Přejít na obsah
  • Aktuální cíle darů

Samovolné zvyšování otáček??? Proč to dělá?


Guest Aleku

Recommended Posts

Zdravím pežoťáci, prosím o radu, pokud jste se s tím setkali a řešili.....přijdu, nastartuju, nechám volnoběh, a tak na minutu otáčky rychle lítají od 1 000 - 2 500 Kč, nebo jedu z kopce se zařazenou trojkou bez plynu, vyřadim a opět lítají otáčky tak minutu??? Co to chce? Při tom se mi zdá, že při padání otáček od 1200 do těch volnoběžných cca 500 padají otáčky pomalu a tak nějak chrčí motor divně.... Vůbec netuším co si to vzpomělo. Děkuju za rady... že by něco se vstřik. čerpadlem či nějakým čidlem...netuším (jedná se o motor 2.1 TD 12V)

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

zdarec...

Mám tu samou káru a tohle mi taky dělá.... víš co to je? byl jsem s tím v kladně s autorizováném servisu Lucas a ukázalo se, že je to vadný magnet. ventil pro dodávku paliva....sám o sobě stojí 7000,-

ale prej se ta oprava muže vyhoupnout i na 25000,-

Dobrý ne? Taky nevím, co s tím budu dělat...........

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Ahoj, no jsem rád, že v tom nejsem sám....teda spíš, že to taky někomu dělá a může mi poreferovat....ale ta cena je fakt hustá!:bojim Koukám, že se tomu nevyhnu, ten magnet jsem měnil již na 405 - stál 3 700Kč. Tedy jestli je to ten co je ve střikovacim čerpadle...? Ale každopádně díky moc, že jsi se ozval...písni jak pokračuješ:papa

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Ahoj! Tak dnes jedu do práce, 2km dlouhý kopec, pak 2km dolů a v tom na 3př. st. bez plynu, a najednou cítím jak auto škube, vyřadim a otáčky zase začnou lítat mezi 1 000 - 2000ot/min, lehce jsem se dotknul plynu a otáčky vyletěly až na 4 000:grr sílený, co to umí....:bojim

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

  • O 4 týdny později...

Odpovídám si sám:roker Takže příčina, proč otáčky motoru samovolně vybíhají až ke 4000ot/min. je v čerpadle....jedná se o čidlo otáček rotoru čerpadla.... (čidlo 9 700Kč bez DPH) celkový repas čerpadla cca 25 000Kč s DPH!!!:grr Takže obvolávám vrakoviště....

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

  • O 3 měsíce později...

Tak pozor, pokud vám to taky takhle začne zlobit....může se jednant o teplotní čidlo, které dává info řídící jednotce, z boku motoru nad převodovkou....stačí vyměnit a auto má stálé otáčky...vyzkoušeno...pokud nepomůže, opravdu půjde o opravu čerpadla...ale často stačí toto čidlo...

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

  • O 3 týdny později...

Nazdar chlapy,

co tady popisujete, tak to samý řešil otec. Má 406 2.0 HDi 66 kW a na volnoběhu měl zvýšený otáčky a občas kolísaly. Byl v prdeli ten regulátor plynu co je na konci plynovýho lanka v motoru. Novej stojí něco kolem 4500,- a nakonec ho sehnal na vrakáči za 1000,-. Vím, že ten problém popisujete u klasickýho diesela, ale třeba někdo něco takovýho řeší i u HDi. Zdar a sílu.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

  • O 3 měsíce později...

Zdar, i když je tohle forum starší rád bych taky přispěl a něco se dorvěděl jak vám to dopadlo. Mám ten samej problém jen bych to u meho TD upřesnil, že to dělá poure v době kdy je motor ohřátý tak na 70stupňu( odhad ) studenej ani teplej to nedělá.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Původně zaslal: bóža

Zdar, i když je tohle forum starší rád bych taky přispěl a něco se dorvěděl jak vám to dopadlo. Mám ten samej problém jen bych to u meho TD upřesnil, že to dělá poure v době kdy je motor ohřátý tak na 70stupňu( odhad ) studenej ani teplej to nedělá.

První krok: výměna teplotního čidla ( pro jistotu předem možná diagnostika):papa

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Původně zaslal: bóža

Díky za tip zkusim a urcitě dám zprávu jak to dopadlo. Kouknu se tu ještě jestli najdu jak vypadá to čidlol a hlavně jestli stačí jen tip motoru :super

Jedná se o čidlo na (pohled proti autu) pravém boku motoru pod hlavou nad převodovkou. Teď nevím jakou má barvu, typ motoru by měl stačit...

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Asi mám blbej dotaz nebo mi to uniklo,které z těch tří je to správné a nebo se musí vyměnit všechny 3,mě taky padají otáčky od 1200 dolu děsně pomalu ale jen někdy a na budíku mám teplotu tak 75°C ,termostat jsem vyměnil,krokáč nechal v servisu vyčistit a stejně to dělá a v zátahu na 5 mi motor mírně pocukává jako bych jel po hrbatý silnici ,ale taky jen někdy?Nevím si s tím rady?

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Původně zaslal: komisar

nevím nebyl jsi na té diagnostice u toho kluka??

ne, nedostal jsem se k tomu. Nejdřív si na něj musím zjistit telefon a zavolat mu. Jinak ten problém je co auto mám a na diagnostice to neukázalo nic. Na diagnostiku chci kvůli tomu BSI a teploměru.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Zúčastnit se diskuse

Můžete odpovědět a až poté se registrovat If you have an account, sign in now to post with your account.

Návštěvník
Odpovědět na toto téma...

×   Byl vložen obsah s formátováním.   Restore formatting

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Kdo si právě prohlíží tuto stránku   0 registrovaných uživatelů

    • Žádný registrovaný uživatel si neprohlíží tuto stránku
×
×
  • Vytvořit...