Misoo Odesláno 17. srpen 2006 Sdílet Odesláno 17. srpen 2006 Zdravim. Mam ju uz 2 roky ale vas som objavil az teraz Mam zopar problemov (ako inak): 1. vypnuty motor (kluc von zo spinacej skrinky) a ked stlacim spinac na zopnutie vnutornych lamp (ten pri nastavovani spetakov), cvakne relatko ako pri otvoreni dveri, zopne sa lapmpa IBAZE problem je ze zaroven zopne aj brzdova pumpa (pocut vrcanie), pristrojovka-kontrolky a vetranie. Ako keby som otocil klucom v spinacej skrinke Je za to zodpovedny kabel 33M, ktory ide (podla schemy) zo spinaca osvetlenia do spinacej skrinky na prvy kontakt (po otocenie klucom o jednu polohu). Je to normalne? Myslim ze nie. Podla mna je tam na to aby som si mohol zapnut lampu pri vypnutom motore a nemusel otvarat dvere, nie? Zeby skrat? A este by ma zaujimalo aku ma funkciu ten spinac pri spustenom motore-zapina velke lampy? Lebo ked je spusteny motor funguju dva male spinace na strope pri svetlach-spinaju dve mensie svetielka pri dvoch velkych... Je to malickost ale stve ma to 2. stierace-poloha \"off\"-ok; poloha dole pod \"off\" (1-2 cykly)-ok; prva poloha nad \"off\" (nastavitelna frekvencia stierania)-problem-funguje ako sa jej zachce-raz ide, raz nejde; druha poloha nad \"off\" (pomalsie stieranie)-ok; tretia poloha nad \"off\"-stierace sa zastavia a ani o militer sa nepohnu. Ostrek-z neznameho dovodu nefunguje, doteraz fungoval (voda tam je). Mam podozrenie na odfajcenu riadiacu jednotku stieracov (honosny nazov pre 3-relatko a nejaky IO-je to taka modra krabicka zapichnuta z hornej strany poistkoveho panelu). Nema niekto schemu? V pgte si za to zapytaju urcite slusnu palbu, radsej si to prepajkujem sam-dokopy tam nic nie je... A este-ako sa dostanem k motorceku ostreku? Mozno to budu kontakty... 3. prevodovka-synchron, skripanie pri radeni 3 a 4, skoda reci 4. motor straca olej-meneny simering na vacke, vytesnovana olejova nadrz. Mam podozrenie na simering na klukovej hriadeli-spoj motor-prevodovka je dost zasvineny olejom. Plus to presakuje cez potrubie sania vzduchu-jak sa to napaja na bazmek ovladajuci plyn (vzduchove klapky?), ale tam to nie je nic kriticke. 5. stracam vodu. Neveriacky som ziral na tu plastovu ciapocku (rovnaky rozmer ako na ventilku kolesa) na hadici za motorom co vedie do utrob-roztrhlo ju a voda striekala peknym gejzirkom To cely okruh chladenia drzi na jednej mini-ciapocke?!! Dal som tam z kolesa ale je z makksieho plastu, takze to preteka a cakam kedy to vyleti. Nejake napady? Rozmyslal som nad hlinikovou ciapockou z nejakeho tuning-shopu 6. nefunguje mi na pristrojovke zopar ziaroviek (btw-zatial som ani raz nevidel kontrolku ABS-ani pri starte, som zvedavy ci je len vypalena alebo ju niekto schvalne vybral ) a ten navod na \"sundani pristrojovky\" uz na nete nie je, mohol by mi niekto opisat ako nahodit to lanko tachometra? Urcite ma este nieco napadne ale zatial asi vsetko, tak cakam nejake tipy Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
lastivkaa Odesláno 17. srpen 2006 Sdílet Odesláno 17. srpen 2006 1,no lanko tachometra krasne nahodis z motoroveho priestoru normalne ho tam zatlacis ale predtym ako das palubovku naspät lanko zaclac co najviac smerom ku motoru. 2,co sa tyka ABS si si isty ze ho mas lebo ja mam presne take iste auto a ABS tam nie je. 3,dalsia vec s tym svetielkom/vypinacom daj dolu stredovy tunel su tam kostriace kable odsrubuj precisti daj naspät mne to pomohlo alebo vyber vypinac a precisti ja som tam mal neskutocne studene spoje Skus kontaktovat fusion skusim ti pozriet aj doma v PC ci to nemam:papa teda ten postup na vybratie palubovky [upravil dne 17/8/06 lastivkaa] Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Misoo Odesláno 17. srpen 2006 Autor Sdílet Odesláno 17. srpen 2006 1 narvem to lanko od motora aj ked nemam pristup pod auto? maximalne tak deka na zem. 2 abs tam je, zopar krat mi zacalo kopat do pedalu pri fest prudkom brzdeni, len ze ci to nebola skorej nahoda ako normalna funkcnost 3 kostriace kable som nasiel, skusim. spinac spina v pohode, meral som ho. ale mam skorej podozrenie ze problem bude ta 33M. asi pojdem po kabli... fusionovi som sa ozval na icq, nebere:( Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
lastivkaa Odesláno 17. srpen 2006 Sdílet Odesláno 17. srpen 2006 ku lanku sa dostanes bez problemov je hned na spodnej lavej strane posilovaca brzd v motore ak daco treba tu mas cislo na icq 257-882-421 skusim ti to odfotit ABS nechapem mam take iste auto no co uz Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Kdo Odesláno 17. srpen 2006 Sdílet Odesláno 17. srpen 2006 Původně zaslal: Misoo 1 narvem to lanko od motora aj ked nemam pristup pod auto? maximalne tak deka na zem. Před vyndáním přístrojovky povytáhni bovden náhonu z motor. prostoru ( na zadní příčce vlevo pod tělem brzd, vedle bovdenu plynu, má na sobě takový balónek), a po montáži ho zase nasuneš zpět. Sám se navede do unašeče náhonu. Původně zaslal: Misoo 2 abs tam je, zopar krat mi zacalo kopat do pedalu pri fest prudkom brzdeni, len ze ci to nebola skorej nahoda ako normalna funkcnost všechny 605ky mají ABS. Rozhodně 2,0SRI z 91. Původně zaslal: Misoo 3 kostriace kable som nasiel, skusim. spinac spina v pohode, meral som ho. ale mam skorej podozrenie ze problem bude ta 33M. asi pojdem po kabli... taky jsem to dělal, ale už si to nepamatuju přesně, takže jen rámcově (někde ale mám schéma zapojení osvětlení, zpožďovače, poziček ve dveřích a čtecích lampiček, včetně toho spínače /ten je kombinovaný a spíná několik obvodů/, pokusím se ho najít). Spínač mi taky sám o sobě spínal, ale chyba byla v kontaktech toho konektoru, co se na něj zespoda nasazuje. Zkus trochu napružit ty kontakty (mě pomohlo je trochu torzně zkroutit). Dále, jde ti správně časový spínač osvětlení (zpožďovač), co je vpravo u ventilátoru topení?? Mně zlobil a po opravě jsem musel hledat další závadu (ten kontakt spínače). Časový spínač a tenhle manuální jsou spolu nějak ve vazbě a v okruhu a fungují nějak proti sobě s obracením polarity ve vodičích, čímž se ovládají. Takže teoreticky (jen moje dedukce), pokud někde zůstal sepnutý plus a zmačkneš ten spínač, tak se přes něj dostane plus tím vodičem 33M do spínací skřínky a chová se to, jako když zapneš zapalování. Přes ten společný el. uzel ve skřínce jsou pak napájeny i ostatní obvody zapalování. Takže ten 33M bych nepodezíral, chce to zjistit, odkud se v něm bere ten plus, resp, z kterého vodiče po sepnutí spínače a po něm jít. Logicky, plus v něm má být až po zapnutí zapalování. Mám dojem, že přes něj je pak zpětně ovládán ten zpožďovač a proto osvětlení zhasne hned po zapnutí zapalování. Ten zpožďovač ještě dostává impulzy od centrálu, proto rozsvítí po odemčení, resp. ihned zhasne po zamknutí. Snad jsem to nenapsal moc chaoticky. Add stěrače: vyměň to ovládací relé o kterém si psal. To ovládá všechno ohledně stěračů a ostřiku. Pokud neuvažujem nefunkční čerpadlo ostřiku. [upravil dne 17.8.06 Kdo] [upravil dne 17.8.06 Kdo] Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Fusion Odesláno 17. srpen 2006 Sdílet Odesláno 17. srpen 2006 Se stěračema je to častej problém, mě nejvíc blbně ta poloha která se dá nastavovat, tedy nad off. Občas nejede vůbec. A taky blbe poloha 1 dolů, občas stírá podle toho jak tlačím nebo zůstane vyset. Většinou to dělá když je mokro (zrovna když to potřebuju takže bych to přisuzoval kontaktů u motorku někde. Pokud ti ale blbnou všechny polohy, mohla by být chyba v páčce u volantu. Původně zaslal: Kdo všechny 605ky mají ABS. Rozhodně 2,0SRI z 91. [upravil dne 17.8.06 Kdo] Nemají. Rozhodně ne můj 2.0SRi z 91. Některý 2.1Td taky ne. 2.0SLi většinou ne. Vyšší výbavy jo a od 95 snad všechny měly. Zpožďovač - link Něco o brzové pumpě - link Vynechávání ABS se tu taky dost řešilo, mělo by se to dát najít tady v sekci 605. Kapalina - ten venitlek za hlavou mám taky z kola protože sem ho ztratil. Ten z kola se musi trochu uříznout jinak při dobrým dotáhnutí praskne. Jinak v chl. okruhu není takovej talk aby to vystřelilo, bylo by ale stejnak lepší tam mít tu pevnější čepičku. Jinak kolik se té vody ztrácí? Je dost pravděpodobný že je v háji radiátor. Podívej se k spolujezdcovi jestli není mokrá podlaha nahoru vlevo směrem k motoru větrání. A taky se podívej jak je u země fuk na nohy, tam bývá voda. Jo a ten ventilek je ještě jeden a to na termostatu. Pokud to teda beru podle svýho auta, nevím o jakým motoru se tu jedná. Jo a rozebrání přístrojovky - link [upravil dne 17/8/2006 Fusion] Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Kdo Odesláno 18. srpen 2006 Sdílet Odesláno 18. srpen 2006 Původně zaslal: Fusion Nemají. Rozhodně ne můj 2.0SRi z 91. Některý 2.1Td taky ne. 2.0SLi většinou ne. Vyšší výbavy jo a od 95 snad všechny měly. Sestra má taky 2,0 SRI z 91 a má ho, já mám Svdt a mám ho taky. I ostatní, co jsem viděl ho měly. Byl jsem na tom, že je ABS ve standardu. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Kdo Odesláno 18. srpen 2006 Sdílet Odesláno 18. srpen 2006 Mám schéma zapojení vnitřního osvětlení. Posílám ho Fusionovi. Zatím bych sem napsal jen pár svých poznámek, co jsem si dělal, když jsem taky řešil závady osvětlení. - vnitřní spínač je vlastně dvojitý přepínač ovládající dva obvody. Ve vypnutém stavu spíná výstupy 5A - 2A, 5B - 2B a v zapnutém 5A - 4A, 5B- 4B. jednotl. výstupy: 1B - oranž. slabý (25M) = \"+\" od spínače hl. světel pro žárovku osvitu toho spínače 2A - hnědý silný (16C) = stálý \"+\" přes F27 2B - oranž. silný (40F) = \"-\" od dveřních kontaktů 4A - hnědý silný (33M) = \"+\" od zapalování přes F5 4B - zelený slabý (M145) = kostra (i pro žárovku osvitu) 5A - fialový silný (416) = do strop. svítilen 5B - šedý slabý (44D) = do zpožďovače - pozice. 4 V okruhu je ještě zpožďovač se sedmi vývody (zleva): 1 - sv. růžový (201E) = \"+\" impulz od centrálu (cca 1 sec, po dobo běhu centrálu), otevření, rozsvítí se světlo 2 - oranž. (33N) = rozpínací \"+\" od zapalování přes F5, světlo ihned zhasne - nuluje funkci časovače 3 - oranž. (202E) = \"+\" impulz od centrálu, zavřeno, světlo ihned zhasne 4 - šedý (44D) = přes vnitřní spínač (poz. 2B-5B) \"-\" od dveřních kontaktů 5 - oranž (66A) = k strop. svítilnám 6 - zelený (M16A) = kostra 7 - hnědý (16) = stálý \"+\" přes F27 Vlastní zapojení je dost komplikované a chce to se podívat do toho schématu. Snad se podaří ho sem dostat. Ale zjistil jsem, že je asi zjednodušené, protože nikde nejsou uváděná relátka. a přitom jsou tam dvě. Jedno na stropní a druhé na dveřní světla. Jsou slyšet při zavření dveří a pak při zhasnutí stropních světel Vnitřní spínač je zapojen tak, že můžu při vypnutém zapalování a otevřených dveřích jeho aktivací vypnout osvětlení (větrání v létě na zahradě), bohužel toto nemá vliv na dveřní červeno-bílá světla, ty svítí pořád. Pokud spínač nechám zapnutý, tak při otevření centrálem a vlastních dveří se světla nerozsvítí. Na to je nutné ho zase vypnout. Pokud bych ho nechal zapnutý, tak se světla rozsvítí až po zapnutí zapalování, protože při běžícím motoru, resp. zapnutém zapalování si jeho aktivací můžu rozsvítit. Čtečky jdou nezávisle na vnitřním osvětlení při zapnutém zapalování. [upravil dne 18.8.06 Kdo] Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Misoo Odesláno 18. srpen 2006 Autor Sdílet Odesláno 18. srpen 2006 mam schemu toho zapojenia, ibaze ma stale metie suciastka 3005A. viem ze 3005 je samotny oneskorovac, ale co je 3005A mi je nejasne. problem je ze v scheme ide kablik 16A (stalych +12V) do vstupu 5 na suciastke 3005A, ibaze u mna ide do vstupu 7 na 3005. snad by stalo za zmienku ze vnutorne osvetlenie v mojom aute sa sklada z: centralne svetlo vpredu-2 velke lampy ovladane dverami a spinacom pri rucnej a 2 male lampy ovladane spinacmi pri nich (hore). potom mam uz len jednu lampu na pravej a jednu lampu na lavej strane vzadu nad pasaziermi, su spojene s velkou centralnou dvoj-lampou (ta ovladana dverami a spinacom). vo dverach nemam nic a ani ziadne ine spinace... lampy ovladane dverami som dostal do \"nudzoveho rezimu (svietia pri otvorenych dverach)\" nasledovne-vytiahol som oneskorovac (3005) uplne z obvodu a natvrdo som spojil konektory 7 (+12V) a 5 (ide k hornym lampam) - tym padom som dostal stalych 12V hore na lampach. zistil som ze kablik 16C na spinaci (3006) by mal mat kontakt so zemou ak sa otvoria dvere-to znamena ze rovno cez dverovy spinac; ibaze nech som skusal ako som chcel, skrat s kostrou som nenameral-spojil som teda na spinaci kontakt 2A (inkriminovany kabel 16C) s kontaktom 2B, ktory by mal teoreticky podla schemy byt spojeny so 16C. lampa svieti ak sa otvoria dvere, ibaze akonahle som odstranil prepojku 5 a 7 a nahradil ju oneskorovacom (vymenil som tranzistor IRFZ12-bol poskodeny) prestalo to fungovat... teraz mam dalsi postreh a otazku: podla mojho nazoru oneskorovac dostava prikaz na spojenie 7 (+12V) a 5 (lampy), pravdepodobne prostrednictvom kablika 440 (vstup 4). mohol som robit co som chcel, 5 a 7 nespojil, teda svetlo nema ako dostat +12V. skusal som otvorit/zatvorit dvere, zapnut/vypnut spinac, proste nic. moze byt problem v oneskorovaci? pretoze kablik 440 ma kontakt s kostrou pri otvorenych dverach a ked sa zavrie kontakt straca (podla navodu na oneskorovac je to OK). ako som spomenul, vymenil som hlavny spinaci tranzistor IRFZ a jedine co sa zmenilo je, ze prestalo mi zapinat brzdovu pumpu, vetranie a pristrojovku (HURA!) ked stlacim ten stredovy spinac... potreboval by som schemu zapojenia toho oneskorovaca ak by to niekto mal prosim poslite a pripadne aj schemy zapojenia osvetlenia na keo99@azet.sk ostatne problemy (pristrojovka, stierace, voda) budem riesit ked spravim to svetlo... lastivkaa-prosim posli tu fotku nahonu tacho na mail. vdaka fusion-kde najdem termostat a ako sa k nemu dostanem? troska mi ta voda tecie spopod ciapocky co som menil, ale nic hrozne. dnes to skusim odmerat kolko straca, idem na chatu po dialnici, som zvedavy... Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Kdo Odesláno 18. srpen 2006 Sdílet Odesláno 18. srpen 2006 Původně zaslal: Misoo mam schemu toho zapojenia, ibaze ma stale metie suciastka 3005A. viem ze 3005 je samotny oneskorovac, ale co je 3005A mi je nejasne. problem je ze v scheme ide kablik 16A (stalych +12V) do vstupu 5 na suciastke 3005A, ibaze u mna ide do vstupu 7 na 3005. Mohl bys mi ukázat to schéma? Na tomhle schematu, co tam dá Fusion díl 3005A není. Pošli mi ho mailem, poslal jsem ti zapojení Původně zaslal: Misoo snad by stalo za zmienku ze vnutorne osvetlenie v mojom aute sa sklada z: centralne svetlo vpredu-2 velke lampy ovladane dverami a spinacom pri rucnej a 2 male lampy ovladane spinacmi pri nich (hore). potom mam uz len jednu lampu na pravej a jednu lampu na lavej strane vzadu nad pasaziermi, su spojene s velkou centralnou dvoj-lampou (ta ovladana dverami a spinacom). vo dverach nemam nic a ani ziadne ine spinace... Ty malá světla jsou tzv. čtečky (viz výše) já je mám i v zadních světlech místo toho obdelníku u plexiskla. Ve dveřích mám ještě červeno bílé lampičky ovládané na dveřní kontakt, ale zhasnou hned po zavření. Původně zaslal: Misoo lampy ovladane dverami som dostal do \"nudzoveho rezimu (svietia pri otvorenych dverach)\" nasledovne-vytiahol som oneskorovac (3005) uplne z obvodu a natvrdo som spojil konektory 7 (+12V) a 5 (ide k hornym lampam) - tym padom som dostal stalych 12V hore na lampach. zistil som ze kablik 16C na spinaci (3006) by mal mat kontakt so zemou ak sa otvoria dvere-to znamena ze rovno cez dverovy spinac; ibaze nech som skusal ako som chcel, skrat s kostrou som nenameral-spojil som teda na spinaci kontakt 2A (inkriminovany kabel 16C) s kontaktom 2B, ktory by mal teoreticky podla schemy byt spojeny so 16C. lampa svieti ak sa otvoria dvere, ibaze akonahle som odstranil prepojku 5 a 7 a nahradil ju oneskorovacom (vymenil som tranzistor IRFZ12-bol poskodeny) prestalo to fungovat... Původně zaslal: Misoo 3005 jsi propojil špatně, spolu s druhou chybou v 3006. Víše jsem psal, co spínač spíná. Zvlášť pozice \"A\" a zvlášť \"B\". Podle mého schématu (a je to tak, měřil jsem to) je poz. 2A (16C) pro přívod od F5 tedy \"+\" zapalování. Přemostění 2A-2B odpoj. 2B (40F) je přívod \"-\" od dveří (tys měl \"+\" od 2A) a při vypnutém 3006 jde přes 2B do5b a dál do 3005 poz. 4 (pracoval jsi s opačnou polaritou). 3005 spíná 5 (světla) a 6 !!, tedy \"-\". teraz mam dalsi postreh a otazku: podla mojho nazoru oneskorovac dostava prikaz na spojenie 7 (+12V) a 5 (lampy), pravdepodobne prostrednictvom kablika 440 (vstup 4). mohol som robit co som chcel, 5 a 7 nespojil, teda svetlo nema ako dostat +12V. skusal som otvorit/zatvorit dvere, zapnut/vypnut spinac, proste nic. moze byt problem v oneskorovaci? pretoze kablik 440 ma kontakt s kostrou pri otvorenych dverach a ked sa zavrie kontakt straca (podla navodu na oneskorovac je to OK). ako som spomenul, vymenil som hlavny spinaci tranzistor IRFZ a jedine co sa zmenilo je, ze prestalo mi zapinat brzdovu pumpu, vetranie a pristrojovku (HURA!) ked stlacim ten stredovy spinac... potreboval by som schemu zapojenia toho oneskorovaca ak by to niekto mal prosim poslite a pripadne aj schemy zapojenia osvetlenia na keo99@azet.sk Pořešíme v pondělí, jdu domů Původně zaslal: Misoo ostatne problemy (pristrojovka, stierace, voda) budem riesit ked spravim to svetlo... lastivkaa-prosim posli tu fotku nahonu tacho na mail. vdaka fusion-kde najdem termostat a ako sa k nemu dostanem? troska mi ta voda tecie spopod ciapocky co som menil, ale nic hrozne. dnes to skusim odmerat kolko straca, idem na chatu po dialnici, som zvedavy... [upravil dne 18.8.06 Kdo] Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Misoo Odesláno 18. srpen 2006 Autor Sdílet Odesláno 18. srpen 2006 Kdo-ta schema co si mi poslal je O DOST blizsia realite aspon co sa tyka mojho auta ako ta co som mal ja, vdaka. (poslal som ti moju na mail) to zapojenie nie je az take komplikovane, len by ma zaujimali tie relatka co spominas ze tam nie su nakreslene a schema oneskorovaca-mate ju niekto?. k tomu mojmu nudzovemu prepajaniu-viem ze A a B okruhy spinaca su samostane ale isiel som podla schemy a spravil to tak aby to svietilo aspon pri otvorenych dverach. je mi jasne ze tie prepojky tam nemozem nechat ked chcem zapojit oneskorovac lastivkaa spominal ze pri hornych stredovych svetlach su fotorezistory ktore by mali riadit vnutorne osvetlenie-mate niekto schemu? ja som doteraz nevedel na co su tam... pondelok sa do toho mozme pustit zas, teraz budem 2 dni experimentovat Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Fusion Odesláno 18. srpen 2006 Sdílet Odesláno 18. srpen 2006 Schéma Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Fusion Odesláno 18. srpen 2006 Sdílet Odesláno 18. srpen 2006 Původně zaslal: Misoo fusion-kde najdem termostat a ako sa k nemu dostanem? troska mi ta voda tecie spopod ciapocky co som menil, ale nic hrozne. dnes to skusim odmerat kolko straca, idem na chatu po dialnici, som zvedavy... Když stojíš před autem a díváš se na motor, na pravé straně chladiče je tlustá hadice. Vede do takové černá polokoule na hlavě motoru. Tam je ventilek, tuším 2 hadice do něj vedou a 2 šrouby. Když se oddělají hadice a šrouby, je tam termostat. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Kdo Odesláno 21. srpen 2006 Sdílet Odesláno 21. srpen 2006 Původně zaslal: Misoo lastivkaa spominal ze pri hornych stredovych svetlach su fotorezistory ktore by mali riadit vnutorne osvetlenie-mate niekto schemu? ja som doteraz nevedel na co su tam... Jediné, co vím, je to, že mezi světly pod tím výstupkem je snímač na dálkové ovládání centrálu tlačítkem na klíčku. A při správném zapojení se při odemknutí rozsvítí světla. [upravil dne 21.8.06 Kdo] Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Misoo Odesláno 21. srpen 2006 Autor Sdílet Odesláno 21. srpen 2006 problem s osvetlenim vyrieseny, chyba bola v hlavnom spinacom tranzistore (IRFZ12 vymeneny podla navodu za IRFZ48) oneskorovaca a v kabli 16C nebolo +12V ale nula (asi je seknuty) - prepojil som ho so 16A a vsetko funguje jak ma. tymto dakujem Kdo za spravnu schemu idem sa teraz parat so stieracmi, vyzera to tak ze v tom 3-rele su odpalene 2 diody, nanestastie troska zle pristupne, tak som zvedavy... budem vas informovat Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Petr605 Odesláno 21. srpen 2006 Sdílet Odesláno 21. srpen 2006 Většina věcí, co mají tendenci se pokazit jsou \"nanestastie troska zle pristupne\". Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Misoo Odesláno 21. srpen 2006 Autor Sdílet Odesláno 21. srpen 2006 panove, mate niekto schemu zapojenia stieracov? keo99@azet.sk vyzera to ze to 3-relatko je ok, moze byt este v keli IO ale to nemam sancu zmerat... vcera mi fungovala ta nastavitelna poloha nad off bez problemov, mal som vonku celu poistkovu skrinku, mozno to boli kontakty. len ten ostrek mi stale nejde a to ma stve [upravil dne 21.8.06 Misoo] Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Petr605 Odesláno 21. srpen 2006 Sdílet Odesláno 21. srpen 2006 Domluv se s Fusionem, třeba Ti prodá to CD se všema schématama a nebude je sem muset mastit po jednotlivých stránkách... Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Misoo Odesláno 21. srpen 2006 Autor Sdílet Odesláno 21. srpen 2006 uz som sa s nim dohodol ale dostanem sa k nemu az o tyzden a pradzniny sa kratia, nebude tolko casu Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
lastivkaa Odesláno 21. srpen 2006 Sdílet Odesláno 21. srpen 2006 Mne pre zmenu nejde ostrekovac a mam novy motorcek raz isiel asi dva dni a potom nic Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Recommended Posts
Zúčastnit se diskuse
Můžete odpovědět a až poté se registrovat If you have an account, sign in now to post with your account.