argoo

nezhasne motor

14 posts in this topic

Vazene forum, mam problem s P406, 2,0HDI , 2001. Nahodne sa stane, ze nezhasne motor hned po vypnuti klucika, ale az po cca 3 sekundach. Nasledne sa zapise do RJ vstrekovania chyba \"nizky tlak paliva\", rozsvieti sa kontrolka diagn. na palubke a mozem ist na diagnostiku vymazat, inac RJ postupne znizi vykon, odstavi turbo .... Na multif. display vypise \"antipollution fault\", co je samozrejme blbost.

Vymenil som regulator tlaku paliva (ihlovy ventil za vysokotlak. cerpadlom), nepomohlo, potom rele RJ motora, ani to nie.

Robi to nahodne, niekedy tyzden nic, potom 5x za den. Ani orig. diagnostika neukazala ziadnu inu chybu, len tu co som napisal. Poradte, prosim, co este vyskusat? Nesuvisi to s nekorektnym odpajanim jednotl. obvodov od napajania?

Share this post


Link to post
Share on other sites

Jen myšlenka, byla tu zmiňována trable s podávacím čerpadlem v nádrži.

Share this post


Link to post
Share on other sites

To, že Ti vypíše nízky tlak paliva, podla mňa ukazuje na to, že palivové čerpadlo sa odstavý normálne a vysokotlaké čerpadlo sa neopojí. Podla mňa tam musí byť niečo v obvode vysokotlakého čerpadla, po vypnutí kluča zapalovanie vysokotlaké čerpadlo naďalej dostane prúd. Keď je vysokotlaké čerpadlo napájané cez relátko tak podla mňa s tým musí byť problém.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Cerpadlo v nadrzi je OK, modul rele som dal novy, nepomohlo. Ziadne dalsie relatko na scheme nevidim, mozno este v BSI, ale nemam jeho podrobne zapojenie, ako to komunikuje s RJ vstrekovania.. Skusim pozriet este snimac tlaku paliva, aj ked si myslim, ze to je len dosledok, pricina je inde. Preco ten motor este aj po vypnuti kluca bezi?

Share this post


Link to post
Share on other sites

raz sa mi presne toto ako to opisujes stalo na mojej 406 2.1TD ked mi dosla nafta a potom som dolial nastartoval a chcel vypnut ale afto islo este tak 3s...ale od vtedy zatial uz nie a tiez ma vobec nenapada cim by to mohlo byt... :myslim

Share this post


Link to post
Share on other sites

argoo

kde tankuješ naftu?

měl jsem to samé , změnil jsem pumpu a je klid - teda doufám že už nadlouho nejlíp napořád:roker

[upravil dne 14/8/06 vendym]

Share this post


Link to post
Share on other sites

To bude asi trefa!!!!!!!

Dik za napad, som si isty, ze prvykrat sa to stalo dva dni po zmene nafty. Skusim sa vratit k povodnej pumpe a vyskusam, ci sa to este prejavi.

Vdaka!

Share this post


Link to post
Share on other sites

argoo

jen pro upřesnění - tankoval jsem různě a po prvním případu, jsem začal tušit že je problém s naftou, tak jsem tankoval vylučně u Makra v Ostravě, další problém jsem měl zhruba v období jak se šířila zpráva o různě pančovaných PHM, tak jsem začal tankovat u shellu, pak jsem koupil naftu pod rukou a problém byl opět tady a tak tankuju výhradně u shellu a je klid - takže bych byl rád kdyby ti to vyšlo - dej vědět jak jsi dopat :roker

Share this post


Link to post
Share on other sites

Jasne, dam vediet, len co vyprazdnim nadrz (asi dnes), natankujem na shellke a uvidim co sa bude diat.

Share this post


Link to post
Share on other sites
Původně zaslal: argoo

Jasne, dam vediet, len co vyprazdnim nadrz (asi dnes), natankujem na shellke a uvidim co sa bude diat.

Podařilo se Ti to vyřešit (bylo to tou naftou)? Zrovna dnes mi to udělalo přesně jak v úvodu popisuješ. Sešli se však dvě okolnosti naráz:

1. Poprvé jsem tam včera nalil naftu koupenou od známého.

2. Jezdím bez zadního dílu výfuku (ve spoji zrezl a upadl. Chystám se na opravu – jinak podle zvuku to ani není poznat).

Spíš bych to podle předchozích reakcí typoval na tu naftu a asi ji zajedu někam zředit něčím kvalitním (mám tam půlku nádrže).

Share this post


Link to post
Share on other sites

Takže si odpovím sám. Bylo to tou naftou. Večer diagnostika zhasla a ráno se objevila znovu a navíc ubrala na turbu a vůbec to nejelo. Tak jsem zajel k Shellce, natankoval 40l V-Power Diesel kvůli aditivům a jakmile jsem po 10 minutách jízdy od benzínky vypnul motor otočením klíčkem, tak se vypnul jako když utne. Od té doby se už hlášení ani kontrolka diagnostiky motoru neobjevila.

[upravil dne 15/8/07 Leo]

Share this post


Link to post
Share on other sites

to říkám pořád shell je shell a proto tankuju jen Shell-V Power diesel a je klid :papa

(tichej motor ochotně jdoucí za plynovým pedálem a na nádrži takzvaně "prodělám" zhruba 150-200kč oproti těm levnějším naftám a to fakt přežiju :D )

Share this post


Link to post
Share on other sites

no to potom mate blbych kamaratov a znamych. Ja jezdim uz pol roka na naftu od kamosa, a startuje, slape, a zhasina, jak sa patri. Takze naozaj neni znamy jako znamy.... :papa

Share this post


Link to post
Share on other sites

Zdravím, já mám ten samý problém,Ale vymenil jsem naftu,protože to jednou jsem mel od známého asi nějaký hajzl a pak to přestalo dělat,Ted tankuji ruzne u čp a též ten problém akorát že chcípe normálně.Akorát se mi stává že když jedu tak 150Km/h i více třeba 2 minuty tak to skočí do nouzáčku, byl jsem na diagnostice a tam mi to ukázalo špatný tlak paliva,A ten borec mi říkal at vyměním vysokotlaké čerpadlo a bude to dobré.Že prý se nejak vydírá a jde z něj nějaký bordel do sítka které se pak zasere.ALe když budu jezdit normálně jako člověk pomale tak mi to neudělá nic-A ještě další Problém: diagnostika ukázala , nízký tlak turba nebo tak nějak, Nevíte co by to zapřičiňovalo? On mi řekl že jde do p.če turbo.Ale nevím nevím teda.Na druhou stranu i já nějak poznávám že to jede hůř a nebo se mi to jen zdá. To turbo by mohlo taky zapřičiňovat Nouzák že? Porraďte prosím.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!


Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.


Sign In Now

  • Recently Browsing   0 members

    No registered users viewing this page.