Přejít na obsah
  • Aktuální cíle darů

Bavme sa o 407


Cerepce

Recommended Posts

Myslim ze clanok typu 407 - NEBRAT!!! poruchy, zavady, opravy, servis, kvalita špatná...

treba brat s rezervou... pretoze rovnaky clanok sa da napisat o vsetkych vozidlach AUDI, SKODA, VW, PORSCHE, SEAT, BMW, MERCEDES, a ostatne.

P407 je na cestach cim dalej tym viac, a keby bola informacia v spomenutom clanku pravidlom, myslim ze by sme videli odstavene 407icky na krajnici a ich bezmocnych vodicov

dost casto. Nevidel som zatial ani jedneho. Netvrdim vsak ze ziadny tak nedopadol.

Keby som sa teraz rozhodoval ci kupit P407 urcite by mi pomohol nazor ludi ktory ho uz nejaku dobu vlastnia, jazdia na nom kazdy den, a zarucene VEDIA ake je to auto.

(nie tych ktory \"myslia\", dva krat v nom sedeli a uz maju dokonaly nazor, alebo su zarytimi fanusikmi inych znaciek pretoze ich vlastnia a ostatne preto bez hlbsieho uvazenia odsudzuju...

toto povazujem za totalny LAME... prec s takymi nazormi.

Od tychto ludi je zaujimava informacia ake maju skusenosti s vlastnym autom / mozeme porovnat ak sa da).

Velmi ma zaujimaju skusenosti vlastnikov/vodicov P407 ako konkretne ide ich 407, ake ma problemy, s cim su spokojny a s cim nie, aj preto aby sme vedeli co mame od toho nasho ocakavat neskor a podla toho sa zariadit...

Moje info:

Mam P 407 2.0HDi 136 ST Confort, r.v. 6/2004. Najazdene 30000km. Cennikova cena 1.037.000 SK.

Priemerna spotreba v zime (za cca 8000km) 7,4l/100km, v lete (za cca 8000km) 6,6l/100km

Zavady vyriesene:

1.)18tis. km - netesnost praveho predneho okna / maly trojholnik - pri dazdi zatecene dvere.

2.)19tis. km - zasekli sa dvere vodica, konkretne tiahlo zamku a nesli otvorit ani z vonku ani z vnutra.

3.)19tis. km - hlasi chybu - otvorene veko palivovej nadrze

Vsetko vyriesene v servise v ramci zaruky do 1.hod od odovzdania auta.

Zavady nevyriesene:

4.)Pri odomknuti auta mi stierace zotru 1x celne sklo. To sa stane cca 5x za rok. (btw potesi ked prave prsalo :)

5.)Pocas jazdy jemne vrzga nieco v interiery (strecha, alebo zadne dvere, alebo sedacky), neviem to identifikovat.

Zavady ktore sa odstranili same:

6.)Po vlozeni CD obcas vrzgala CD mechanika asi 5sec. ako keby bolo zle vlozene CD. Velmi neprijemny zvuk. Toto sa odstranilo same pri 20tis. km.

Moj nazor:

Co by som prijal, je lepsie odhlucnenie pri rychlosti nad 180km, a odstranenie vrzgania \"niecoho\" v interiery.

Viem ze ziadne auto nieje dokonale, preto nemozem povedat ze aj pre spominane zavady, alebo nedostatky som nespokojny. Ja som spokojny a velmi. Auto perfektne sedi na ceste, je spolahlive a v meste aj na dialnici dostatocne vykonne. Poskytuje mi za svoju cenu vyborny komfort / vybavu. A v neposlednom rade, 407 perfektne vypada z kazdeho uhla. Aj z vonku aj z vnutra. Momentalne nechcem ine...

Btw iba pre porovnanie, co sa tyka cien:

OCTAVIA 2 stoji v priblizne rovnakej (malinko slabsej, avsak motor o 3kW silnejsi) vybave 931.490.- Sk.

Tymto vsak nechcem povedat ktore auto je lepsie, kvalitnejsie, alebo sa viac oplati. Kazdy nech si spravi vlastny nazor...

Cerepce.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

.......predni sterace mne \"pozdravi\" tak 1x za mesic. Stane se tak ale nikoli po odemknuti (mam garaz v dome), ale po otevreni jakychkoliv dveri. Sterace nekdy vyjedou nahoru a dolu, nekdy sjedou dolu az po zavreni dveri.........

.....\"vrzganie\": mne vrzaly sklopne operaky zad. sedadel v miste uchytu - levy i pravy. Uchyt (oko) obalit lepenkou, nebo tenkym hadrikem pro vymezeni vule a je po vrzani.

Pokud neni auto vzadu obsazeno a krajni pasy jenom visi podel dveri, obcas klepou o tvrdy bocni tapezirunk. Staci pas oddalit/podsunout pod krajni operky hlavy a vrsek operadel a je klid. Jinak mi v aute nic jineho momentalne nevrze (13 mesicu, 33 000 km).

..... cd nic nedelalo ani nedela. Ale hraje teda.....

407 sw 2,0 HDI dynamic, 5,8-7,0/100 v zime spis kolem 6,0 diky uzsim pneu. Jezdim ale denne do prace delsi streku(2x 75 km)

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Ahoj, lidi. Jen houšť, víc reakcí...

Potřebuju co nejvíc informací o tomhle nádherném autě. Chci se stát jeho šťastným majitelem, ale potřebuju vědet co nejvíc.

Předně mi připadá ta Vámi uváděná spotřeba celkem malá, nebo to není myšleno na SW , ale sedan verzi? Je možné aby SW papalo 8l na 100Km? A to jako naprosto normálně a bez hanby? Není to moc? S Passatem 1,9 TDi kamarád jezdí za 5,3 - 6,2 l na 100 km. :myslim

Další věc jak je to s váhou vzduchu? jeden človíček mi říkal, že u piškotků to není vubec věc co by se kazila, ale ja mám 406 a mám s ní problemý od začátku. Pořád mi běhají otáčky nahoru dolu jako na houpačce... :nevim

Budu rád za každou novou reakci a poznatek.

Dik

David

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

  • O 2 týdny později...

Teď jsem se vrátil z Chorvatska, (Peugeut 407SW 2.0 HDI). Celkem najeto 3800 km, 4 dospělé osoby a nabouchaný kufr, cestou tam přes 4 horské průsmyky Rakouskem a mimo dálnice. Celková prům. spotřeba 6.0 l/100 km. Jediný \"negativní\" poznatek ve výškách nad 2000m auto málo táhne v nižších otáčkách sbírá se až nad 2000 ot. (běžně od 1500) zřejmě ve vyšších polohách dává turbo dost vzduchu až od cca 2000 ot. Schválně jsem vynuloval druhé počítadlo při návratu-1240 km,spotřeba 6.0l/100 km,průměrná rychlost 95 km/hod, kromě cca 200 km vše po dálnicích.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Tak tedy napíšu znovu, když nikdo nepíše. (Doufám že se podělíš o poznatky z 1,6 a 2,0 HDi). Mám 2.0HDi SW cca 10 měsíců, najeto 22000 km. Kromě závady na servořízení z počátku - řešeno výměnou - nic. Maximální spokojenost. Po dvaceti tisích km doplněn motorový olej - začal hlásit při startování abych se podíval, byl asi 3mm nad spodní rysku. Dojem z jízdy ať můj nebo pasažérů - luxusní kočár a to i vzadu. Nebezpečné auto na pokuty, protože v něm jaksi nevnímám rychlost, i při vysoké rychlosti na dálnicích (160-180) překvapivě ticho. Dynamika motoru dobrá, plně postačuje na můj vkus. Můžu srovnávat motor s Octavia 1,9 TDI-81 kW a Fabia 1,9TDI 77kW PD. Předpokládám, že jízdní návyky mám dlouhodobě stejné a obě škodovky mají o cca 0,5-0,6l/100 km menší spotřebu. Dle mého rozdíl způsobuje vyšší hmotnost vozu a FAP filtr (i u VW mají modely s FAP tabulkově vyšší spotřebu). Pocit z pružnosti motoru je u Octavie a 407SW zhruba stejný, možná Oct. táhne ještě od nižšších otáček. Fabie 1,9TDI PD je v tomhle horší-chce víc točit. Nesrovnatelný je chod motoru a odhlučnění. 407SW - tichý,kultivovaný běh, téměř není slyšet, někteří cestující si ani neuvědomí, že je to nafta. Octavia- klasický nafťák, při vyšších otáčkách už je i dost slyšet (dokud jsem nejezdil se 407 tak mi to tak nepřišlo). Fabia Pumpe düse - vysloveně chrochtá, motor tvrdý až nepříjemně a podstatně hlučnější.

Jízdní vlastnosti-zatím jsem nezjistil jak auto utrhnout ze silnice (neprovokoval jsem ho) , sedí podstatně líp než Škodovky, možná se kromě konstrukce nápravy na tom podílí i 17\" Micheliny.

Autoradio vynikající, výborný zvuk i ladění, jediná drobná výtka- přehrávač mi nečte CD s MP3.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Ahoj, taky mězaráži, že sem nikdo nepíše. V pondělí už budu mít konečně čas a domluvím ty jízdy, snad to všechno klapne a do konce příštího týdne už budu mít odježděno a taky trochu jasno. Už se na to moc těším, ale těch lidí co mají 407 SW je buď zatraceně málo (a to by mi byo divné nebo sem nikdo nepiše jen z lenosti?

Piště lidi, piště... :)

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Ahoj,taky přidám své poznatky.Mám 2.0 Hdi 407 SW koupenou v Německu od ofic.dealera při 18 000 km teď 25 000 km,podvozek nemá chybu/jezdím hodně po našich trojkách/,motor pružný a velmi tichý ,trochu vetší spotřeba jsem teď na 6,2 l/100 km.Asi měsíc po koupení se objevil problém po nastartování hned zhasnul motor v servisu měnily nějaké čidlo,ale závadu neodstranily,Tak jsem dotoho koukal jako husa do flašky a zjistil jsem že padá nafta ,sundal jsem hadici na naftovém filtru a zase nasadil a oprava provedena/asi proto to ty němci prodávali :)/ od té doby bez problému.Interiér velmi efektní:potlesk, kufr by mohl být trochu větší a mapy do navigace detailnější.Jsem maximálně spokojen a kdo je na vážkách tak mohu vřele doporučit.:super

A proč sem nikdo nepíše asi proto že 407 na cestách moc nepotkávám.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Tak jsem dnes jel v 1,6 HDI... Jedním slovem krása, krásný auti z venku i vevnitř, posezení báječné. Jízdní vlastnosti velmi dobré a to myslím vážně, protože kamarád si včera koupil nové Volvo S80 a jel jsem v tom a mohl jsem to porovnat a pravdou je, že to Volvo je někde jinde, ale taky je to trošku jiná káva, ale jízdní vlastnosti skvělé u obou. 407 jede velmi velmi slušně na to jaký je to motor a ta váha je to pohoda.

Zítra mě čeka 407 2,0 HDi takže pak napíšu víc o obou, až to porovnám...

Prozatím.... Hezké autí a jsem zatím pro.

:)

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Mám 5 měsíců P 407 2.0 HDI Pack Executive, sedan. Najeto 12000 km. Zatím (ťuk, ťuk...) se musím připojit k těm, co si toto auto nemohou vynachválit.

... jediný drobný problém (zajímavé, že už ho tu někdo zmiňoval) - netěsnost pravého předního okna. Ale já jsem to pozoroval jen jednou, v myčce - při vysokotlakém předmytí. Asi blbý úhel a tlak vody. Za normálních podmínek no problemo... Jinak žádný problém (ani zmiňované stěrače, vrzání atp.)

... ke spotřebě: FAP prý přidává i 0,5l/100km, takže srovnání s auty, co ho nemají (většina Oktávek) je zavádějící. Navíc hodně záleží na tom, jak člověk jezdí.

... před měsícem jsem jel do Itálie (2500 km): průměrná spotřeba tam 5,7l (rychlost většinou 130 s tempomatem), zpátky spotřeba 6,8l (jel jsem mnohem rychleji - přes Německo 180)

... absolutně luxusní podvozek a chování na silnici, výborná akcelerace. Jezdil jsem v Oktávce a v Golfu IV a obě tyto auta strčí jízními vlastnostmi P407 do kapsy...

Prostě spokojenost!

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

  • O 2 týdny později...
  • O 4 týdny později...

Zdarec, po přečtení tohoto přispěvku musim reagovat.

Ten pan ktery si koupil tu 407sw v polsku, je naprosty i***t, protože se to vubec nevyplati pokud člověk umi trochu jednat s obchodníky.

Uvedu svoji zkučenost s timto vozidlem, protože jej vlastnim.

V zari 2005 jsem si obednal tohoto krasavce (407 sedan) v cerne barve, ve verzi 2.0HDI Pack Dynamik ve ful vybave, takze cena byla 1.050.000,-. Po domluve s velice vstricnym prodejcem v autorizovanem salone jsem doslal 150.000,- slevu a 3 mesice si pockal na dovoz z fabriky. Zadnou skladovku ve fulu nemeli a ani bych ji nechtel. Vzdycky je to lepsi u takovych aut primo z fabriky. Letos v lednu mi prisel a po cca 1500km mi odesel RG ventil. Vymena probehla do 2 pracovnich dnu a rekli mi ze to byla nejaka vadna serie tech ventilu, nebo co. Od te doby jsem najezdil 38.000km a maximalni spokojenost. Nechal jsem si to trochu precipoval, protoze je docela v zakladu tezky a tech 100kw je pro nej minimum pro pohyb. Ted to ma nejakych 120kw a je to uplne jine auto. Jizdni vlastnosti jsou nesrovnatelny z Passatem nebo nejakou O2, jak to nekteri srovnavaji. Jinak kdyz tady ctu nektery nazory, tak ni prijde ze s tim budto nikdy nejezdili, nebo se nebavime o 407:cool:

Bydlim v podhorske vesnicce a v zime se s tim jezdi taky docela dobre, ikdyz to neni 4*4. Mam tam dobre gumy, takze muzu pred sebou tlacit snehu kolik chci;)

Zhruba za rok se s tim asi budu muset rozloucit, protoze se drzim sveho pravidla: Kdyz nemenim co 2 roky zenskou, tak si musim aspon vymenit auto. A jelikoz jsem z tech hor, tak pujdu do nejakyho SUV. Ta 4007 se mi na tech obrazcich nejak nelibi, takze pujdu o tridu vys, na 90% do Mercedesu ML 420CDI.

Tolik muj nazor. Zdarec:cool:

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Pecipovali mi to v servisu kde jsem to kupoval. Delal to clovek s Bitpower. Merit jsem to nedal, prislo mi to zbytecne, ale na aute se to projevilo bezvadne. Uplne ho odlechcilo. Bude to mit nejakych cca 120Kw. Cena byla 12.000Kc a zaruku samozrejme neztracim:super. Zatim jak rikam maximalni spokojenost:cool:

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Ahoj lidi,

jsem čerstvý majitel lehce ojeté 407 (64 tis), 2,0 HDI, Dynamic. Zatím jsem v tom najezdil cca 2000 km :

Dojmy : výkon velmi dobrý, pohodlné, na cestě sedí jak přilepené, prostě spokojenost, ale :

- na dvou místech jsou někde cvrčci ( špatně se to řidiči zjišťuje a když to stojí, potvory necvrdlikají

- na plynový pedál jsem si položil syrové vejce. Ikdyž jsem ho nerozšlápl, do deklarovené kombinované spotřeby 5,9 se nedostanu ani náhodou ( průměr mám 6,5)

- když zastavím a chci chvíli čekat v autě a poslouchat rádio, aktivuje se ekonomický mod a vypne celou elektriku a funguje to až po nastartování. Prý to nejde odstranit....

na trhu existují desítky stovky typů litých disků, ale když chci právě pro 407, nikdo z prodejců mi není schopen říct, jestli se dají použít. Typované pro toto auto jsou asi 4, jeden škaredší než druhý.... Nemá s tím někdo zkušenost ?

Celkově : nelituji

bojím se : že to brzo nějaký zakomplexovaný magor se stopětkou na parkingu otříská...

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Zúčastnit se diskuse

Můžete odpovědět a až poté se registrovat If you have an account, sign in now to post with your account.

Návštěvník
Odpovědět na toto téma...

×   Byl vložen obsah s formátováním.   Restore formatting

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Kdo si právě prohlíží tuto stránku   0 registrovaných uživatelů

    • Žádný registrovaný uživatel si neprohlíží tuto stránku
×
×
  • Vytvořit...