecky auta. Maji i docela hezkej kit na Koktavku a ostatni koncernovy auta. Na Peugeoty nedelaji jen mracitka, ale i kridla a tmavou optiku.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Pár předpokladu k tunningu.

1)Mít auto, které chcete tunnit

2)Zvažte k čemu všemu to auto budete používat.

3)Mít aspon malé estetické citění nebo někoho kdo Vám v tom poradí

4)Mit pro tunění nadšení, pokud jej nemáte nesnažte se o to.

5)Mít peníze, nebo šikovné ruce, popřípadě oboji

6)Nesnažte se na vůz naplácat co kde vidite, to dělejte o vanocích na vanočním stromku v jednoduchosti je síla

7)Nesnažte se moc kopírovat , skuste vytvořit něco co by prozradilo váš styl

8(Pokud máte manželku nebo přítelkyni, která nemá pro váš koníček pochopeni, pak jste tyto řádky četli zbytečne a raději zapomeňte na cely tuning protože ji to nevysvětlíte a nebo bojujte ..a pak se pochlubte.

:D:D:D:D

Tak to jsopu asi hlavni rady s kterýma se plně stotožňuji

Share this post


Link to post
Share on other sites

JR - az budu psat slohovku tak se ozvu.Jinak nam vsem to slovo tuning vysklonuj. Slovo tuner se tam vubec neobjevylo. Zkuz priste vynechat prkotyny a prejdy rovnou k vjecy :P

Share this post


Link to post
Share on other sites

JR ale hlvní specializace je Popel jelikoz zakladatel byl závodní jezdec s popelu. Jinak vým ze delaji kridla na peugeoty a jine ale cena je dosti vysoka a spousta mi toho prida moc brutalni a nelibi se mi to!! Mattig neni moje krevni skupina

Share this post


Link to post
Share on other sites

MMMMMMMM: Vezmi to takhle: tuning = ladění, takze ladite = tunite, ladim = tunim ..... atd

Jo koukam, ze slovo tuner se tam vubec neobevilo a nechapu co znamena slovo tuningy v posledni vete???!!! A v zivote jsem neslysel \"nakupovat tuningy\" a to uz se v teto oblasti pohybuju docela dlouho.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Jak tak čtu umíte se natchnout pro danou věc :D co se týká mě tak já až to financ dovolí tak dám na auto křidélko bez něho mi připadá ten sedan takovej holej možná mračítka a tím budu končit o motoru nemůže být řeč ten mi jezdí na spotřebu a ta je u mě na prvním místě :)

Share this post


Link to post
Share on other sites

Jo chlapci, radši mi vymyslete jak na přístrojovku. Chystám model II a nebude to prdel. Chci nechat rudý ciferníky, ale oproti starýmu modelu modrý ručky budíků. Mám to tady rozhozený na stole na takřka prvočinitele a je to samej světlovodič a nemám tušení, co to provede, až se to toho pustím, páč se ty světlovodiče budou muset notně poupravit. Myslím, že zrovna s tímhle se žádná tunerská firma :D (je to tak dobře?) takhle nenimrá a jestli to bude vypadat podle mejch představ, tak budu náležitě pyšnej. :cool: Jak praví Stefan: my ropáci si na motoru moc nepohrajem, tak alespoň takovýhle blbinky.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Hics: tak to hodne stesti, prichystej si tenkou pilku na rozrezani tech svetlovodu a nejakou cernou neprusvitnou folii na separaci barev :) a dobre lepidlo na slepeni dohromady.

Ale napada mne jina vec, podmalovat popisy na pristrojovce bile a seshora na ne svitit UV zarivkou. Jen kdo by se na to vydrzel divat...

Share this post


Link to post
Share on other sites

HIcs to snad uz neni tuning ale prace pro hodinare:D:D:D:D

Share this post


Link to post
Share on other sites

Mate nekdo zkusenosti u 406 s polepem pod budiky.Jak na to?Jak je to narocne.Dik

Share this post


Link to post
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!


Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.


Sign In Now
Sign in to follow this  
Followers 0

  • Recently Browsing   0 members

    No registered users viewing this page.