Sign in to follow this  
Followers 0
bubakkaja

K ČEMU SLOUŽÍ?

7 posts in this topic

bily konektor je na spinani elektromagneticke spojky kompresoru klimatizace, a ty dva modrej a zelenej ted z hlavy nevim :) zkus zjistit jaky to ma cisla ty draty

Share this post


Link to post
Share on other sites
Původně zaslal: komisar

Původně zaslal: Ferry

bily konektor je na spinani elektromagneticke spojky kompresoru klimatizace, a ty dva modrej a zelenej ted z hlavy nevim :) zkus zjistit jaky to ma cisla ty draty

nyní u breaku mám jen ten zelený,mám klimu, mohl by někdo vyfotit kde je to čidlo oleje ?

konektor pro cidlo oleje to neni, jelikoz mam tyhle tri taky nezapojeny, ale budiky mi stav oleje ukazujou, umisteni cidla presne nevim

Ja uz jsem kdysi patral po tom, co to je za konektory, ale pamatuju si prave jen ten bilej, ty dva dalsi uz ne, chtelo by to ty cisla dratu a pak by to bylo snazsi

Share this post


Link to post
Share on other sites

tak jsem se po praci vrhnul do motoru a zjistil jsem ze na ten zelenej konektor vedou draty 414 a 415 coz odpovida dratum k senzoru hladiny oleje

K tomu modremu konektoru jsem sice nezjistil cislo dratu, ale domnivam se - aspon podle schematu, kde jediny modry konektor s jednim dratem je u snimace teploty oleje, ze to bude ono

cili

- bily konektor - spinani kompresoru klimatizace

- modry konektor - snimac teploty oleje pro ukazatel na palubni desce

- zeleny konektor - snimac mnozstvi oleje pro ukazatel na palubni desce ( proto mi, kdyz ho nemam zapojenej a dal jsem si budiky, ktery maji ukazovat mnozstvi oleje, ukazuje rucicka stale stejne :D )

zbyva uz jen zjistit, kam se daji uvedene snimace namontovat, z moji chytre anglicke knihy jsem to nevypatral, ale patrne to bude nekde ze predni strany bloku motoru, popr. nekde na vane ( musi byt ale asi osazena vana hlinikova, jako je u modelu s klimatizaci a ne plechova, jako mam ja u svoji 1.8 16V bez klima ) - kdyz uz jsou tam vyvedeny ty konektory, ze jo :D

[upravil dne 16/8/06 Ferry]

Share this post


Link to post
Share on other sites

u 2.0 16V benzinu je teplotni cidlo oleje umisteny na vane cca pod filtrem oleje, u 1.8 16V neni cidlo ani u verze s klimatizaci, natoz pak u verze bez klimatizace, cidlo hladiny oleje je ale prekvapive z druhe strany bloku motoru ( u obou motoru ) kousek od priruby prevodovky ( tak neivm jak je to pak ale s tim modrym konektorem vepredu )

vedle filtru je pak tlakovy spinac oleje (zhasina kontrolku mazani na palubce )

[upravil dne 16/8/06 Ferry]

Share this post


Link to post
Share on other sites

ja prave tohle popsano v knizce nemam, nebo jsem to nenasel :) ( mam ale anglickou od Haynes ) koukal jsem na nakresy do katalogu ND

Jak by rekl agent Mulder - pravda je tam nekde venku v nasich autech :D

Share this post


Link to post
Share on other sites

No jo mas pravdu, je to tam ;) nicmene, ten kdo to preklada si spletl pojem rear ( vzadu ) a front (vpredu)

V anglickem originalu totiz stoji \" The sensor is located on the rear facing side of the cylinder block at the flywheel end \"

cili volne prelozeno senzor je umisten na zadni strane bloku motoru na strane setrvacniku

Share this post


Link to post
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!


Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.


Sign In Now
Sign in to follow this  
Followers 0

  • Recently Browsing   0 members

    No registered users viewing this page.