Sign in to follow this  
Followers 0
Kosta1

problem s posilovacem???

14 posts in this topic

mam 307 HDI z r.2003, asi pred mesicem mi pri prudsi zmene smeru zacal volant klast pomerne velky odpor, je to dost neprijemny. Stava se to hlavne pri serii otoceni volantem na opacne strany, ale ne vzdycky.Uz jsem kvuli tomu byl malem ve skarpe :-) (nakonec to vzdycky zatoci). Mate nekdo nejaky zkusenosti, nevim jestli je to posilovac nebo neco s napravou.

Share this post


Link to post
Share on other sites

kouknu na to, ale asi to vidim na servis, ovsem po mych zkusenostech budou vedet kulovy nebo budou chtiti vymenit pul auta :(

Share this post


Link to post
Share on other sites

Tak pravda, kapaliny na minimu, stejne to ale musim nekde nechat zkontrolovat, udajne to kontrolovali v servisu v zime (teda podle protokolu) a melo to byt OK. Takze to asi nekde utika. Diky za radu, zitra to snad vyresim.:papa

Share this post


Link to post
Share on other sites

Kapalina v servisu dolita, unik nezjisten. Po 3 tydnech jsem to znovu kontroloval a je tam opet minimum. Takze v patek opet mirim do servisu. A abych se nenudil, zacala mi pri jizde poblikavat kontrolka rucni brzdy, vycetl jsem tady, ze pry to funguje i jako ukazatel mnozstvi brzdove kapaliny, takze jestli utika i ta tak budu pekne :grr

Share this post


Link to post
Share on other sites

pokracovani serialu: Dnes v servisu opet kontrola uniku kapaliny, udajne nikde nic, teda po ceste k prevodce rizeni, na naprave stopy po oleji, uzavreno jako pravdepod. prasklina na hlinikovem obalu rizeni. Chlapi rekli, ze je to prace na 3/4 dne rozebrat rizeni a neni jisty ze neco najdou........... Tak jsem se domluvil na pristi tyden. Jsem docela zvedavej, udajne kdyz to bude praskly, daji to zavarit, nebo budu muset koupit novy rizeni, coz by me docela nas.....

Nekdo nejaky zkusenosti?

Share this post


Link to post
Share on other sites

No takze v servisu to dopadlo tak, ze napravapod telsem rizeni byla trochu od oleje z posilovace zaflakana, po vyjmuti rizeni, bez znamek poskozeni. Blok natlakovan na 40 atmosfer, bez uniku tlaku. ZAHADA. Tak to cely pretesni, co pujde a uvidime. Mimochodem mam ted jako nahradni auto Lagunu a musim rict, ze 307 je zlaty auto !

Share this post


Link to post
Share on other sites

Nevim jak ti to moc teče a kde, ale prodává se do toho taková chemie která renovuje pryžové díly ty se pak roztáhnou a nepropouští. A taky rozpouští nečistoty.

Share this post


Link to post
Share on other sites

No zatim mam vyckavaci taktiku, tak uvidim, jestli to potece nebo ne. Ale z podobnych veci, ktery se nekam nalijou a vse se samo opravi, mam docela strach. Nevim jestli to nejak neovlivni vlastnosti te kapaliny v posilovaci a nenadela vic skody nez uzitku. Nicmene diky za typ.:super

Share this post


Link to post
Share on other sites

hmm...zaujimava chyba.... neviem akoze ako funguju tieto elektricke posilnovace.... moze mi to niekto povedat? :myslim

Inak... nad Lagunou som rozmyslal, tak si ma teraz celkom potesil :):super

Share this post


Link to post
Share on other sites

No jeste k te Lagune, nejhorsi na ni byly asi sedadla a posed za volantem vubec, nedalo se to idealne nastavit, aspon mne ne. A ten vyhled z auta je taky mizernej. Ale v tom je P307 asi vyjimecnej, je z toho perfektni prehled. Zada me z toho boli jeste ted. :D Jak funguje ten posilovac netusim. Me spis zajima kudy by z nej mohl utikat ten olej. :myslim

Share this post


Link to post
Share on other sites

To ALFWORKS: funguje stale tak isto, akurat ze nieje cerpadlo tahane stale motorom, ale ma elektricke cerpadlo na kvapalinu, ktore bezi, len ked tocis volantom. Tym vlastne setris, pretoze nemas stalu zataz na motore.

Share this post


Link to post
Share on other sites
Původně zaslal: DanculD

To ALFWORKS: funguje stale tak isto, akurat ze nieje cerpadlo tahane stale motorom, ale ma elektricke cerpadlo na kvapalinu, ktore bezi, len ked tocis volantom. Tym vlastne setris, pretoze nemas stalu zataz na motore.

Jo a taky to má tu výhodu, že klasické čerpadlo na servo tlačí v závislosit na otáčkách motoru a tohle elektrické v závislosti na rychlosti jízdy. Když jedeš moc pomalu, servo je silnější a naopak když jedeš rychle, tak nepotřebuješ takovou sílu serva, protože tak moc nevytáčíš kola.

Share this post


Link to post
Share on other sites
Původně zaslal: milda

Původně zaslal: DanculD

To ALFWORKS: funguje stale tak isto, akurat ze nieje cerpadlo tahane stale motorom, ale ma elektricke cerpadlo na kvapalinu, ktore bezi, len ked tocis volantom. Tym vlastne setris, pretoze nemas stalu zataz na motore.

Jo a taky to má tu výhodu, že klasické čerpadlo na servo tlačí v závislosit na otáčkách motoru a tohle elektrické v závislosti na rychlosti jízdy. Když jedeš moc pomalu, servo je silnější a naopak když jedeš rychle, tak nepotřebuješ takovou sílu serva, protože tak moc nevytáčíš kola.

Super :super presne takto som si predstavoval, ze to funguje... len som otom nebol presvedceny....

Share this post


Link to post
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!


Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.


Sign In Now
Sign in to follow this  
Followers 0

  • Recently Browsing   0 members

    No registered users viewing this page.