MaxMI16 Odesláno 16. srpen 2006 Sdílet Odesláno 16. srpen 2006 Ahoj vsem.Pri vymene oleje sem narazil na nezapojene cidlo.Myslim si ze to asi bude vystup na rucickovej budik tlaku oleje.zkousel jsem k nemu pripojit budik EQUS ale funkce nebyla spravna.Po zapnuti klicku sel budik na doraz a po nastartovani padnul na 3 bary.Pri pridavani plynu se jen lehce chvel-motor byl studenej.Chci se zeptat zda ma dedukce je spravna a pokud ano jakej budik s tim bude spolupracovat.Napadlo me rozkuchat pristrojovku z 205GTI ale nez neco takovyho udelam chci mit jistotu ze to bude funkcni.Za vsechny nazory dik.Abych nezapomel je to na motoru 405MI16 Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
MaxMI16 Odesláno 16. srpen 2006 Autor Sdílet Odesláno 16. srpen 2006 jo a je to umisteny pod sanim na to sem zapomel upozornit Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
M.a.R.i Odesláno 17. srpen 2006 Sdílet Odesláno 17. srpen 2006 sorry za ,ale mám podobný problém. mám na přístrojovce kontrolku tlak/teplota oleje. Odjakživa nefungovala, ale když sem měnil olej, tak sem si všimnul,že na vaně je nějaký čidlo,ale nezapojený. Takže to nějakej antitalent vypojil,ale nikde sem nenašel volnej konektor, kde hledat? Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
M.a.R.i Odesláno 17. srpen 2006 Sdílet Odesláno 17. srpen 2006 Kde teda hledat kabel k tomu čidlu? nikde sem volnej nenašel Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Ladis Odesláno 17. srpen 2006 Sdílet Odesláno 17. srpen 2006 Jo, je to čidlo tlaku oleje. Zapojit přímo na budík v palubovce. Mně volnoběh ukazuje cirka 3-4 bary, jízda 5 barů. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
MaxMI16 Odesláno 17. srpen 2006 Autor Sdílet Odesláno 17. srpen 2006 Ladis.Covece ale MI16 teda aspon ta moje nema v pristrojovce (starej model 91) rucickovej ukazatel tlaku.205tka GTI ho ma takze sem premejslel vykuchat to z ni a dat do skodovackyho kulatyho obalu a umistit do zorneho pole.Pokud ale existuje pristrojovka na starej model uz s tim budikem tak ho zacnu schanet Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
MaxMI16 Odesláno 17. srpen 2006 Autor Sdílet Odesláno 17. srpen 2006 M.a.R.i Hele covece nejsem si jistej ale nebude to nahodou cidlo hladiny oleje?Ja teda sem u peugeotu novacek takze se seznamuju a treba sem placnul kravinu Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
voštík Odesláno 17. srpen 2006 Sdílet Odesláno 17. srpen 2006 for maxMI16: Je to cidlo tllaku oleje, presne jak radi Ladis, primo na budik a ukazuje to bez problemu na budiku z 205GTi dokonce i spravne, ale melo by to funkovvat na jakymkoliv tlakomernym budiku z auta. Jedina 405ka , ktera ma i tlak oleje je T16 :D . Jinak uz jen pro poradek, to zapojeny cidlo vedle toho je na kontrolku mazani - ta co po startu zhasne Pak jeste tam nekdo psal, ze na vane bnasel cidlo - je to na teplotu a vetsinou byva nezapojeny - netreba hledat zadnou zradu. BTW: Casto se stava, ze se ten kablik upece, prootze jde od vyfuku moc tepla, pak se da krasne nalamat, jako spejle A pro porwadek podruhe: cidlo hladiny oleje je zezadu bloku, pobliz priruby prevodovky, zhruba v polovine vysky bloku bez hlavy. staci zapojit libovolny vyvod na budik a funguje. pro poradek zatreti: na 405 ty olejove budiky fungujou tak nejak divne (az nelogicky): pred nastartovanim ukazuje budik teploty oleje prave hladinu oleje a po nastartovani uz jeji teplotu, proto ta rucicka lita jak pominuta. Nehlede nan to, ze u nekterych je ten budik jen jednoucelovej smejd a ukazuje jen hladinu oleje - podle me zbytecnost, protoze jinak lezi nan nule, ale pro konstruktery polidajici zabi stehynka a laynze to byla asi maximalne dulezita velicina Toz tak... ble Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
MaxMI16 Odesláno 18. srpen 2006 Autor Sdílet Odesláno 18. srpen 2006 voštík.Tak hladina i teplota oleje mi funguje a princip ukazovani sem vedel a za ostatni upresnujici informace dik-ted uz vim ze neumru hloupej:super Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
kukikuk Odesláno 19. květen 2007 Sdílet Odesláno 19. květen 2007 Mam podobny problem, asi mam v....cidlo na hladinu oleje, nevite kde bych ho nasel-konkretne 2.0 HDi P 406, bude nekde ze zadu nejsips, ale hledal sem a marne ;o( Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
kukikuk Odesláno 19. květen 2007 Sdílet Odesláno 19. květen 2007 No tak cidlo hladiny sem nasel, snazil se ho demontovat, ale jak je priliz dlouhe, tak sem nenasel misto kudy ho vytahnout, tak sem ho aspon ocistil kam sem se dostal a prostrikal kontoxem konektor a zasrouboval z5.Kontrolka porad sviti, otazkou je zda se nemusi jet na diagnostiku na smazani. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Recommended Posts
Zúčastnit se diskuse
Můžete odpovědět a až poté se registrovat If you have an account, sign in now to post with your account.